Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestääkö opettajat yleensä kokoomusta?

Vierailija
23.01.2022 |

Tai kristillisiä?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestin juuri demarinaista. Vaalikone tarjosi kärkeen demarimiestä ja heti toisena tätä naista. Periaatteenani on äänestää aina naista.

T. aineenopettaja yläkoulusta

Eihän sukupuolilla pitäisi olla mitään väliä?

On sillä silloin, jos vaihtoehtona on nainen.

Vierailija
62/65 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on korruptoitunut luokkayhteiskunta, tuloerot pikkuhiljaa kasvaneet. Peruskoulujen opettajat ovat joko kokoomukselaisia, kepulaisia, vihreitä, demareita, yksittäisiä vasemmistoliittolaisiakin on. Sen sijaan lukioissa opettajat ovat lähes yksinomaan kokoomukselaisia. Jos haluaa päästä lukioon töihin opettajaksi pitää liittyä kokoomukseen, maaseudulla maalaisliitto-keskustaan. Jos haluaa työväenluokasta lähtöisin oleva opiskelija menestyä lukiossa ja ylppäreissä, hänen täytyy vaieta omista mielipiteistään ja puhua ääneen omaatuntoaan vastaan. Suomessa koulujärjestelmää yritettiin joskus rakentaa edistysmielisesti kansakunnan yhteisen edun ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi. Mutta yleensä koulujärjestelmä on toiminut yhteiskunnallisen nokkimisjärjestyksen vahvistajana. Tässä työssä kokoomus on aina ollut hyvätuloisten ja hyväosaisten puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja olen aina äänestänyt kokoomusta. Mieheni myös, on raksalla.

Vierailija
64/65 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat on nykyään usein työläisperheestä, joten vihreille, demareille ja vasemmistoliitolle menee heidän äänet.

Vierailija
65/65 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattikoulun opettaja, 100 % perussuomalainen. Oppilaistani moni ei suomea ymmärrä tai osaa selkeästi puhua, alkaa oma homma vaan v**uttaa. Persut ovat kuin taivaan lahja tälle maalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi