Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka eivät ymmärrä, että mies ja nainen voivat olla ystäviä, ovat vanhanaikaisia.

Vierailija
23.01.2022 |

Suorastaan primitiivisesti ajattelevia.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti naiset ja miehet voivat olla myös ystäviä. Kovin usein mukaan tulee tunteet ainakin toiselta puolelta. Usein myös ystävyys päättyy sen takia.

Vierailija
2/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisteja he ovat. Ap on idealistinen ja naiivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voivat olla ystäviä, mutta jos kumpikin on heteroita niin mukaan astuu jossakin välissä myös seksuaalinen jännite. Ja todennäköisesti myös itse seksikin jonakin heikkona hetkenä. Ei se silti sitä ystävyyttä poista välttämättä.

Vierailija
4/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoitti varmaankin, homo ja nainen.

Vierailija
5/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulla on ollut monia hyviä naispuolisia ystäviä, joista muutama on ihastunut yksipuolisesti ja halunnut seksiä kanssani. Kaikkien näiden kanssa ystävyys on muuttunut kiusalliseksi ja pintapuoliseksi myöhemmin.

Vierailija
6/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista on syytä aina vähän epäillä.

Vierailija
7/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voivat olla ystäviä, mutta jos kumpikin on heteroita niin mukaan astuu jossakin välissä myös seksuaalinen jännite. Ja todennäköisesti myös itse seksikin jonakin heikkona hetkenä. Ei se silti sitä ystävyyttä poista välttämättä.

Mulla on eri sukupulta olevia ystäviä, jotka ei yhtään miellytä ulkonäöltään mua seksuaalisesti. Mistä ihmeestä se jännitys ja seksi tulis?

Vierailija
8/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voikaan, paitsi homot ja huonosti nekään.

Vierailija
9/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on useita miespuolisia ystäviä. Olen myös suhteessa joten tietenkin kyseessä on pelkkä kaveruus eikä se siitä mihinkään muutu.

Ajatteleeko jotkut oikeasti niin ettei nainen ja mies voi olla vain ystäviä? Ehkä jos ihastuu tosi helposti, minä en. Minuun on joku kaveri joskus ihastunut mutta ei se ystävyyttä haittaa jos ei anna sen olla ongelma

Vierailija
10/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on eri sukupulta olevia ystäviä, jotka ei yhtään miellytä ulkonäöltään mua seksuaalisesti. Mistä ihmeestä se jännitys ja seksi tulis?

Tätä mietin myös, jos ystävä ei yhtään miellytä minua seksuaalisesti miten on edes mahdollista ihastua häneen?

Vierailija
11/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että voisi ja joskus on onnistunutkin. 

Mutta käytännössä melkein aina mies on ihastunut ja jossain vaiheessa koko suhde kuivuu kasaan.

Vierailija
12/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ihastu helposti, melkein koskaan oikeastaan.

Mutta toinen osapuoli ihastuu melkein aina.

Vierailija
13/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovatkin kultivoituneita ihmisiä.

Vierailija
14/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yksinkertaisesti ymmärrä tällaisia kommentteja. Olen ollut erilaisten ja eri ikäisten vastakkaisen sukupuolen edustajien ystävä jo parin vuosikymmenen ajan. Mitään "heikkoa hetkeä" ei ole koskaan tullut. Ja on nukuttu vierekkäin, samassa huoneessa, käyty matkoilla, istuttu iltaa, katseltu leffoja, jopa asuttu yhdessä.

Elättekö te muut maailmassa jossa koko ajan saattaa housut lipsahtaa pois jalasta? En ole koskaan ollut tilanteessa jossa oltaisiin jotenkin "ajauduttu" seksiin. Vaikka sitä jännitettäkin olisi. Seksi on silti aina tietoinen päätös ja henkilökohtaisesti harrastan sitä vain seurustelukumppanin kanssa.

Vastakkaisen sukupuolen ystävät ovat olleet todellinen rikkaus elämässäni ja harmi on jos joku ei pysty sitä kokemaan.

Vierailija
15/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla miehen kanssa vain ystävä. Homomies voi olla naisen kanssa vain ystävä. Heteromies ei ole naisen kanssa vain ystävä. Ikinä.

Vierailija
16/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolia ei ole 🤷🏻‍♀️

Vierailija
17/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin vuosia sitten rakastuneelle Jukalle ystävyyttä koska tilanne ei sallinut seurustelua, ei käynyt kuulemma.

Vierailija
18/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta käytännössä melkein aina mies on ihastunut ja jossain vaiheessa koko suhde kuivuu kasaan.

Olen kateellinen. Ihastus pelkästään ystävyyden/tutustumisen kautta. Vuosien varrella olen tehnyt aloitteen viidelle miehelle, joihin ihastuin kun kaveruuden myötä huomasin että tunteet olivat heränneet. Jokainen heistä torjui minut sanomalla että olemme vain kavereita, ja että koska emme heti aluksi harrastaneet seksiä, eivät he voi ajatella minua romanttisesti. Olen kuin sisko.

Yksikään mies ei ole minuun ystävyyden myötä ihastunut, vaikka sitä nimenomaan olen toivonut. Tasan ei käy :(. T. Demiseksuaali

Vierailija
19/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen. Ihastus pelkästään ystävyyden/tutustumisen kautta. Vuosien varrella olen tehnyt aloitteen viidelle miehelle, joihin ihastuin kun kaveruuden myötä huomasin että tunteet olivat heränneet. Jokainen heistä torjui minut sanomalla että olemme vain kavereita, ja että koska emme heti aluksi harrastaneet seksiä, eivät he voi ajatella minua romanttisesti. Olen kuin sisko.

Yksikään mies ei ole minuun ystävyyden myötä ihastunut, vaikka sitä nimenomaan olen toivonut. Tasan ei käy :(. T. Demiseksuaali

*Ihastun pelkästään ystävyyden/tutustumisen kautta.

Vierailija
20/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi olla miehen kanssa vain ystävä. Homomies voi olla naisen kanssa vain ystävä. Heteromies ei ole naisen kanssa vain ystävä. Ikinä.

Kyllä on. Ikävää jos sinä et siihen pysty. Me muut kyllä pystymme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän