Miksi ei enää saa niitä kolmionmuotoisia sulatejuustoja
muodostivat yhdessä ympyrän. jokainen kolmio oli eri makua. Ihan älyttömän hyviä juustoja olivat.
Kommentit (34)
muistelee että joku noista olisi ollut kreivi..?
kyseessä oli Herkkupalat-rasia
ja juustojen nimet olivat Kreivi, Luostari, Kappeli (Jossain vaiheessa Turunmaa), Juhla (cheddar), Gryère ja Polar.
kolmioista ei saa mitenkään ympyrää;)
tässä pari pilkkua
,
,
,
,
,
Kokeilehan itse: leikkaa ympyrä. Taita se puoliksi, sitten vielä puoliksi ja vielä kerran. Tämän jälkeen avaa ympyrä. Minkä muotoisia ovat taitoksista jääneet muodot?
kannattaisi itse mennä askartelemaan sen paperin kanssa, jos väität että noin tulee kolmioita.
oletko tyhmä vai vaan blondi
on muitakin kuin tasakylkisiä.
Urpå.
"palauttakaa herkkupalat"
tuo yksi vastaus missä niitä lueteltiin, pitää varmaan paikkansa. Olivat herkkua. Ja todistivat, että kyllä kolmioista ympyrän saa :D
Kolmioita
on muitakin kuin tasakylkisiä.Urpå.
Mutta näistäkään ei saada aikaan ympyrää.
Minäkin muistan nuo juustot. Harmi tosiaan, että niitä ei ole näkynyt. Lidl:ssä on myynnissä jotain sulatejuustoja samanlaisessa muodossa. Makuja en tiedä, mutta meillä mies ostaa niitä lapselle. Jossain oli ehkä yrttejä ja jossain jotain makkaraa. Eivät kuitenkana mielestäni ole eri juustoja vaan yksi juusto maustettuna eri tavoin.
tässä pari pilkkua , , , , ,
Kokeilehan itse: leikkaa ympyrä. Taita se puoliksi, sitten vielä puoliksi ja vielä kerran. Tämän jälkeen avaa ympyrä. Minkä muotoisia ovat taitoksista jääneet muodot?
Minäkin lidlistä, mutta ne on kaikki samaa makua :)
No ei ainakaan kolmioita.
Minäkin lidlistä, mutta ne on kaikki samaa makua :)
Niitä on ainakin kahta eri pakkausta. Toisessa kaikki ovat samanmakuisia ja toisessa on kai neljää eri makua, kaksi kutakin.
10
kannattaisi itse mennä askartelemaan sen paperin kanssa, jos väität että noin tulee kolmioita.
joskus kauan kauan sitten vastaavanlaisia ja oli ihan sikahyviä. Siinö oli muistaakseni ainakin paprika- ja kinkkusulatejuustoja, mut paljon parempia, ku ne isommat, mitä saa kaupasta.
koulussa saatiin niitä hernekeiton kanssa