Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukea! Raskauden keskeytys ylihuomenna!

Vierailija
25.05.2015 |

Menen huomenna toiseen vaiheeseen. Miten kannattaa varautu? Jännittää ja ahdistaa en kaipaa moralisointia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan miksi mun raskaus pääsi noin pitkälle johtui siitä että en millään olisi uskonut voivani olla raskaana kun ehkäisypillerit oli syöty. Oksentelin pitkin koulupäivää ja luulin että mulla on mahatauti tai tyrä. Kun menin lääkärille ja se sisäisen tutkimuksen jälkeen sanoi minun olevan raskaana menin apteekkiin ostamaan raskaustestin näyttääkseni lääkärille etten ole raskaana ja saadakseni oikeaa apua vaivaan jonka uskoin olevan ihan muuta. Ehdin siis oksennella pariviikkoa.

Henkilökunta oli todella ystävällistä enkä ottanut edes esirauhoittavaa vaikka jännitti. Minut siis nukutettiin ja tehtiin operaatio leikkaussalissa. Edellisenä iltana piti ottaa lääkkeet mitkä eivät aiheuttaneet niin pahoja kipuja mitä pelkäsin. Poikaystävä vei minut ja äitini sairaalaan ja odottivat että pääsen toimenpiteen jälkeen pois. Päivä oli jouluaaton aatto ja vietinkin yhden muistoikkaammista jouluista poikaystäväni kanssa tuona jouluna.

Joskus olen miettinyt oliko se mahdollisesti tyttö vai poika ja millaista elämäni olisi ollut ja olisi nyt jos olisin pitänyt sen mutta katua en pysty kun ei ole mitään kaduttavaa. Elämä meni niinkuin sen pitikin. Jos virhe tapahtui niin se tapahtui siinä kun tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta.

Vierailija
22/23 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Abortti on jokaisen oma päätös ja siihen on oikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen tee omat päätöksensä asioissa joihin on turha niiden puuttua jotka ei tiedä asioista mitään.

itse laitoksella ollessa vieressä oli narkkis äiti joka oli lapsen saanut päivää aikaisemmin kuin minä. 

Vauvaa ei näkynyt mutta hoitajat kävi vähän väliä kyselemässä mitä kaikkea se on odottaessaan vetänyt koska vauvalla on niin pahat vierotusoireet.

tällä äidillä ei nähtävästi käynyt mielessä tehdä keskeytystä ja kärsijänä oli viaton vauva.

jos olisi mahdollisuuskin että vauvani kärsisi jollain tavalla (elämäntilanne?lääkkeet? Yms..) niin varmasti keskeyttäisin raskauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi