Olen onnellinen 30-vuotias. Lapset tehty(4kpl)
Kommentit (34)
onneksi elämässäni on muutakin sisäötöä kuin lisääntyä pakonomaisesti
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:16"]Todellinen alapeukutus täältä! Oletko tyytyväinen, kun räjäytit tuolalaisen tenavapotin ja todenneäköisesti meille verkonmaksajille taakaksi. [/quote] Nämä lapset maksavat eläkkeesi ja sinä vaan mollaat! Häh?
[/quote]
Mistä tiedät, tulevatko he maksamaan kenenkään eläkettä? Työllisyyslukuja katsellessa ei tunnu siltä. Puhumattakaan nuorten itsemurhatilastoista, työkyvyn menettämisestä ja opiskelupaikkojen vähentymisestä...
Minäkin sain 30-vuotiaana lapsiluvun täyteen kun synnytin esikoiseni. Aivan mahtava homma!
Olipa hyvä että laitoin tällaisen aloituksen. Selviää paljon millaisia ihmisiä täälä todella pyörii. Otan osaa vaikeaan elämäänne.
Ja syy onnellisuuten apllä on mikä?
Onnea siitä että olet onnellinen.
olen 40 v, lapseni on erityislapsi ja kunta on sitä mieltä ettei lapsi tarvitse mitään tukea koulussa koska kunta säästää.
ei ole muuta mahdollisuutta kun itse palkata hänelle avustaja. Mitäköhän sekin maksaa ? 2 000 e per kk ?
Jos asuisimme muualla, voisi asiat olla toisin. Miehellä on veljensä kanssa yritys täällä, johon tarvitaan kummankin osaamista. Emme voi käytännössä muuttaa täältä niin kauan kun yritys on pystyssä ja lapsi on niin haasteellinen etten halua muuttaa hänen kanssaan pk seudulle.
onneksi kiusaamiset ovat olemattomia. Opettajat ovat hyviä, toimivat tiiminä ja miehen ja veljensä yritys on iso työnantaja, suurin yksityinen. Paikkakunnalla halutaan pitää työpaikat kiinni.
onnittelut että urakkasi on ohi ja lapset väännetty
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:38"]onneksi elämässäni on muutakin sisäötöä kuin lisääntyä pakonomaisesti
[/quote]
Aika harva varmasti lisääntyy pakonomaisesti... Tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:41"]Onnea siitä että olet onnellinen.
olen 40 v, lapseni on erityislapsi ja kunta on sitä mieltä ettei lapsi tarvitse mitään tukea koulussa koska kunta säästää.
ei ole muuta mahdollisuutta kun itse palkata hänelle avustaja. Mitäköhän sekin maksaa ? 2 000 e per kk ?
Jos asuisimme muualla, voisi asiat olla toisin. Miehellä on veljensä kanssa yritys täällä, johon tarvitaan kummankin osaamista. Emme voi käytännössä muuttaa täältä niin kauan kun yritys on pystyssä ja lapsi on niin haasteellinen etten halua muuttaa hänen kanssaan pk seudulle.
onneksi kiusaamiset ovat olemattomia. Opettajat ovat hyviä, toimivat tiiminä ja miehen ja veljensä yritys on iso työnantaja, suurin yksityinen. Paikkakunnalla halutaan pitää työpaikat kiinni.
[/quote].
Ymmärrän surusi ja muutenkin sen että maailmassa on paljon pahaa ja vääryyttä törkeän paljon. En silti voi murehtia enempääsä toisten asioita. Teen kuitenkin kaikke k minkä itse voin tehdä pienillä asioilla arjessa että maailma olisi parempi paikka elää.
Voimia teidän perheelle ja toivon että saatte lapsellenne avun!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:15"]
Siitäkö se onni tulee kun saa lapset tehtyä ja lapsiluvun täyteen. Kuullostaa melkoiselta suorittamiselta.
[/quote]
Hassu ajatus. Ei se onni siitä pelkästään tule, mutta kyllä mä muistan ikuisesti sen hetken, kun sain kuopuksena syliin sairaalassa, kaikki oli sujunut hyvin ja tiesin, että nyt meidän perhe on kokonainen, eikä mun tarvitse raskautua ja synnyttää enää koskaan.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:41"]
[/quote]
Kiristä kuntaa. Sano että miehesi vie yrityksensä muualle.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:41"]
[/quote]
Kiristä kuntaa. Sano että miehesi vie yrityksensä muualle.
[/quote]
Miten tää liittyy tähän ketjuun?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:29"]
[quote author="shatteredslashK" time="24.05.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:06"]
Onpa kummallinen ketju. Ap hehkuttaa onneaan ja täällä porukka kilpaa alapeukuttaa ja yrittää mollata. Suomalainen kateus, vai mitä ihmettä? Sydämmellistä onnittelut ap:lle! Muistan tuon saman onnen tunteen, kun itse sain perheeni täysilukuiseksi 29 vuotiaana. Sossua ei olla missään välissä tarvittu, ihan itse ollaan lapsemme ja muutaman sossuelätinkin lapset kustannettu. Ja nyt kun lapset alkavat olla täysi-ikäisiä, me vanhemmat ollaan vielä nuoria ja voidaan tehdä mitä huvittaa. :)
[/quote]
Ei kateus, mutta viha. Minua vihastuttaa ja surettaa, kun ihmiset tekevät lapsia, ihan niiden lasten puolesta. Ehkä minulla on vain niin paska elämä ja näen niin paljon pahaa, etten voi uskoa, että nykynuoret voivat olla onnellisia. Olen alle parikymppinen ja elämäni on perseestä, kuinka paha maailma tulee vielä olemaan? Ihmiskunta on nimittäin menossa kovaa vauhtia päin helvettiä.
[/quote]
Voi pientä :)
[/quote]
Niin. Ole onnellinen, ettet kärsi kuten minä. Mutta katso vähän uutisia. Onko maailma sinusta hyvä paikka elää?