Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parveketupakoinnista valittajat

Vierailija
25.05.2015 |

Luulevatko nämä ihmiset oikeasti elävänsä jossain puhtaassa ympäristössä kerrostalossa? En ole tupakoitsija, mutta tykkään vetää känni-iltana muutaman sätkän. Siitäkin on silti jo kertalleen valitettu, vaikka suurin osa savusta haihtuu nopeasti ja hyvin vähän kulkeutuu viereiselle parvekeelle.

Se autojen ym. paskan saastuttamana hengitysilma jota hengitätte joka kerta kun astutte parvekkeelle on oikeasti paljon suurempi paha kuin joku vähäinen määrä tupakansavuja. Saatte sitä paljon enemmän paskaa keuhkoihinne kuin saatte ikinä asumalla jonkun parveketupakoitsijan naapurina.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:39"]En kuvittele kaupungissa hengittäväni puhdasta ilmaa. Tupakanhaju on se, mikä ärsyttää. Haisee helvetin pahalta ja jää vaatteisiinkin kiinni.
[/quote]
Kyynel.

Vierailija
42/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:13"]

Miksi et kävele takapihalle tai ulko-ovelle tai pihakeinuun känni-iltana savuttelemaan?

[/quote]

Miksei et lähde itse ulos jos pieni harmiton käry niin haittaa?

[/quote]

Ei ihmisen omasta kodistaan tarvitse mihinkään evakkoon lähteä. Kyllä se on se haitanaiheuttaja, jonka täytyy ajatella naapureitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:39"]En kuvittele kaupungissa hengittäväni puhdasta ilmaa. Tupakanhaju on se, mikä ärsyttää. Haisee helvetin pahalta ja jää vaatteisiinkin kiinni. [/quote] Kyynel.

[/quote]

Niinpä. Tämä kommentti sen hyvin tiivistää, miten itsekästä ja kusipäistä väkeä tupakoitsijat ovat. Ei välitetä tai huomioida pätkääkään muita naapureita. Muuta omakotitaloon metsän keskelle, jos et kestä sitä että ympärilläsi asuu muitakin ihmisiä, jotka pitäisi ottaa huomioon.

Vierailija
44/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sisällätupakoinnista voi valittaa?

Vierailija
45/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kuvittelevat, mutta valittavat koska inhoavat tupakointia/tupakoitsijoita. Ongelma ei ratkea sillä, että parveketupakointi loppuu, vaan valitus jatkuu koska tupakointi on siirtynyt sisätiloihin, yleiselle pihalle, yleisen pihan nurkkaan merkitylle tupakointipaikalle ja lopulta tontin rajalla olevalle yleiselle kadulle. Ja sinä ihmeellisenä päivänä kun tupakointi on tyystin saatu kiellettyä ja kenenkään ei tarvitse pahastua aiheesta, alkaa ihmismieli kehittää ongelmaa jostain muusta häiriöstä.

Vierailija
46/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:39"]

En kuvittele kaupungissa hengittäväni puhdasta ilmaa. Tupakanhaju on se, mikä ärsyttää. Haisee helvetin pahalta ja jää vaatteisiinkin kiinni.

[/quote]

http://meemi.info/images/3/32/Kikki-lappu.jpg

Minä puhaltelen savua tahallani lasten ja odottavien äitien suuntaan. Ihan sinun kiusaksesi.

Vierailija
47/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 17:55"]

Kyllä sinä olet tupakoitsija, kun kerran tupakoit. Kovin epälooginen kyllä ja selvästi tyhmäkin. Mitäs tykkäisit siitä, että naapurisi tulisi känni-iltoinaan puolen tunnin välein päästämään vähän suolikaasua sinun olohuoneeseesi?

[/quote]

Pitää kai kysyä uudelleen, kun sinä kerran tässä ketjussa näyt viihtyvän: mitäs tykkäisit siitä, että naapurisi tulisi känni-iltoinaan puolen tunnin välein päästämään vähän suolikaasua sinun olohuoneeseesi? Eikö sinulla ole tähän mielipidettä vai etkö ole vielä keksinyt mitään nokkelaa?

[/quote]

Ei. Meidän koira saa sekarit, jos sisään tulee spugeja.

Vierailija
48/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ennen naapuri poltti päivittäin parvekkeella ja kylläpä vitutti se haju. Ei voinu kesäisin oleskella parvekkeella ja haju kantautui sisälle asti! Tein ilmoituksen isännöitsijälle eikä ole enää sen jälkee parvekkeella polttanu.

Vierailija
49/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:14"] [quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:13"]Miksi et kävele takapihalle tai ulko-ovelle tai pihakeinuun känni-iltana savuttelemaan? [/quote] Miksi pitäisi, jos on parveke? -ei ap- [/quote] Sen takia tietenkin että tupakka haisee saatanan pahalle ja ärsyttää muita, idiootti. Tupakointi on kusipäiden tapa muutenkin -mitään hyötyä siitä ei kellekään ole. Vaikka he onneksi kuolevatkin hirvittäivien tuskien kera keuhkoahtaumatautiin nuorempana kuin kunnon ihmiset niin maksamistaan veroista huolimatta he tulevat kalliiksi yhteiskunnalle. [/quote] Tällaiset kommentit provosoivat minua polttamaan missä huvittaa, ja puhaltelemaan savua minne huvittaa. T. Idiootti ja kallis kusipää

[/quote]

Ja minua toimimaan tupakkaavastaan.

Kyllä teidät idiootit kuriin saadaan -vituttaako muuten kun ette enää saa käryttää ravintoloissa? Taitaa vituttaa... VOI VOI.

Vierailija
50/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka haisee todella pahalle. Siksi. Helteellä kun yrittää saada kämppää edes vähän tuuletettua, eikös siellä 10 minuutin välein joku pössyttelijä ole vetämässä hermosauhujaan. Se oikeasti haisee pahalle, itsehän ette sitä haista, ettekä taida paljon mitään maistaakaan. Nostan hattua kaikille, jotka ovat onnistuneet lopettamaan. Teette palveluksen itsellenne ja muillekin. Terv. nimimerkki lapsuutensa vaarin nortinpoltosta kärsinyt, nyt kärrätään vaaria keuhkoahtaumapotilaana. Pian happiviikset käyttöön. Sitäkö te todella haluatte itsellennekin?

Vierailija
51/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:44"]Kai sisällätupakoinnista voi valittaa?
[/quote]
Voi valittaa. Kannattaa haastaa oikeuteen, näistä on maksettu huippukorvauksia.

Vierailija
52/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:50"]

En kuvittele kaupungissa hengittäväni puhdasta ilmaa. Tupakanhaju on se, mikä ärsyttää. Haisee helvetin pahalta ja jää vaatteisiinkin kiinni.

[/quote]

Minä puhaltelen savua tahallani lasten ja odottavien äitien suuntaan. Ihan sinun kiusaksesi.

[/quote]

No johan nyt :D Taisi kommentti osua tupakoitsijoihin paljon pahemmin kuin kuvittelinkaan kun se sai porukat täällä julistamaan aggressioitaan koko maailmaa kohtaan ja puhaltelevan savua ihan vain minun kiusakseni :D Kultaseni, mulle on ihan yksi lysti mihin sä sitä savua puhaltalet. Omat naapurini ovat onneksi niitä järkipäisiä tupakokitsijoita, joiden kanss voi keskustella asioista. Sulla on vissiin aivojen tilalla enää musta-aukko.

Vierailija
53/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:50"]

[/quote]

[/quote]

No johan nyt :D Taisi kommentti osua tupakoitsijoihin paljon pahemmin kuin kuvittelinkaan kun se sai porukat täällä julistamaan aggressioitaan koko maailmaa kohtaan ja puhaltelevan savua ihan vain minun kiusakseni :D Kultaseni, mulle on ihan yksi lysti mihin sä sitä savua puhaltalet. Omat naapurini ovat onneksi niitä järkipäisiä tupakokitsijoita, joiden kanss voi keskustella asioista. Sulla on vissiin aivojen tilalla enää musta-aukko.

[/quote]

Sä tartuit hei syöttiin. EBIN SPRÖLÖLÖÖÖ!!!!

Vierailija
54/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poltan parveekkeella ja jos joku tulisi jotai inisee siitä niin turpaa saisi. Minä poltan vaikka marihuanaa parveekkeella jos haluan.

Vierailija
55/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:14"] [quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:13"]Miksi et kävele takapihalle tai ulko-ovelle tai pihakeinuun känni-iltana savuttelemaan? [/quote] Miksi pitäisi, jos on parveke? -ei ap- [/quote] Sen takia tietenkin että tupakka haisee saatanan pahalle ja ärsyttää muita, idiootti. Tupakointi on kusipäiden tapa muutenkin -mitään hyötyä siitä ei kellekään ole. Vaikka he onneksi kuolevatkin hirvittäivien tuskien kera keuhkoahtaumatautiin nuorempana kuin kunnon ihmiset niin maksamistaan veroista huolimatta he tulevat kalliiksi yhteiskunnalle. [/quote] Tällaiset kommentit provosoivat minua polttamaan missä huvittaa, ja puhaltelemaan savua minne huvittaa. T. Idiootti ja kallis kusipää

[/quote]

Ja minua toimimaan tupakkaavastaan.

Kyllä teidät idiootit kuriin saadaan -vituttaako muuten kun ette enää saa käryttää ravintoloissa? Taitaa vituttaa... VOI VOI.
[/quote]
Tää meni pieleen. Ainakin mun (ja monen muun tuntemani) kohdalla. Poltin 16 vuotta, ja koskaan en kertaakaan polttanut ravintolassa, vaan aina ulkona. Enkä todellakaan ole ainoa.

Vierailija
56/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut antavat aihetta päätellä, että tupakointi tervaa keuhkojen lisäksi myös aivosoluja. Numerot 33 ja 34 ovat aivotoiminnan pätkimisestä ja estojen katoamisesta erinomaisia esimerkkejä.

Vierailija
57/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:57"]Tupakka haisee todella pahalle. Siksi. Helteellä kun yrittää saada kämppää edes vähän tuuletettua, eikös siellä 10 minuutin välein joku pössyttelijä ole vetämässä hermosauhujaan. Se oikeasti haisee pahalle, itsehän ette sitä haista, ettekä taida paljon mitään maistaakaan. Nostan hattua kaikille, jotka ovat onnistuneet lopettamaan. Teette palveluksen itsellenne ja muillekin. Terv. nimimerkki lapsuutensa vaarin nortinpoltosta kärsinyt, nyt kärrätään vaaria keuhkoahtaumapotilaana. Pian happiviikset käyttöön. Sitäkö te todella haluatte itsellennekin?
[/quote]
Mä olen lopettanut, mutta kyllä mä sen röökin haistoin itsekin. Lopettamisen jälkeen en makuaistissa ole muutoksia huomannut, ja toivoisin ettei hajuaistikaan olis parantunut! Se on se juttu mitä kaipaan niiltä ajoilta. Ei haistais kaupungilla liian hyvin hikeä, hajuvesiä, paskaa jne :D

Vierailija
58/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:13"]Miksi et kävele takapihalle tai ulko-ovelle tai pihakeinuun känni-iltana savuttelemaan? [/quote] Miksi pitäisi, jos on parveke? -ei ap-

[/quote]

Koska se parveke ei oo kessuttelua varten -ei myöskään ap-

Vierailija
59/59 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveke kuuluu asuntoon ja on näinollen kotirauhan ja yksityisyydensuojan piirissä. Siellä tupakointia ei voi kieltää. Taloyhtiössäkin kielto onnistuu vain yksimielisellä päätöksellä (onnea yritykseen :D), joten parveketupakointia ei voi kieltää. Keskustella tosin voi naapurin kanssa, mutta veikkaan ettei sekään aina tuota tulosta. Taloyhtiön tuuletusparvekkeilla tupakointi voidaan kieltää. Nämä on näitä "first wolrd problems" tyyppisiä ongelmia. Muualla kuollaan nälkään tai sotiin, täällä haisee pahalta. Kyynel.

ps. En polta :)