Ärsyttää tuo Pirkka-mainos
Mikä herkullinen käänne se nyt on että pentu on pilannut äidin vaivalla laittaman juhlapöydän?! Ukot vaan myhäilee ja pöytään kannetaan jotain pakastekakkuja tilalle... Vois olla omat juhlat pilalla.
Aina rupeaa ärsyttämään kun tuon mainoksen näkee!! Muita?
Kommentit (50)
Kaksi mainosta ärsyttää yli kaiken: se missä Miia Nuutila ohuine hiuksineen suosittelee jotain hiusainetta. Ja sit ihan kauhein "Olen Tessa Kiros" plaa plaa huono suomi...
Joku jogurttimainos jossa puhutaan lapsista: "Ne on niitä.. Kun niistä pitää huolen.." Mieleen jää vain NE ja blaablaablaa. Yritän aina ehtiä kääntämään kanavan.
Minusta pahin tällä hetkellä on se, jossa naisen hame jää hissin oven väliin ja nousee. Taustalla söpöstelevä musiikki. Nolottaa joka kerta.
Mua ärsyttää Pirkka-mainoksessa myös se, että senkin jälkeen, kun se poika on mönkinyt esiin pöytäliinan alta, se nainen tuijottaa edelleen niitä ukkoja kulmiensa alta niin kuin ei olisi kuullut mitään. Vähän tähän tyyliin:
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:10"]
MIllainen vajakki katsoo tv-mainoksia?
[/quote]
Mä en katso tv-mainoksia. youtubessa ennen videon alkamista.
[/quote]
Onko adblock tuttu? Mitä vittua nyt taas, kalkkikset?
[/quote] Ei toimi minun koneellani
se my heart went oops joku tamppooni tai side mainos argh
Mä antaisin tollaiselle ipanalle ympäri korvia. :'D Vittu. Jos laittaisin hienon juhlapöydän esille herkkuineen ja jokaisesta on otettu paskasin käsin paloja ilman lupia ni se ois vissi ja varma. XD
Niin, se Pirkka mainos olisi aivan loistava, jos se loppuisi niin, että Pirkka-niminen setä antaisi sille ipanalle koivuniemenherraa juhlapöydän pilaamisen kunniaksi. "Se oli Pirkka se".
Se bepanthen mainos jossa eukko ja penska lässöttää!!...koska sitä kutittaa, argh!! Kamalin mainos ikinä.
Joo Bepanthen-mainos saa veren kiehumaan.
Uudemmista mainoksista ärsyttää se uuups, tuli pissavahinko. Voi Luoja! Sitten se onko se nyt Trivagon mainos, missä on se pariskunta. Ärsyttää kun se nainen kurkkaa aurinkolasien takaa ja laittaa kielen vinoon ja silmät kieroon ja on muka hauska.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:04"]Se kariniemen mainos jossa ärsyttävä muija tanssii.
[/quote]
Ylipirteä ja tarmokas kanankokkaajamuija on kyllä rasittava. Pahempi on kuitenkin se ässävikainen sössöttäjä mainoksen lopussa. Yrjö. :x
Sen pirkka-pojan äänikin on niin rasittava. Käheä-ääninen kauhukakara joka pilaa vaivalla laitetun juhlapöydän, ei pisteitä täältä!
Kuka katsoo vielä vuonna 2015 mainoksia?
Mikään ei oo ärsyttävämpi kuin se Raidin nykyinen mainos. Aivan helvetin huonosti tehty ja se renkutus ärsyttää: "RAID TAPPAA KODISSA
JA PUUTARHASSA! RAID TAPPAA KODISSA JA PUUTARHASSA!"
(Vai miten lie menikään)
Kaikki mainokset on perseestä. Ärsyttävät suunnattomasti.
Se joka päiväinen mainos : Mitä tänää syötäisiin ? Noin tänää tehdää kääretortttu ja huomenna keitämme pastaa pussista, johon lisäämme pussista täytettä........
Se kariniemen mainos jossa ärsyttävä muija tanssii.
Ja onko muita tämän hetken ärsykki-mainoksia? Ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 17:03"]
En tiedä joko meni menojaan, mutta se nissenin mainos jossa se eukko päsmäröi että eiköhän vaan huudeta 3 lasit 1hinnalla!!!
[/quote]
Ei jumalauta se on niin ärsyttävä mainos!! Ensin se ukko sepustaa, että "kuluttajat ovat vähän yksinkertaisia" ja sitten "nissenin edustaja täti" puolustaa meitä mainoksen katsojia ja alkaa "vittuilla" sille ukolle. Ihan kuin me mainoksen katsojat menisimme sen naikkosen puolelle. Ihan saatanan huonoa keittiökäänteispsykologiaa.