Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin ovessa vaan yksi sukunimi

Vierailija
24.05.2015 |

Lapsia kolme ja molemmat vanhemmat, kummallakaan ei ole sormuksia sormessa eivätkä he vaikuta avioparilta. Kelahuijareita? Saako näitä käräytettyä kelalle?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä niillä on sama sukunimi :D

Vierailija
2/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne vaikka seurustelevat vasta?

Joka tapauksessa ap:n kaltaisten ihmisten olemassaolo tekee tästä maailmasta tai maasta ahdistavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ovessa edes nimeä, on vain huoneiston numero, samoin postilaatikossa. Eikä tule. Eikä ole ollut  mitään ongelmia. Enkä ole Kelan asiakas, eikä siitä ole kukaan minulle huomauttanut, näin on ollut jo vuosikausia.

Vierailija
4/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin eivät vaikuta avioparilta?

Vierailija
5/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti nainen olisikin yh, kun eivät vaikuta avioparilta, vaiko niin että huijaavat että nainen on yh, kun ovessa on vain yksi nimi eikä ole edes sormuksia? Mitä tukia sillä siis saisi?

Vierailija
6/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on ovessa 3 sukunimeä, vaikka meitä on vaan kaksi.

Vierailija
7/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikyt vuotta yhdessä, sormukset laatikossa säilössä, kolme lasta... Mies lähdössä reissuun nytkin.

Auto parkkipaikalla viikon koska en itse aja sillä. Kyttääkö joku naapuri ollaanko naimisissa??? Sitä

missä mieheni on kun ei tule kotiin??? Sitä miksei kukaan aja autolla??? Kyttääkö joku sitäkin miksi lapsilla on isänsä nimi??? Onko lapset ollenkaan minun vai olenko äitipuoli??? Juu... Tosi fiksua tehdä päätelmiä ulkonön perusteella, nimien perusteella tai käytöksen...

Vierailija
8/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ovessa tarvi olla kaikkie asukkaiden nimiä, eikä siinä tarvi olla nimeä lainkaan tai saa olla vääräkin nimi.

Vierailija
9/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sun naapurit välttämättä saa mitään tukia. Voivat elää osittain sijoituksillakin. Mun mielestä sä aloittaja olet nokkas joka asiaan pistävä vajakki, jonka pitäis ensin laittaa oman elämän kipeät asiat kuntoon tai hankkia muitakin harrastuksia kuin naapurikyttäys.Haluatko oikeasti olla kulman oma ullataalasmaa jonka kyttäyksestä naapurin juttelevat keskenään ja nauravat selkäsi takana? Mene vaikka töihin. Fakta kun on ettei naapurin asiat kuulu sulle hevon hoota. Comprende?

Vierailija
10/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:39"]Mä en kyllä tajua mitä ne sieltä Kelasta sais huijattua yhdellä sukunimellä. Avartakaa maailmaani.
[/quote]

No että toinen vaan asuu siinä, jos on vaikka lapsia heillä nii hän on sitten muka yh ja saisi noin 200e enemmän tukia, jos vaikka yksi lapsi.

Vierailija
11/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä lukee "Virtanen Virtanen" alakerran nimilistassa (toim.huom.nimi muutettu)! Ovessa ei ole mitään nimeä! Naimisissa ollaan, mutta täällä käytäntö tämä. Eli ei ovesta mitään päättele.

Vierailija
12/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siitä naapurista tietää, että käykö hän töissä vai ei? "Käy töissä silloin tällöin". Häh? Juokseeko se kyylänaapuri naapurinsa perään ja käy katsomassa, mihin se naapuri menee? Että menee varmasti töihin eikä esim kylään tms.

Vierailija
13/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ap töihin tienaamaan et ehdi katkerana kyylään kuka tekee ja saa mitä mistäki!

Vierailija
14/72 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:52"]

Heh täällä av:lla taitaa olla aika monia kelahuijareita on meinaa niin raivokkuudella kirjoiteltuja puolusteluviestejä :') taitaa porukka pelätä et ap puhuu just heistä :p Kelahuijarit on nykyään niin yleisiä !! Mä kyllä käräytän heti jos saan vähänkin vihiä. Piste.

[/quote]

Tältä vaikuttaa, av-lukijoista monet taitavat tosiaan olla pahemman luokan wt-sakkia. :(  Vuokralla asuvat  huijarit eivät välitä laittaa nimeä oveen. Pimeästi vaan kaikki edut. 

Vierailija
15/72 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kelaan ja selvitä heti maanantai aamulla  !  Soita myös poliisit paikalle ja ilmoita että epäilet rikosta naapurissa , et tarkkaan tiedä mikä rikos on kyseessä mutta jos poliisiit tekisivät kotietsinnän / ratsian niin varmasti jotain löytyisi !  Ovathan naapurit jo niin epäilyttävän näköisiäkin jotta jotain on pakko löytyä ! :=D

Vierailija
16/72 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:50"]

Me ollaan naimisissa, kaksi lasta eikä pidetä sormuksia sormessa. Voi meitä piruparkoja.

[/quote]

Sama juttu - töissä, kun ei saa pitää sormuksia, niin ei tule käytettyä.

Vierailija
17/72 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:41"]Meidän taloudessa asuu kolme eri nimistä ihmistä. Vain minun nimeni on postilaatikossa.
[/quote]
Kolme eri nimeä, seurustelisit veljesten kanssa, niin riittäisi kaksi.

Vierailija
18/72 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunarit!

Vierailija
19/72 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, itse olen naimisissa mutta en ole pitkiin aikoihin pitänyt sormuksia! Olen suuhygienisti enkä saa töissä pitää sormuksia enkä jaksa veivata niitä edestakaisin joten siksi sormuksia ei sormessa ole...

Vierailija
20/72 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan mäkin nyt sitten pahimman luokan kelahuijari ja muutenkin epäilyttävä.

Ovessa yksi nimi. Ja ollaan naimisissa.

Mutta puoli vuotta sitten muutettiin erilleen, ja avioerohakemus laitettiin vireille.

Viimeaikoina kuitenkin olemme hiljaksiin alkaneet puhua uudelleen yrittämisestä ja nyt "seurustelemme". Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että miehellä on edelleen oma asunto (jossa vuokra jonka itse maksaa) jossa on edelleen kirjoilla ja mä lasten kanssa entisessä yhteisessä johon saan yh-korotettuja tukia koska hoitovapaa.

Mies toki viettää suurimman osan ajasta minun luona, koska yhteiset lapsetkin. Ja seurustelu.

Pitäskö meidän nyt suin päin perua avioerot ja asumuserot ja muuttaa takasin yhteen ettei vaan Kela maksais ylimääräistä? Tai mua leimattais huijariksi?

En tosin tajua missä kohtaa näissä Kela-huijauksissa hyötyy: Miehen asunnon vuokra on 300 euroa enemmän kuin mun yhteenlasketut yh-tuet. Kannattavampaahan olis laittaa adunto pois ja mies takas kotiin. Noin niinku taloudellisesti. Mut mepäs halutaanki ettri hosuta vaan saadaan avioliitto taas kuntoon. Hitaasti ja hörkyilemättä.