Vaalihäviö näyttää olevan Purralle yllättävän kova paikka.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Riikka ressu ei tajua, että tuon puolueen äänestäjät ei naisia äänestä. Siitähän tämä romahdus johtuu.
Etkö sinä edes sitä ymmärrä, ettei näissä vaaleissa voi edes Riikkaa kaikkialla äänestää. Eiköhän siellä alueilla ole runsaasti miehiä, siis tosi miehiä äänestettäviksi Persujen listoilla.
Vika ei ole Riikassa. Vika on niissä ala-arvoisissa edustajissa, jotka nyt ovat VKKssa. Moni tavallinen, kunnollinen persuja äänestänyt, on niiden vuoksi alkanut aikoinaan katselemaan muita ehdokkaita ja valitsee nyt niitä muita. Ano on ollut valtava takapakki Persuille. Hyvä muistaa, että enemmistö suomalaisista myös suhtautuu vakavasti koronaan, rokottautuu ja noudattaa varovaisuutta. Ehkä kommunikoinnin olisi tässä pitänyt olla fiksumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VKK vei äänet. Purran on syytä miettiä, miksi.
Miksi? Miksi hänen pitäisi miettiä? Tuo äärioikeistolaisten ja vähärjärkisten, kouluttamattomien hölmöjen VKKlla ja Perussuomalaisilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Persut ovat kunnonnon ihmisiä!
Sitä voi tietysti miettiä, miten kukaan voi vaipua niin alas että äänestää edes VKKta, mutta sekin on ajanhukkaa, koska kyse on merkityksettömistä typeryksistä.
Ihan samaa porukkaa, vähän eri paketissa vain.
Mä en ihan ymmärrä miksi Purraa saa haukkua niin paljon kuin haluaa?
En ole itse persujen äänestäjä mutta harmittaa tämä naisvihaa Purraa kohtaan.
Tuttu sanoi, ettei kannata persuja enää kun ovat rokotevastaisia. Se on varmaan syönyt ääniä paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Riikka ressu ei tajua, että tuon puolueen äänestäjät ei naisia äänestä. Siitähän tämä romahdus johtuu.
Älä nyt taas valehtele. Kyllä siellä on eduskunnassa kuin myös kunnanvaltuustoissa Persunaisia ja jokainen niistä on sinne äänestetty.
Äänestämällä Purrastakin tuli puheenjohtaja.
Yritä saada edes vähän järkeä ja todellisuutta kommentteihisi.
Rikkaat oli surkea vaalitenteissä
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan ymmärrä miksi Purraa saa haukkua niin paljon kuin haluaa?
En ole itse persujen äänestäjä mutta harmittaa tämä naisvihaa Purraa kohtaan.
Samaa naisvihaa kuin huulipunahallituksen rakopeppuja vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuttu sanoi, ettei kannata persuja enää kun ovat rokotevastaisia. Se on varmaan syönyt ääniä paljonkin.
Tuttu oli väärässsä. Purralla ja muillakin on rokotukset. Rokotevastaisuus ei ole minkäänlainen puolueen virallinen linja. Puolueelle kaikki käy ja sitä ovat paukuttaneet. Siltä osin viestintä on ollut tyhmää, koska suurin osa kansasta on rokotevastaisia vastaan. Kaikista haitallisin oli Tavion aivan typerä rokotevastaisia mielistellyt lässyttely eduskunnasa. Olisi pitänyt muistaa painottaa, että puolueen johdossa piikit on otettu. Se olisi selventänyt linjaa. Samoin ihmiset valitettavasti vielä saattavat kuvitella että tämä vastenmielinen Ano on muka edelleen persuedustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Miksi hänen pitäisi miettiä? Tuo äärioikeistolaisten ja vähärjärkisten, kouluttamattomien hölmöjen VKKlla ja Perussuomalaisilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Persut ovat kunnonnon ihmisiä!
Sitä voi tietysti miettiä, miten kukaan voi vaipua niin alas että äänestää edes VKKta, mutta sekin on ajanhukkaa, koska kyse on merkityksettömistä typeryksistä.
Kunnioitan perustuslakia. Se, mitä nyt latelet VKK:n kannattajista, kaikki ovat törkeitä kunnianloukkauksia. Näinkö epäisänmaallisesti voi haukkua omia kansalaisiasi?
Itse en äänestänyt enää. En usko että enää koskaan äänestän.
Olen korkeasti kouliutettu ihminen ja olisin äänestänyt VKK:ta. Se olisi ollut viimeinen toivo. Mutta puolue ei kanntata NATOA, joten tästä syystä en voinut äänestää heitä.
Viimeksi äänestin Vihreitä, mutta se on liian epä-älyllinen, tieteenvastainen porukka, joiden todellisena prioriteettina EI ole luonnonsuojelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu oli väärässsä. Purralla ja muillakin on rokotukset. Rokotevastaisuus ei ole minkäänlainen puolueen virallinen linja. Puolueelle kaikki käy ja sitä ovat paukuttaneet. Siltä osin viestintä on ollut tyhmää, koska suurin osa kansasta on rokotevastaisia vastaan. Kaikista haitallisin oli Tavion aivan typerä rokotevastaisia mielistellyt lässyttely eduskunnasa. Olisi pitänyt muistaa painottaa, että puolueen johdossa piikit on otettu. Se olisi selventänyt linjaa. Samoin ihmiset valitettavasti vielä saattavat kuvitella että tämä vastenmielinen Ano on muka edelleen persuedustaja.
Niikko, Peltokangas puhumattakaan kannattajista on täysin rokotevastaisia. Laskivat kansan tyhmyyden väärin. Ei rokotevastaisuus ole kuin pienen vähemmistön kanta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan perustuslakia. Se, mitä nyt latelet VKK:n kannattajista, kaikki ovat törkeitä kunnianloukkauksia. Näinkö epäisänmaallisesti voi haukkua omia kansalaisiasi?
Itse en äänestänyt enää. En usko että enää koskaan äänestän.
Olen korkeasti kouliutettu ihminen ja olisin äänestänyt VKK:ta. Se olisi ollut viimeinen toivo. Mutta puolue ei kanntata NATOA, joten tästä syystä en voinut äänestää heitä.
Viimeksi äänestin Vihreitä, mutta se on liian epä-älyllinen, tieteenvastainen porukka, joiden todellisena prioriteettina EI ole luonnonsuojelu.
Sori kirjoitusvirheet, mutta asia lienee tullut kaikille selväksi.
Ja jos politiikka saa ihmiset näin ilkeästi vihaamaan ja haukkumaan toisiaan, niin pyydän:
älkää enää ikinä äänestäkö. Peskää kätenne koko asiasta.
Teidän riitelystänne hyötyy vain pieni poliittinen valtaeliitti. He rikkovat koko ajan lakia.
Älkää enää antako tukeanne yhdellekään rikollisjärjestölle.
-sama
Mutta ei sentään viisailta.