Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ansaitsen kunnon naisen

Vierailija
25.05.2015 |

Kyllä minä ansaitsen kunnon naisen. Sellaisen iloisen, elämänmyönteisen, älykkään ja uteliaan naisen, joka osaa vuorovaikutteisesti olla kiinnostunut itsestään ja osoittaa kiinnostusta myös minulle. Ulkonäöltä hän saa olla kaunis, mutta saa olla myös hieman muodokkaampikin tapaus kunhan kemiat kohtaavat. Eli hoikka tai nätti, ei ole niin väliä. :) Mutta toisaalta minuun vetoo hieman pyöreämpi nainen, kunhan nainen osaa myös hemmotella ja hoivata miestään. Molemmat voimme siis hemmotella toisiamme. Tälläisesti ajattelen siitä naisesta jonka haluaisin, että olisi kivaa ja hymy huulilla yhdessä niin että huolet unohtuu. Eli naiset muistakaa, käytöstavat ja iloinen asenne vetoo myös miehiinkin. Ei kirosanoja ja tylyä käytöstä, kiitos naiset!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:10"]

No voi vittu perkele kun minä taas haluaisin hemmotella miestä ihan tässä todellisuudessa. En enää saatana jaksais esittää mitään söpöilevää tyttöstä, mutta hemmottelu kyllä sujuisi.

[/quote]

No vittu tuu sit tänne, saat hemmotella perkele mua ja mä hemottelen sua takaisin saatana. Tehdään vittu kivoja asioita yhdessä ja ollaan perkele lähekkäin ja nukutaan helvetti lusikassa ja rakastellaan. Vittu.

[/quote]

Toivottavasti sä olet nelkytonuuskolkyt, koska mua alkais nyt ihan saatanasti kiinnostaa.

[/quote]

Itseasiassa olen :-) mistä arvasit?

[/quote]

Tunnistin tyylin eiliseltä :-) Sussa ei ole muuta vikaa kuin se, että sä troolaat av-palstaa yhtä aktiivisesti kuin minä. Oletko töissä vai teetkö harrastepohjalta? Mun pitäis koko ajan tehdä töitä, mutta käyn täällä näköjään vartin välein...

[/quote]

Työn ohessa palstailen :-)

[/quote]

No huh, yv on taas askeleen lähempänä... Toisaalta nyt mua vähän arveluttaa, kun en mä kuitenkaan oikeasti ihan kauhea kiroilija ole. Kamalaa antaa itsestään harhaanjohtava kuva av-palstalla. :-D

[/quote]

En mäkään kiroile, tilannekomiikka vaati, että matkii alkuperäisen viestin tyyliä :-)

M40+

[/quote]

No hyvä. Mäkin uskottelen itselleni olevani kohtuullisen sivistynyt ihminen. Ainoa todellinen paheeni on tämä palsta. :(  Ja senhän sä jo tiedät. Miten ihanteellinen lähtökohta!

[/quote]

No niin, pallo on sinun hallussa, sinulla on osoite tiedossa :-)

M40+

[/quote]

Niinpä, mut nyt se tyttömäinen epävarmuus sitten nostaa päätään... Lupaan kirjottaa, mutten ehkä vielä tänään. :-)

N41

Vierailija
2/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:09"]

No voi vittu perkele kun minä taas haluaisin hemmotella miestä ihan tässä todellisuudessa. En enää saatana jaksais esittää mitään söpöilevää tyttöstä, mutta hemmottelu kyllä sujuisi.

[/quote]

No vittu tuu sit tänne, saat hemmotella perkele mua ja mä hemottelen sua takaisin saatana. Tehdään vittu kivoja asioita yhdessä ja ollaan perkele lähekkäin ja nukutaan helvetti lusikassa ja rakastellaan. Vittu.

[/quote]

Toivottavasti sä olet nelkytonuuskolkyt, koska mua alkais nyt ihan saatanasti kiinnostaa.

[/quote]

[/quote]

Tunnistin tyylin eiliseltä :-) Sussa ei ole muuta vikaa kuin se, että sä troolaat av-palstaa yhtä aktiivisesti kuin minä. Oletko töissä vai teetkö harrastepohjalta? Mun pitäis koko ajan tehdä töitä, mutta käyn täällä näköjään vartin välein...

[/quote]

[/quote]

No huh, yv on taas askeleen lähempänä... Toisaalta nyt mua vähän arveluttaa, kun en mä kuitenkaan oikeasti ihan kauhea kiroilija ole. Kamalaa antaa itsestään harhaanjohtava kuva av-palstalla. :-D

[/quote]

En mäkään kiroile, tilannekomiikka vaati, että matkii alkuperäisen viestin tyyliä :-)

M40+

[/quote]

No hyvä. Mäkin uskottelen itselleni olevani kohtuullisen sivistynyt ihminen. Ainoa todellinen paheeni on tämä palsta. :(  Ja senhän sä jo tiedät. Miten ihanteellinen lähtökohta!

[/quote]

M40+

[/quote]

Niinpä, mut nyt se tyttömäinen epävarmuus sitten nostaa päätään... Lupaan kirjottaa, mutten ehkä vielä tänään. :-)

N41

[/quote]

Lupaus rekisteröity, lupauksia ei saa rikkoa :-)

M40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

M40+

[/quote]

Vierailija
4/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

M40+

[/quote]

[/quote]

M40+

Vierailija
5/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Hieno homma. Olet itse varmasti myös kunnon mies.

Vierailija
6/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä taida olla olemassa.

Vierailija
7/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:35"]

Ei niitä taida olla olemassa.

[/quote]

Ei olekaan. Kaikki ovat ahneuksissaan rahan ja materiaalin perässä.

Vierailija
8/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan miehet iloisen naisen haluaa, jotta voisivat tehdä sen surulliseksi :) Eivät surullista, jonka voisivat tehdä iloiseksi.

Vierailija
9/32 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin, että minä ansaitsisin olla rakastettu. Ei mitään kriteereitä, kerran elämässä joku rakastaisi niin että tuntisin olevani tärkeä!

Vierailija
10/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:42"]

Kyllä minä ansaitsen kunnon naisen. Sellaisen iloisen, elämänmyönteisen, älykkään ja uteliaan naisen, joka osaa vuorovaikutteisesti olla kiinnostunut itsestään ja osoittaa kiinnostusta myös minulle. Ulkonäöltä hän saa olla kaunis, mutta saa olla myös hieman muodokkaampikin tapaus kunhan kemiat kohtaavat. Eli hoikka tai nätti, ei ole niin väliä. :) Mutta toisaalta minuun vetoo hieman pyöreämpi nainen, kunhan nainen osaa myös hemmotella ja hoivata miestään. Molemmat voimme siis hemmotella toisiamme. Tälläisesti ajattelen siitä naisesta jonka haluaisin, että olisi kivaa ja hymy huulilla yhdessä niin että huolet unohtuu. Eli naiset muistakaa, käytöstavat ja iloinen asenne vetoo myös miehiinkin. Ei kirosanoja ja tylyä käytöstä, kiitos naiset!

[/quote]

Muuten tuo kuvaus sopii minuun paitsi minulta vähän puuttuu muodot ja olen jo varattu (seurusteltu 2v ja toivottavasti ollaan koko lopun elämän yhdessä) :) 

Sen verran voin sanoa, että on ihana hemmotella ja tulla hemmotelluksi ja ai kuinka meillä aina on niin kivaa yhdessä, kun molemmat ollaan niin iloisia, hemmottelevia ja muutenkin niin supersöpöjä, et muita varmaan ällöttäis nähä, jos ei hillittäis sitä söpöstelyä muiden seurassa. Suosittelen kaikille (jotka sen ansaitsevat) ihania seurustelukumppaneita/puolisoita!

Ja ap hei... Kun tietää, mitä hakee, on helpompi etsiäkin ;)

Vierailija
11/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:39"]

Juuri mietin, että minä ansaitsisin olla rakastettu. Ei mitään kriteereitä, kerran elämässä joku rakastaisi niin että tuntisin olevani tärkeä!

[/quote]

Tämä oli koskettavan rehellinen kommentti. Toivon sydämestäni, että saat vielä tuntea tuon tunteen. <3

Vierailija
12/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hyvä ja iloinenkin enimmäkseen. Paitsi että nykyään olen vähän aika yksinäinen ja siitä surullinen. Kaipaan niin hyvää seuraa! 

Miestä ei ole, koska en jäänyt suhteeseen juoppojen ja välivaltaisten kanssa. Haluaisin kyllä kovasti, mutta kunnon miehet ei näytä musta kiinnostuvan. Rahan perään en ole ikinä kysellyt enkä saanut keneltäkään mitään, ennemminkin häviölle jäänyt miesten kanssa.

Paremmasta voi ainakin haaveilla, mutta mahtaako sellasia ollakaan...

Vierailija
13/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:51"]Mä oon hyvä ja iloinenkin enimmäkseen. Paitsi että nykyään olen vähän aika yksinäinen ja siitä surullinen. Kaipaan niin hyvää seuraa! 

Miestä ei ole, koska en jäänyt suhteeseen juoppojen ja välivaltaisten kanssa. Haluaisin kyllä kovasti, mutta kunnon miehet ei näytä musta kiinnostuvan. Rahan perään en ole ikinä kysellyt enkä saanut keneltäkään mitään, ennemminkin häviölle jäänyt miesten kanssa.

[/quote]
Jos päätyy aina kusipäiden kanssa olemaan kannattaa hakeutua terapiaan pohtimaan omia alitajuisia odotuksia ja toimintamalleja. Että mikä vetää itseä kohti mulkvistia ja päinvastoin. Mä ajattelen nykyään jo niin että jos kiinnistun jostain miehestä ja päinvastoin, miehessä on jotain vialla.

Vierailija
14/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:51"]Mä oon hyvä ja iloinenkin enimmäkseen. Paitsi että nykyään olen vähän aika yksinäinen ja siitä surullinen. Kaipaan niin hyvää seuraa! 

[/quote]
Jos päätyy aina kusipäiden kanssa olemaan kannattaa hakeutua terapiaan pohtimaan omia alitajuisia odotuksia ja toimintamalleja. Että mikä vetää itseä kohti mulkvistia ja päinvastoin. Mä ajattelen nykyään jo niin että jos kiinnistun jostain miehestä ja päinvastoin, miehessä on jotain vialla.
[/quote]

Näin se on. Ei ole sattumaa, että joku löytää aina ikävän kumppanin. Silloin auttaa vain oman pään laittaminen kuntoon

Vierailija
16/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alkoi heti mieli olla sulle tyly kun luin tuon viestin. Sorry. :-(

Pelottaako sua naiset? Onko ne olleet sulle tylyjä?

Vierailija
17/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo...Onnea etsintään.Eikä kukaan voi olla iloinen ja elämänmyönteinen koko aikaa. Oletko itsekään? Aika raskas on maailma naisille, niin kuka muka jaksaa esittää iloista. Ja vähiten jollekin miehelle

Vierailija
18/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin MINÄ ansaitsen? Kuka on sanonut että juuri minä olen se joka ansaitsee kaiken maailmaan onnen? Miten voi olla mahdollista että onni tulee siitä että kaunis nainen hemmottelee? 

Suosittelen tutustumista elämään vähän laajemmin kuin oma napa, katsele ympärillesi miksi Masa tai Jesse ei ansaitse samaa onnea tai ole ansaitsematta. Mites koulukiusattu Mara, joka sairastui 18v skitsofreniaan eikö hän vasta ansaitsikin pikkuisen onnea ja hemmottelua edes rumalta naiselta?

Elämä vaan on, elä, äläkä kuvittele että juuri sinä olet  omilla teoillasi tai tekemättömyydelläsi jotain erityistä ansainnut.

Vierailija
19/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
20/32 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:30"]

Just joo...Onnea etsintään.Eikä kukaan voi olla iloinen ja elämänmyönteinen koko aikaa. Oletko itsekään? Aika raskas on maailma naisille, niin kuka muka jaksaa esittää iloista. Ja vähiten jollekin miehelle

[/quote]Jännä, että suomalaisnaisille maailma on raskas ja suupielet alhaalla, kun vertaa vähemmän tasa-arvoiseen iloon yms. Tuoko tasa-arvo muassaan onnen... Vai onko kyseessä sittenkin pilvilinna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan