suomi24.ssä treffaileva
jos ostat plussa jäsenyyden, netkö toisten tilastotiedotkin, siis kuin monelle on kirjoitellut jne.
Kuina nopeesti olet sopinut ekan deitin?
Kommentit (8)
Näkee toisten tilastotiedot, montako viestiä on saanut ja montako on lähettänyt ja kuinka monelle viimeisen kuukauden aikana. Ja milloin on rekisteröitynyt ja milloin käynyt viimeksi ja montako kertaa on muiden suosikkilistaamana. Voi etukäteen katsoa ne nirpat jotka ei vastaa juuri kenellekään eikä tarvitse suotta tuhlata energiaa niille kirjoittamalla.
Näkee! Mulle joku mies raivosi, kuinka vähälle olen vastannut. Se on kyllä totta, mutta kun tulee jatkuvasti kuvattomia "Moi"-viestejä niin kuka niille jaksaa vastata. Muille kyllä vastaan.
Miehet ei ymmärrä miten paljon törkyviestejä naiset saa
Naisena nyt ei muuta vaihtoehtoa ole kun vastata korkeintaan 1/10 viestiä lähettäneelle, siellä joutuu kohtaamaan: roskapostia, häiriköitä, huonoja keskustelunaloituksia (näkee, että massaviesti joka menee jokaiselle naiselle), seksiehdotuksia. Jopa ilman kuvaa olen saanut noita kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:08"]jos ostat plussa jäsenyyden, netkö toisten tilastotiedotkin, siis kuin monelle on kirjoitellut jne.
Kuina nopeesti olet sopinut ekan deitin?
[/quote]
Vieläkö siellä roikkuu se sama massa joka 15 vuotta sitte. Koko ajan monta kierroksessa, ja jos löytyis joku vielä parempi. Yhden narautin rysän päältä, sit ei enää jaksanu kattoo sitä menoo
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:40"]
Naisena nyt ei muuta vaihtoehtoa ole kun vastata korkeintaan 1/10 viestiä lähettäneelle, siellä joutuu kohtaamaan: roskapostia, häiriköitä, huonoja keskustelunaloituksia (näkee, että massaviesti joka menee jokaiselle naiselle), seksiehdotuksia. Jopa ilman kuvaa olen saanut noita kaikkia.
[/quote]
Ihan yhtä huonosti noilta nirpoilta saa vastauksia kuvallisella profiillla ja ajatuksella laadittuun avausviestiinkin. Tiestysti sen jälkeen kun fiksut ei viitsi kirjoittaa niin saa sitten enää pelkästään noita masspostituksia.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:40"]
[/quote]
Ihan yhtä huonosti noilta nirpoilta saa vastauksia kuvallisella profiillla ja ajatuksella laadittuun avausviestiinkin. Tiestysti sen jälkeen kun fiksut ei viitsi kirjoittaa niin saa sitten enää pelkästään noita masspostituksia.
[/quote]
Eiköhän kirjoittaja tarkoittanut, että on jopa omalla kuvattomalla profiilillaan saanut törkyviestejä osakseen.
Eikö kukaan?