Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestääkö opettajat yleensä kokoomusta?

Vierailija
23.01.2022 |

Tai kristillisiä?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan äänestä. Kollegoistani en tiedä. Politiikka on vähän arka aihe useimmille, niin emme keskustele politiikasta opehuoneessa. Yleensä puhutaan kaikennäköisestä turhasta.

Vierailija
2/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kannattaisi. Ellei ole varakas. Opettajat ei työllä rikastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin äänestän perussuomalaisia.

Vierailija
4/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä. Moni opettaja on ollut ehdokkaana kokoomuksen listoilla, ja kieltämättä se vähän ihmetyttää itseäni.

Vierailija
5/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin äänestän perussuomalaisia.

Olet uskonnon opettaja, eikö niin?

Vierailija
6/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajavaimoni ainakin on demari, vaikka olen yrittänyt takoa järkeä kalloon.

Vierailija
7/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli järkeviäkin opettajia on olemassa.

Vierailija
8/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli järkeviäkin opettajia on olemassa.

Sellainen puolue kuin johtajansakin. Järki on kiertänyt kaukaa. Unelmahöttöä vailla realismia.

Vierailija
9/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassareita monet.

Vierailija
10/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattiliitto suosittelee kokoomusta

Vierailija
11/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestä. Moni opettaja on ollut ehdokkaana kokoomuksen listoilla, ja kieltämättä se vähän ihmetyttää itseäni.

On hyvin vaikea käsittää, miksi opettaja äänestäisi Kokoomusta. Se olisi oman oksan sahaamista.

Kokoomuksen politiikka on sivistyksen ja koulun kannalta tuhoisaa. Kokoomus on tehnyt järkyttävästi pahaa koulumaailmalle ja opettajan ammatille. Täysin kahjoa opettajalta äänestää omaa etuaan vastaan.

Vierailija
12/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. En kuuna päivänä äänestäisi Kokoomusta.

Vierailija
13/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin juuri demarinaista. Vaalikone tarjosi kärkeen demarimiestä ja heti toisena tätä naista. Periaatteenani on äänestää aina naista.

T. aineenopettaja yläkoulusta

Vierailija
14/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvin vaikea käsittää, miksi opettaja äänestäisi Kokoomusta. Se olisi oman oksan sahaamista.

Kokoomuksen politiikka on sivistyksen ja koulun kannalta tuhoisaa. Kokoomus on tehnyt järkyttävästi pahaa koulumaailmalle ja opettajan ammatille. Täysin kahjoa opettajalta äänestää omaa etuaan vastaan.

Jos tuntisit yhtään koulumaailmaa, niin tietäisit tämän päivän trendin (ja opettajien painajaisen) olevan inkluusio eli kaikki häiriköt ja jälkeenjääneet laitetaan normaalien lasten sekaan sillä seurauksella, että kaikki kärsii. Inkluusio on taas poliittisen vasemmiston hellimä unelma.

Vierailija
15/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja äänestän Kokoomusta. Mulla on merkittävä omaisuus, jos ei olisi, äänestäisin varmaan jotakin muuta puoluetta.

Vierailija
16/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat eivät ole niin yhtenäinen ryhmä, että äänestäisivät samaa puoluetta. Jokaisella on oma polittiinen kantansa ja sen mukaan äänestävät. Omissa entisissä ja nykyisissä työkavereissa on ollut niin vasemmistoliiton kuin kokoomuksenkin kannattajia ja kaikkea siltä väliltä. Ainoa puolue joka ei ainakaan minun tuntemissani opettajissa ole erityisemmin kannatusta saanut on Perussuomalaiset.

Vierailija
17/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestin nyt ekaa kertaa Kokoomusta. Oon ennen äänestänyt demareita, mutta Kiurun sekoilu etäkoulun kanssa sai aikaan sen, että en ikinä enää äänestä SDP:tä. Sanasta syystä erosin myös OAJ:sta, en vaan pysty sulattamaan Luukkaisen ulostuloa. Sinänsä mulle puolueella ei ole merkitystä, toinen vaihtoehto oli vasemmisto.

Vierailija
18/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja ja äänestän Kokoomusta. Mulla on merkittävä omaisuus ja kannatan haittamaahanmuutoa, jos ei olisi, äänestäisin varmaan jotakin muuta puoluetta.

Vierailija
19/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin juuri demarinaista. Vaalikone tarjosi kärkeen demarimiestä ja heti toisena tätä naista. Periaatteenani on äänestää aina naista.

T. aineenopettaja yläkoulusta

Jalkoväli pätevöittää?

Vierailija
20/65 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajien poliittiset näkemykset vaihtelevat varmasti laidasta laitaan. Itse äänestän Perussuomalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan