Miten kokoomuksen kannatus voi olla noin suuri?
Ketkä heitä oikein äänestää? Eivät ole tavallisen palkansaajan asialla.
Kommentit (720)
Nopeasti ihmisiltä unohtunut Attendo ym vanhuspalvelujen kokkari omistajien tekemät kauheudet.
Ja turha nillittää että lapsi sai päiväkoti paikan 24km päästä. Se ei kokoomuuspäättäjää heilauta tippaakaan.
Isoa, ilmaiseksi ja ilman inhimillisyyttä. Kokoomus.
Vierailija kirjoitti:
Kampanjoivat avoimesti maakuntaveroa vastaan.
Miksi kansa lankeaa vaalimainontaan?
Suomalaisen ei kuulu äänestää Kokoomusta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka ymmärtää taloutta haluaa laskea veroja, joten äänestää kokoomusta.
No niin tervetuloa yksityinen sairaanhoito ja yksityissairaaloiden mielivaltainen laskutus. Olkaa hyvä, suomalaiset, saatte mitä äänestätte.
Vaalikoneen mukaan monikin kokkari oli sitä mieltä, että esim lastensuojelun ulkoistamista yksityisille pitäisi vähentää. Siitä tosin taisi kaikki ehdokkaat olla samaa mieltä. Järkyttävää bisnestä lasten kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella äänestetty kokoomus johtoon????????????
En usko.
Hitaastihan se Tampereen tulipunaisuus alkaa uudistua, mutta hyvä, jos suunta alkaa löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaiset ovat aktiivisia äänestäjiä. Kyse on suoraan rahasta. Muut äänestää palveluiden tuottamisesta, mutta kokoomus omista tuloista ja persut polttoaineen hinnasta.
Naulan kantaan!!!
Ei vaan ne haluaa että ihmiset yleensäkin PÄÄSEE lääkäriin.
No demareilla, vasemmistolla ja vihreillä on tarjota ihan yhtä kylmää kyytiä. Ehkä vähän eri tavalla mutta kuitenkin.
Hyvä kuitenkin, että vasemmistokin meni vihreiden ohi. Sitä on syytä juhlia.
Keskustasta en sano muuta kuin, että sitähän maajussit tykkää äänestää. Persujen äänestäjäkuntaa ei Purra saanut liikkeelle. Ei kyllä olisi saanut kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta äänestää ne, jotka maksavat sotekuluista 80%.
Höpöhöpö. Kokoomuslaiset eivät maksa juuri ollenkaan veroja, heillä on tilit Caymanilla ja tulot kierrätetään yhtiön kautta pääomatuloiksi.
Suomen oikeistolaisimmat puolueet ovat surkeimpia veronmaksajia huolimatta siitä, että erittäin mielellään ovat käsi ojossa ottamassa koronatukia ja muita verovaroista kustannettuja vastikkeettomia etuuksia yrityksilleen, joiden voitot pitävät itse, kts. ensimmäinen kappale.
Suurinosa Kokoomusta äänestävistä käy ihan palkkatöissä. Ei ole kuule minullakaan tiliä Cayman-saarilla, ei myöskään merkittäviä pääomatuloja. En vain hyväksy sitä, että 20 % kansasta maksaa 80 % kansan kuluista. Te muutkin voisitte ottaa osaa maksuihin.
Onko tuossa 80 prosentissa mukana liikevaihtoverot, jotka kurittavat pienituloisia tuloihin suhteutettuna julmemmin kuin hyväosaisia?
Vierailija kirjoitti:
Pelkään tulevaisuuttani kokoomuslaisessa Suomessa. Olen varaton ja pitkäaikaistyötön. Olen vuosikymmenten varrella tehnyt aika paljon töitä ja maksellut kiltisti veroja. Jos oikeistolaistumiskehitys jatkuu, takuueläkkeni ei riitä normaaliin elämiseen. Kokoomus haluaisi alentaa asumistukea ja toimeentulotukea, joita epäilemättä tarvitsen eläessäni heikkenevän kotipalvelun turvin yksinäisenä vanhuksena täällä Helsingissä. Mulle tärkeintä politiikassa on hyvinvointiyhteiskunnan ylläpitämisen turvaaminen ja kunnollisten palvelujen tuottaminen IHAN KOKO MAASSA.
Siksi olisin nyt äänestänyt vasemmistoa ja tulen aina äänestämäänkin.
Mene jo vihdoin sitten töihin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Suomessa paljon keski- ja hyvätuloisia.
Kokoomus on jokaisen suomalaisen turva. Kokoomusta tarvitaan osaajana ja asiantuntijana jokaisella alueella. Siksi ääni Kokoomukselle. Kokoomus ja Liike Nyt edustivat vaalitenteissäkin järjen ja kokemuksen ääntä hallituspuolueiden häikäilemätöntä populismia ja valehtelua vastaan.
Varmaan moni mummo jättänyt äänestämättä, kun ei ole uskaltanut vaalipaikalle koronan takia. Eli demareilta ja vasemmistoliitolta jäi paljon ääniä saamatta sen sijaan, että kokkareita olisi erityisen runsaasti äänestetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se jengi, jota hyvinvointivaltion verot vtuttaa.
Ilman veroja ei ole hyvinvointivaltiota.
Verotus on varkaus.
Kokoomuksen kannatus on aina sitä suurempi , mitä pienempi on äänestysprosentti. Pärjätäkseen kokoomus tarvitsee alhaisen äänestysprosentin, koska rikkaat äänestävät aina. Sen sijaan esim. perussuomalaisilla ja sdp:llä tilanne on päinvastoin. Jokainenhan tämän tietää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan moni mummo jättänyt äänestämättä, kun ei ole uskaltanut vaalipaikalle koronan takia. Eli demareilta ja vasemmistoliitolta jäi paljon ääniä saamatta sen sijaan, että kokkareita olisi erityisen runsaasti äänestetty.
Vasemmisto keksii aina syyn tappioonsa. Muiden syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Suomessa paljon keski- ja hyvätuloisia.
Kokoomus on jokaisen suomalaisen turva. Kokoomusta tarvitaan osaajana ja asiantuntijana jokaisella alueella. Siksi ääni Kokoomukselle. Kokoomus ja Liike Nyt edustivat vaalitenteissäkin järjen ja kokemuksen ääntä hallituspuolueiden häikäilemätöntä populismia ja valehtelua vastaan.
Liike Nyt oli näistä paras. Minusta varsin raikas asemointi, että sanoivat, että päästettään hyvinvointivaltuustoon, yrittävät sulkea koko puljun. Todellakin tässä maassa on hallintohimmeleitä ja hyväsisarautomaatteja aivan tarpeeksi ennen tätäkin vedätystä.
Entä sitten, kun näitä rikkaita eläkeläisiä ei enää ole?
Kultalusikka ahterissa syntyneet ovat kaikista noloin kokoomusta kannattava ryhmä.
Aika harva heistä on omia, tuottoisia firmojakaan kyennyt perustamaan sukuyritysten rinnalle ja niin alaspäin varakkuustaulukossa edelleen..
😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää ja kaunista kokkarit ovat luvanneet?
Hoitojonojen poistoa?
Palveluseteleitä yksityisille?
Lääkärille viimeistään seuraavana päivänä?
Vai mitä?
Onko joku niin tyhmä että kuvittelee yhdenkään puolueen lupausten merkitsevän mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta äänestää ne, jotka maksavat sotekuluista 80%.
Höpöhöpö. Kokoomuslaiset eivät maksa juuri ollenkaan veroja, heillä on tilit Caymanilla ja tulot kierrätetään yhtiön kautta pääomatuloiksi.
Suomen oikeistolaisimmat puolueet ovat surkeimpia veronmaksajia huolimatta siitä, että erittäin mielellään ovat käsi ojossa ottamassa koronatukia ja muita verovaroista kustannettuja vastikkeettomia etuuksia yrityksilleen, joiden voitot pitävät itse, kts. ensimmäinen kappale.
Mä olen kokoomuslainen ja mitään muuta en oo tehnytkään kun maksanut veroja koko ikäni. Luuletteko te että yli 20% suomalaisista on jotain rikkaita jotka kiertelee veroja. Me ollaan myös pienyrittäjiä ja työläisiä.
Pelkään tulevaisuuttani kokoomuslaisessa Suomessa. Olen varaton ja pitkäaikaistyötön. Olen vuosikymmenten varrella tehnyt aika paljon töitä ja maksellut kiltisti veroja. Jos oikeistolaistumiskehitys jatkuu, takuueläkkeni ei riitä normaaliin elämiseen. Kokoomus haluaisi alentaa asumistukea ja toimeentulotukea, joita epäilemättä tarvitsen eläessäni heikkenevän kotipalvelun turvin yksinäisenä vanhuksena täällä Helsingissä. Mulle tärkeintä politiikassa on hyvinvointiyhteiskunnan ylläpitämisen turvaaminen ja kunnollisten palvelujen tuottaminen IHAN KOKO MAASSA.
Siksi olisin nyt äänestänyt vasemmistoa ja tulen aina äänestämäänkin.