Mieheni oli käynyt naispuolisen työkaverinsa kanssa
katsomassa jotain tanssishowta jossa naisen teini-ikäinen tytär esiintyy.
Ei kertonut minulle että on menossa sinne. Sitten kertoi kun tuli sieltä, minusta ei ole
oikein että kuletaan miten sattuu ja kenen kanssa sattuu. Mitä mieltä?
Kommentit (22)
Varmaan poikkesivat naisen asunnolla hieman makkarin sisustusta tsekkailemassa. Miehesi makutuomarina, tiedä sitten minkälainen maku hänellä jäi siitä suuhun?!
Olisin kyllä hyvin hämmästynyt! Hyvä, että jaksaa oman lapsen eityksissä käydä
Eihän tuo reilua ole, jättää kertomatta. Ehkä kyseessä ei ollut mikään etukäteen suunniteltu juttu, joten kertoi luonnollisesti vasta kun tuli sieltä tanssishowsta?
Ei hemmetti kai huomaat itsekin että outoa on. Kysy nyt suoraan miksi ihmeessä.
Olivat varmasti vielä esityksen jälkeen jälkianalysoimassa taide-elämystä teekupposella kera makean naisen asunnolla.
joo kysyin asiaa ja hän väitti ettei ole saanut minua kiinni päivällä, varmasti ei kysynyt siksi koska tiesti etten tykkäisi.
Hän on itse harrastanut showtanssia aikaisemmin, ja siksi osaksi oli halunnut mennä sinne.
Sanoi että otti kuvia, haluatko nähdä, sanoin että tuki ne minne haluut, ei kiinnosta.
Tämä työkaveri on vanhempi nainen ja tiedän että he tulevat hyvin toimeen.
ap
Apua. Ja mä olen mennyt työkaverin kanssa konserttiin, kun hänen vaimonsa joutui perumaan. Oman miehen mielestä siinä ei ollut mitään outoa. Mokasin taas
Vaimoni kävi naispuolisen työkaerin kanssa baarissa kattomassa jotain bändiä, josta ei edes tykkää. Mukana oli tän työkaverinsa tuntemia miehiä. Minulle kerrottiin miehistä vasta jälkikäteen. Pitäiskö olla huolissaan?
Onko monillakin pariskunnilla tapana raportoida yksityiskohtaisesti kaikista menoistaan? Miksi?
Mun mies moikkailee töissä naistyökaverilleen, mitä jos ne käy lounaallaki yhdessä? Pitäiskö olla huolissaan?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:27"]
Apua. Ja mä olen mennyt työkaverin kanssa konserttiin, kun hänen vaimonsa joutui perumaan. Oman miehen mielestä siinä ei ollut mitään outoa. Mokasin taas
[/quote] Jälkeenpäin vasta kerroit? Älä pelle tule vääristelemään asioita.
Onko kyseinen teini kenties miehesi lapsi? Ei tuo muutoin olisi tullut miehen mieleen.
Kyllä minulla soisi hälytyskellot.
Jätä se sika. Ansaitset parempaa.
t. Feministi
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:32"]
Mun mies moikkailee töissä naistyökaverilleen, mitä jos ne käy lounaallaki yhdessä? Pitäiskö olla huolissaan?
[/quote]
No voithan sä olla huolissasi, mutta ei meitä miehiä voi kahlita. On eduksi jos spermat kylvetään mahdollisimman moneen vaginaan. Näin se luonto toimii. Sun on vaan kestettävä se.
[/quote]
Joo, munki biologia on sitä et sikiän lapsia monelle eri miehelle, just työkaverille raskaana, mies luulee et on oma.
Tuo selittää paljon jos itse harrastanut showtanssia. Minusta se olisi silloin ok, koska asiaan on järkevä selitys. Ilman outoa tietoa olisin kyllä ihmeissäni. Käyttekö yhdessä koskaan katsomassa tanssia? Jos ette niin kehittäkäähän siitä yhteinen juttu.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:16"]
Onko monillakin pariskunnilla tapana raportoida yksityiskohtaisesti kaikista menoistaan? Miksi?
[/quote]
On. Sitä kutsutaan kommunikaatioksi. Monesti samassa asunnossa asuvilla henkilöillä on tapana jutella keskenään esimerkiksi päivän tapahtumista ja seuraavan päivän suunnitelmista. Varmaan outoa, mutta meitä ihan kiinnostaa se, mitä puoliso puuhailee, mistä hän on kiinnostunut, mitä hänen mielessään pyörii. Eikä sitä koeta meillä edes mitenkään pahana, ei se ole utelua eikä kyttäämistä, jos juttelee ja kuuntelee toisen asioita.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:16"]
[/quote]
On. Sitä kutsutaan kommunikaatioksi. Monesti samassa asunnossa asuvilla henkilöillä on tapana jutella keskenään esimerkiksi päivän tapahtumista ja seuraavan päivän suunnitelmista. Varmaan outoa, mutta meitä ihan kiinnostaa se, mitä puoliso puuhailee, mistä hän on kiinnostunut, mitä hänen mielessään pyörii. Eikä sitä koeta meillä edes mitenkään pahana, ei se ole utelua eikä kyttäämistä, jos juttelee ja kuuntelee toisen asioita.
[/quote]
Puolison kanssa puhuminen ja hänenkin asioistaan selvillä oleminen on hyväksi parisuhteelle. Kyllä huomaa ison eroriskin niillä pareilla, joilla kommunikaatio ei toimi ja molemmilla on omat juttunsa ja menonsa. Pettäminen ja salailu on mahdotonta kun toisen tuntee läpikotaisin eikä se ole mitää kyttäämistä vaan aitoa halua pitää suhde kasassa. Sen takiahan yhdessä ollaan, että toinen kiinnostaa!
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Parisuhteessa kun ollaan, niin kyllä silloin menemisistään kerrotaan puolisolle.
Tossa nyt ei ole mitään. Mies on kiinnostunut tanssista ja kävi ystävän kanssa katsomassa tämän lapsen esitystä. Kertoi jälkikäteen. Olisi voinut olla kertomattakin..