Onko mielestäsi paljon jos käyttää 40 euroa kuukaudessa vaatteisiin?
Vaatteisiin lasketaan sukat, alusvaatteet, hatut.. Kenkiä ei lasketa
Kommentit (44)
Eihän tuo erityisen paljon ole, jos aattelee aikaa vuotta pidemmälle, vaikka neljälle vuodelle. Ei sitä joka talvi tarvitse ostaa uutta talvitakkia tai pukua mutta on ollut vuosia, jolloin olen ostanut molemmat ja sen lisäksikin vielä kauluspaitoja ja yhden puseron niin vuoden menot vaatteista on varmasti olleet yli 500€ Mutta varmasti on ollut vuosia, jolloin on riittänyt vähempikin.
On jännää kun osa on kertonut, että "Korona vuonna" ei ostanut yhtään mitään vaatetta kun taas osa kertoo koukuttuneensa nettikauppoihin ja tilanneensa ja ostaneensa enemmän kuin tarpeeksi.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kokoajan ostaa uutta? Itse ostan hyvin harvoin mitään uutta, kun on vaatevarastoja jo vuosien takaa.
Kaikki ei halua kulkea kymmeniä vuosia vanhoissa kauhtuneissa vaatteissa vain koska ei ole reikiä niin kehtaahan sitä. Lisäksi huomioitavaa on, että nykyajan vaatteet eivät kestä siisteinä pitkään. Itse en käytä nukkaisia vaatteita, siksi tulee ostettua joka vuosi uutta. Myös tyylit muuttuu ja on kiva pysyä ajassa, eikä käyttää aina samoja.
Ne vanhat tyylit tulevat aika ajoin uudestaan muotiin ja nykyään ei saa monestakaan paikasta niin laadukkaita vaatteita kuin ennenvanhaan silloin vaatteet tehtiin KESTÄMÄÄN. Ja nukkaimuri on hieno keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kokoajan ostaa uutta? Itse ostan hyvin harvoin mitään uutta, kun on vaatevarastoja jo vuosien takaa.
Kaikki ei halua kulkea kymmeniä vuosia vanhoissa kauhtuneissa vaatteissa vain koska ei ole reikiä niin kehtaahan sitä. Lisäksi huomioitavaa on, että nykyajan vaatteet eivät kestä siisteinä pitkään. Itse en käytä nukkaisia vaatteita, siksi tulee ostettua joka vuosi uutta. Myös tyylit muuttuu ja on kiva pysyä ajassa, eikä käyttää aina samoja.
Ne vanhat tyylit tulevat aika ajoin uudestaan muotiin ja nykyään ei saa monestakaan paikasta niin laadukkaita vaatteita kuin ennenvanhaan silloin vaatteet tehtiin KESTÄMÄÄN. Ja nukkaimuri on hieno keksintö.
Varmaan niin. Siksi ei ole varaa lihoa kun tulisi niin kalliiksi ostaa aina uutta. Ongelma itselleni enempi se, miten saan kaikki "vuosikerrat" mahtumaan kotiini.