Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei tervehdi

Vierailija
24.05.2015 |

Yritin tervehtiä uutta naapuria, mutta katsoi alas ja käveli nopeasti ohi. Todella outoa. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:18"]Se on noloa, kun tulee tervehtineeksi naapureille meneviä vieraita, kun ei tiedä ovatko he talon asukkaita. Vai onko noloa?
[/quote]

Ei ole noloa!

Vierailija
22/27 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset juoruämmät ottaa nokkiinsa jos ei kiinnosta niitten jutut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tervehtimen ole pakollista ja voihan olla että aina ei ole naapurikaan sen arvoinen (kyttäävä semmoinen).

Vierailija
24/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. 

Vierailija
25/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe tai ei kuule. Tai ei tunne, huvita, on väsynyt, masentunut, pettynyt, surullinen jne.

Itse tervehdin niitä, jotka tervehtivät minua sikäli kun kuulen, huomaan, tunnen. 

Vierailija
26/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tervehdi. Haluan kulkea omissa ajatuksissani. Onneksi täällä Helsingissä sallitaan se ihmettelemättä. 

Joskus mietin tuota että miksi koen tervehtimisen niin raskaaksi, ja päädyin siihen, että minua oikeasti ahdistaa kaupunki ja ihmispaljous. Minun keinoni kestää sitä on, että teeskentelen ettei niitä ihmisiä ole olemassakaan, uppoan ajatuksiini ja kuljen yksin huomaamatta ihmisiä. Silloin kun jossain vaiheessa asuin syrjemmällä, tykkäsin jutella koiranulkoiluttajien ja muiden kanssa, tervehdin jne. Mutta täällä Helsingissä ajatuskin siitä että pitäisi alkaa tervehtimään, ahdistaa.

Vierailija
27/27 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse moikkaan naapureita aina reippaalla Sieg Heil tervehdyksellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi