Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka eivät ymmärrä, että mies ja nainen voivat olla ystäviä, ovat vanhanaikaisia.

Vierailija
23.01.2022 |

Suorastaan primitiivisesti ajattelevia.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ja persoonia tässä kaikki ollaan, sukupuolesta viis!

Vierailija
22/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voivat olla ystäviä, mutta jos kumpikin on heteroita niin mukaan astuu jossakin välissä myös seksuaalinen jännite. Ja todennäköisesti myös itse seksikin jonakin heikkona hetkenä. Ei se silti sitä ystävyyttä poista välttämättä.

Jos molemmat tai toinen ovat varattuja, niin silloin kummallakaan ei pitäisi olla ylimääräisiä odotuksia ystävyyssuhteen laadusta ja he ovat ehkä tutustuneet toisiinsa opiskelu- tai työkavereita. Samoin jos on kaksi pariskuntaa, niin voivathan he olla keskenään hyviäkin ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi olla kavereita.

Joskus luulin että voi olla. Töissä oli kiva mies, luulin että oltiin kavereita, varattuja oltiin molemmat. Seksiä sekin sitten jossain vaiheessa ehdotti, vaikka vaimonsa oli raskaana. No enpä suostunut.

Vierailija
24/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi olla kavereita.

Joskus luulin että voi olla. Töissä oli kiva mies, luulin että oltiin kavereita, varattuja oltiin molemmat. Seksiä sekin sitten jossain vaiheessa ehdotti, vaikka vaimonsa oli raskaana. No enpä suostunut.

Mikä kurja retku!

Vierailija
25/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pystyy. Osa ei. Minä pystyn hyvin. Tunnen hyvin harvaa miestä kohtaan vetovoimaa.

Vierailija
26/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe miespuolisia kavereita viehättäviksi. Siinä se salaisuus, miten se jää pelkäksi ystävyydeksi. Heidän puolestaan en voi sanoa, mutta jos heillä jotain kiinnostusta olisi, niin toivoisin heidän pitävän sen omana tietonaan, koska ihmissuhde on pilalla sen jälkeen. Kun olen jotain tällaista huomannut, niin alkaa vain ällöttämään. Omaan mieheen oli aikoinaan ihastunut sen paras naispuolinen ystävä. Minulle se oli kamalaa aikaa ja mies ei muka huomannut mitään.

Vierailija
27/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan saa. miehillä on aina ollut joku taka-ajatus. 

Vierailija
28/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista, jos heteroita ovat tai erittäin harvoin on. Toinen ajattelee kuitenkin joskus jotain muutakin kuin ystävyyttä. Itse ystävystyin naapurini kanssa. Ihana ihminen ja mies. Kemiat kohtasi täysin. Sitten tajusin, että hän on ihan lääpällään. Asiasta on puhuttu usein. Ystävyyteen on tullut rako.

Ystäviä minulla ei ole paljoa. Kaverihaun ja facen kautta olen yrittänyt etsiä ystäviä. Vaikka selvästi kirjoitan, että etsin naispuolista ystävää niin miehet vastailee. En halua sitä ahdistusta, mikä tulee, kun ystävystyy eikä se olekaan oikeaa ystävyyttä.

Vierailija
29/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kovin usein onnistu. Jompikumpi ihastuu lähes aina. Ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
30/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että onnistuu sellaisilla ihmisillä, joilla on enemmän kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta, siis kaikilla tavoilla.

Vierailija
31/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vanha nainen. Mutta koko elämäni lapsesta lähtien parhaat ystävät ja todella läheiset :Ovat aina olleet ja ovat miespuoliset ystäväni.

Vierailija
32/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ja persoonia tässä kaikki ollaan, sukupuolesta viis!

I'm not!

Vierailija
33/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miehiä ja naisia ystävinä, todella moni ystävyys on mennyt kyllä pilalle sen vuoksi, että minuun on ihastuttu, se ei vaan enää toimi. Siksi miehiä on vain muutama enää jäljellä. Ja yhteen olen itse ihastunut... huoh. Ollut jo yli 20v, ettei taida tilanne tästä muuttua :)

Vierailija
34/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mäkin ajattelin kun olin nuori, ja oli ystäviä myös miehistä. Siinä vaiheessa kun aloin seurusteletmaan vakavasti ja muutin yhteen mieheni kanssa, niin huomasin että minulla ei näitä "miesystäviä" enää ollutkaan :D Viimeinenkin poistui kun olin ollut mieheni kanssa 3v yhdessä. Lopettivat siis vain yhteydenpidon, vaikka ihan kavereita oltiin oltu, viimeisemmän kanssa jo yli 20 vuotta.

Mieheni huomasi tämän saman nuorempana, kun naiskaverit alkoivat seurustelemaan, ei heistä kuulunut enää mitään. Nyt kun he ovat sitten yksi toisensa jälkeen eroilleet, niin miehelleni on alkanut tulla viestejä että mentäiskös kaljalle. Meillä on mieheni kanssa täysin yhteneväiset käsitykset ystävyydestä, ja siihen ei kuulu sellainen että suhteessa ollessa ei olla tekemisissä 2-20 vuoteen, ja sitten kun erotaan niin halutaan taas olla kavereita sen aikaa että löytyy uusi kumppani. Sellainen on pelkkää hyväksikäyttöä.

Vierailija
35/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi olla. Jos esim. mies on homo tai nainen painaa 200kg, niin hyvinhän se onnistuu.

Vierailija
36/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temppareista näkee kuinka hienosti miesten ja naisten ystävyys tosiaan toimii.

Vierailija
37/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisesta ystävästä harvoin on mitään hyötyä miehelle. Mies ei tarvitse naispuolisia mihinkään.

Vierailija
38/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Minulla on lapsuudesta asti ollut molempia kavereina. Nykyään vain vastakkaista sukupuolta johtuen olosuhteista.

Vierailija
39/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunsin nuorena aivan ihanan pojan ja oltiin ystäviä liki 10 vuotta. Kun löysin mieheni ja suhteemme muuttui vakavaksi, tämä ystävä katosi ilman mitään selityksiä.

Joitain vuosia myöhemmin törmäsimme baarissa ja vaihdettiin kuulumisia. Minä sitten kysyi että minne hän silloin katosi, kertoi että ei kestänyt nähdä rakastamaansa naista toisen miehen kanssa.

Eli koko sen 10v hän oli odottanut että rakastuisin häneen ja minä pidin häntä vain ystävänä.

Vierailija
40/93 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minulla on useita miespuolisia ystäviä. Olen myös suhteessa joten tietenkin kyseessä on pelkkä kaveruus eikä se siitä mihinkään muutu.

Ajatteleeko jotkut oikeasti niin ettei nainen ja mies voi olla vain ystäviä? Ehkä jos ihastuu tosi helposti, minä en. Minuun on joku kaveri joskus ihastunut mutta ei se ystävyyttä haittaa jos ei anna sen olla ongelma

Oletkin suhteessa. Minua isketään koska olen sinkku. Miksi? Täytyykö jokaisen naisen olla aina jonkun käytössä? Se on naisen tarkoitus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi