Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veikkauksia, mitä tulevat olemaan hallituksen linjaamat uudet haittaverot?

Vierailija
24.05.2015 |

"Ylen tietojen mukaan hallitus on tupakkaveron korottamisen lisäksi listaamassa tukun aivan uusiakin haittaveron kohteita."

http://yle.fi/uutiset/hallitus_aikoo_tilkita_tuloverojen_keventamista_lisaamalla_haittaveroja__muun_muassa_tupakan_vero_nousee_roimasti/8014199

Kommentit (54)

Vierailija
42/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tupakalle tulee roima haittavero. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:34"]

Suomi ampuu itseään jalkaan näillä veroilla.

[/quote]

Veroastettahan ollaan laskemassa näistä haittaveroista huolimatta. 

Vierailija
44/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaravero. Soli ajoi tämän mukaan pakettiin.

Vierailija
45/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo läskiveroajatus..... kun osaa noista kansanedustajistakin katsoo... :D

Vierailija
46/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:38"]Koira(toivottavasti) Läski(toivottavasti) Sokeri [/quote] Sokerivero on jo. Onko nyt oikealta nimeltään makeisvero. Mitenhän tuo läskivero määriteltäisiin? Miten mitataan kuinka paljon läskiä pitää olla, jotta joutuu maksamaan veroa. Painoindeksikin on vähän huono mittaus, koska on ns. laihaläskejä.

[/quote]

Njoo, vaikka totuus on että ne oikeat lihavuudesta johtuvat terveysongelmat(diabetes, sydän-ja verisuonisairaudet, lihavuusperäinen astma..) ei ole kauhean yleisiä edes näillä laihaläskeillä, vaan ne kasautuvat lähes aina ihan virallisesti ylipainoisille, joilla bmi on reilusti se 25 +. Siinä mielessä se painoindeksikin osoittaa jotain.

Vierailija
47/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:11"]

Hauska tuo läskiveroajatus..... kun osaa noista kansanedustajistakin katsoo... :D

[/quote]

Timolle lätkäistäisi ensimmäiseksi :P

Vierailija
48/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 23:08"]Avioerovero

Aborttivero

Flunssavero

Sukupuolivero

Työttömyysvero
[/quote]

En kannata näistä mitään! "Emmä voi erota mun väkivaltaisesta petturimiehestä, kun siitä täytyy maksaa veroa" ja kun se flunssaan sairastuminenki on aina oma vika juuuu :D Ps. Työttömätkin maksaa veroja. Tai en mä noista Kelan tuista tiedä et milä prosentti niissä on, mut ainakin liittoon kuuluvat menettää ihan samat veroprosentit tukituloistaan, ku työssäkäyvät....

Vierailija
49/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksustuotteille veron korotus. Turkikset, kalliit autot, luksus-merkkivaatteet, merkkikellot, jalokivet, kristallikruunut jne. Ne ovat täysin turhia, joten turhamaiset ihmiset maksakoon veroja, kun kerran heillä on niin paljon ylimääräistä rahaa. 

Vierailija
50/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:54"]

On täällä muutama suurkaupunki jossa pärjää aivan hyvin julkisilla. Pääkaupunkiseutu ja tampere ehkä myös turku tähän samaan. MUTTA ...

[/quote]

Tampere suurkaupunki? :D haha

Suomessa ei ole yhtään suurkaupunkia. Helsinki on keskisuuri.

Vierailija
51/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:11"]

[/quote]

Timolle lätkäistäisi ensimmäiseksi :P
[/quote]

Vois tulla aika iso jytky :""D sori oli pakko.

Vierailija
52/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 23:08"]Avioerovero Aborttivero Flunssavero Sukupuolivero Työttömyysvero [/quote] En kannata näistä mitään! "Emmä voi erota mun väkivaltaisesta petturimiehestä, kun siitä täytyy maksaa veroa" ja kun se flunssaan sairastuminenki on aina oma vika juuuu :D Ps. Työttömätkin maksaa veroja. Tai en mä noista Kelan tuista tiedä et milä prosentti niissä on, mut ainakin liittoon kuuluvat menettää ihan samat veroprosentit tukituloistaan, ku työssäkäyvät....

[/quote]

Voi kultapieni, luulen että tuo lista oli vitsillä kirjoitettu ;) 

Vierailija
53/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoon vaikuttavat perintötekijät ratkaisevasti, painoon voi itse vaikuttaa vain jossain määrin. Olen vaan kyllästynyt jatkuvaan ylipainoisten mollaamiseen, puhukaa välillä jo jostakin muusta.

T. Normaalipainoinen

Vierailija
54/54 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tupakkavero, alkoholivero ja makeisvero nousee. Lisäksi nostetaan energiaveroa, kiinteistöveroa jne. Jokainen meistä tulee maksamaan veroa hieman enemmän kuin nyt. 

Mutta tyhmä kansa tuijottaa vain tuloveroprosentteja, eikä kokonaisveroastetta.