Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää kokemusta Cerazettesta?

Vierailija
23.01.2022 |

Pitäisi aloittaa. Oletko käyttänyt pitkään? Mitä hyvää? Huonoja kokemuksia netin täydeltähän löytyy..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin niitä about 8 vuotta

Mitään ongelmia ei mulla ollut.

Kokeilla voi aina ❣️

Vierailija
2/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilla voi aina ❣️

Kiva kuulla! Laihduitko tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Cerazette käytöstä vuodesta 2012. Ei koskaan mitään ongelmia, ihanaa että menkat jää pois kipuineen ja mielialavaihteluineen. 

Vierailija
4/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilla voi aina ❣️

Kiva kuulla! Laihduitko tms?

En laihtunut. Olin turvoksissa ekat kk mutta sitten kroppa tottui niihin ja toimii ihan ok.

Kokeilu on aina paras sopiiko ne just sulle❣️

Vierailija
5/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut Cerazette käytöstä vuodesta 2012. Ei koskaan mitään ongelmia, ihanaa että menkat jää pois kipuineen ja mielialavaihteluineen. 

Kiitos! Menkkojen pois jäämistä itsekin toivon.

Vierailija
6/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle määrättiin Cerazette noin 15 vuotta sitten sen jälkeen kun oli diagnosoitu myoomia kohdussa. Ne aiheuttivat järkyttävän runsaat vuodot; vuodin puolet kuukaudesta mistä sitten tietysti seurasi monenlaisia ongelmia. Cerazette pysäytti vuodot kuin seinään ja elämänlaatu parantui 1000 %. Sen jälkeen ei ole kuukautisia ollut.

Sivuvaikutus minulla myös se että kaikki seksuaalinen halu katosi. Tämä tietysti monelle iso ongelma, mutta itselleni onneksi elämäntilanteessani ei. 

Vierailija
7/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut käytössä 6vuotta, menkat jääneet kokonaan pois mikä on taivaallista ja ihmettelen miten jaksoin kärsiä niiden kanssa niinkin kauan. Imetyksen ainaka lihoin, sen jälkeen paiko pysynyt samana mutta laihtuminenkaan ei ole onnistunut. Jonkun verran kärsin näpyistä mutta en voi sanoa liittyvätkö pillereihin.

Vierailija
8/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle määrättiin Cerazette noin 15 vuotta sitten sen jälkeen kun oli diagnosoitu myoomia kohdussa. Ne aiheuttivat järkyttävän runsaat vuodot; vuodin puolet kuukaudesta mistä sitten tietysti seurasi monenlaisia ongelmia. Cerazette pysäytti vuodot kuin seinään ja elämänlaatu parantui 1000 %. Sen jälkeen ei ole kuukautisia ollut.

Sivuvaikutus minulla myös se että kaikki seksuaalinen halu katosi. Tämä tietysti monelle iso ongelma, mutta itselleni onneksi elämäntilanteessani ei. 

Pysähtyikö myoomien kasvu tai lisääntyminen?

Ap

Vierailija
9/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu pysähtyi. Käyn gynellä kerran vuodessa ja hän seuraa niitä ultralla mutta kasvu on ollut niin pientä että eivät aiheuta ongelmia.

Vierailija
10/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä jo 10 vuotta. Menkat jäi pois ja olo parani huomattavasti. Ei mitään ongelmia. Migreenitkin väheni reilusti, kun hormonit tasaantui.

Vierailija
11/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu pysähtyi. Käyn gynellä kerran vuodessa ja hän seuraa niitä ultralla mutta kasvu on ollut niin pientä että eivät aiheuta ongelmia.

Mahtavaa! Mullakin pieni myooma ja itse järkeilin, että pelkkä keltarauhashormoni voisi sen kasvua hillitä. Sain reseptin toiseenkin minipilleriin Slindaan mutten tiedä siitä, kun on antiandrogeenista hormonia..

Ap

Vierailija
12/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi mulla hyvin 10 vuotta, ei menkkoja eikä mielialaoireita, painon muutoksia tai mitään muutakaan.

Toisaalta kaverillani teki olon tosi ärtyneeksi, jopa aggressiiviseksi. Ikäänkuin olisi ollut paha PMS koko ajan. Näistä on todella vaikea tietää kokeilematta, että miten omalla kohdalla käy.

Vierailija
13/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin menkat jäi pois, mutta olin sillon jotain 20 v ja lääkäri halusi vaihtaa toiseen merkkiin, koska menkattomuus voi kuulemma vaikeuttaa lasten saamista myohemmin. Liittyi jotenkin arpeutumiseen.

Vierailija
14/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt 4 vuotta ja ollut tyytyväinen. Kiva kun ei tarvii stressata kuukautisista ja muutenkin on hyvä olo. Suunnilleen noin pari kuukatta aloituksesta oli kaikkea sivuoireita päänsärkyä, rinnat arat, välivuotoa yms. mutta ne menivät kokonaan ohi kropan tottuessa. Lopetin pillerit, kun parisuhde loppui, mutta minulla tuli ihan hillittömät kuukautisvuodot kipuineen ja aloitin pillerit uudelleen vaikka ehkäisyn tarvetta ei ole.

Vierailija
15/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin 5 vuotta. Ainoa hyvä juttu oli se, että menkat jäivät lähes kokonaan pois. Ehkäisykeinona ne toimivatkin suorastaan erinomaisesti, minulta nimittäin hävisivät kaikki halut...

Vierailija
16/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt nyt 15 vuotta. Kuukautiset kokonaan pois, eikä ikävä ole. Aluksi oli rintojen arkuutta ym pientä.

Vierailija
17/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kuulla näitä. Kun niin moni kokee näistä lihoneensa tms. Onko ketään joka treenaa paljon ja käyttää Cerazettea? Mielipidettä puolesta tai vastaan?

Ap

Vierailija
18/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

Vierailija
19/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva kuulla näitä. Kun niin moni kokee näistä lihoneensa tms. Onko ketään joka treenaa paljon ja käyttää Cerazettea? Mielipidettä puolesta tai vastaan?

Ap

Itellä kanssa ollut jo monta vuotta käytössä, en kaipaa menkkoja ja niiden kipuja ja cerazette on niissä auttanut kyllä ihan järkyttävän hyvin, itellä ehkä menkat pari kertaa vuodessa, mutta yleensä silloin on joku tosi stressaava elämäntilanne päällä. Itse en koe lihoneeni Cerazettesta (mun huonoista syömisistä tosin lihoin, mutta cerazetteen se nyt ei liity vaan tosiaan että söin tosi paskasti yhdessä kohtaa). 

Vierailija
20/21 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt viitisen vuotta karseiden menkkakipujen takia. Sain elämäni takaisin. Ei haittavaikutuksia. Nautin kivuttomasta ja vuodottomasta elämästä. Oon nyt 39. Oisinpa saanut ne jo paljon aiemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän