Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytin viime viikolla ja nyt...

Vierailija
25.05.2015 |

...olo on jo mitä mainioin! En edes pahemmin vuoda. Voinkohan todellaki päästä tästä näin helpolla vai voiko tämä olla ns tyyntä myrskyn edellä? Synnärillä sanovat että paikat voi kipeytyä myöhemminkin, kellään lähipiiristä ei ole kuitenkaan niin käynyt. Kuinkahan yleistä tuommonen että kiepytyy vasta reilusti synnytyksen jälkeen, kellään kokemusta? Lauantaina olisi lähisukulaisen yo-juhlat ja kovasti haluaisin niissä päästä käväseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, sulla meni synnytys ok, ja homma etenee sujuvaan malliin :)

Vierailija
2/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Toivottavasti itselläkin menis noin sitten, kun se aika koittaa. Mä ainakin menisin yo-juhliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se synnytys ole aina mikään teurastus kuten tällä palstalla kuvaillaan. Itse olen kolme lasta synnyttänyt ja joka kerta omin jaloin salista pois kävellyt ja mahdollisimman pian kotiin. Olin itsekin 10 pv synnytyksestä lähisukulaisen merkkipäivillä ja muutenkin olen aika normaalisti toiminut synnytyksen jälkeen. Tietenkään kaikilla ei ole sama, mutta tässähän on nyt kyse siitä, että joillakin synnytys sujuu ihan piece of cake ja silloin siitä toipuu nopeasti.

Vierailija
4/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se synnytys ole aina mikään teurastus kuten tällä palstalla kuvaillaan. Itse olen kolme lasta synnyttänyt ja joka kerta omin jaloin salista pois kävellyt ja mahdollisimman pian kotiin. Olin itsekin 10 pv synnytyksestä lähisukulaisen merkkipäivillä ja muutenkin olen aika normaalisti toiminut synnytyksen jälkeen. Tietenkään kaikilla ei ole sama, mutta tässähän on nyt kyse siitä, että joillakin synnytys sujuu ihan piece of cake ja silloin siitä toipuu nopeasti.

Vierailija
5/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taisi tikit vähän kiristää vajaa viikko synnytyksen jälkeen, mutta ihan hyvin olisin silloin voinut mennä yo-juhliin. Jälkivuoto taisi olla vähän aaltomaista, mutta ihan hyvässä kunnossa olin koko ajan synnytyksen jälkeen.

Vierailija
6/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä raskaus oli ihan hirveä ja synnytys vielä hirveämpi, tuskallinen ja pitkä. Kun vauva pullahti maailmaan niin olin välittömästi elämäni kunnossa. Ja olen edellee, lapsi nyt 2 vuotta jo. Ainoat jälkisupistuksetkin oli vain kerran, viikko synnytyksen jälkeen.

Vierailija
7/7 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän synnytys useimmiten menee hyvin ilman komplikaatioita ja silloin toipuminenkin on nopeaa. Itsekin pystyin esim. istumaan jo seuraavana päivänä, alusta asti vaunulenkkeilemään ja muutenkin toivuin hyvin. Vuoto tosin kesti kuukauden, mutta se oli kuin tavallista kuukautisvuotoa. itse olin viikon päästä synnytyksestä Stockan Hulluilla päivillä :p