Äänestääkö opettajat yleensä kokoomusta?
Kommentit (65)
Suomi on korruptoitunut luokkayhteiskunta, tuloerot pikkuhiljaa kasvaneet. Peruskoulujen opettajat ovat joko kokoomukselaisia, kepulaisia, vihreitä, demareita, yksittäisiä vasemmistoliittolaisiakin on. Sen sijaan lukioissa opettajat ovat lähes yksinomaan kokoomukselaisia. Jos haluaa päästä lukioon töihin opettajaksi pitää liittyä kokoomukseen, maaseudulla maalaisliitto-keskustaan. Jos haluaa työväenluokasta lähtöisin oleva opiskelija menestyä lukiossa ja ylppäreissä, hänen täytyy vaieta omista mielipiteistään ja puhua ääneen omaatuntoaan vastaan. Suomessa koulujärjestelmää yritettiin joskus rakentaa edistysmielisesti kansakunnan yhteisen edun ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi. Mutta yleensä koulujärjestelmä on toiminut yhteiskunnallisen nokkimisjärjestyksen vahvistajana. Tässä työssä kokoomus on aina ollut hyvätuloisten ja hyväosaisten puolella.
Olen opettaja ja olen aina äänestänyt kokoomusta. Mieheni myös, on raksalla.
Opettajat on nykyään usein työläisperheestä, joten vihreille, demareille ja vasemmistoliitolle menee heidän äänet.
Olen ammattikoulun opettaja, 100 % perussuomalainen. Oppilaistani moni ei suomea ymmärrä tai osaa selkeästi puhua, alkaa oma homma vaan v**uttaa. Persut ovat kuin taivaan lahja tälle maalle.
On sillä silloin, jos vaihtoehtona on nainen.