Te jotka menette mielellänne huomenna töihin
Kommentit (58)
Olen se FM, joka työskentelee kassamyyjänä (oli ketju tästä).
Erityisluokanopettaja. Rakastan työtäni
Ohjaaja mielenterveys- ja päihdeyksikössä
Haha varmaan ainoo maanantai vuodesta kun opettajat menee innoissaan töihin xD 10 viikon kesäloma kolkuttelee jo ovella... no ei vaiskaan, ootte varmasti sen ansainnu!
Olen opettaja. En mene koskaan innoissani töihin, mutta en kyllä koskaan ahdistukaan töihin menosta. Nyt on sikäli hyvä tilanne, että kaikki numerot on jo annettu. Voi sitten tehdä kaikkea kivaa nämä viimeiset päivät. Leffoja katsellaan paljon.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:29"]
Haha varmaan ainoo maanantai vuodesta kun opettajat menee innoissaan töihin xD 10 viikon kesäloma kolkuttelee jo ovella... no ei vaiskaan, ootte varmasti sen ansainnu!
[/quote]
Kyllä minä ainakin menen useimmiten ihan mielelläni töihin. Toki joskus on päiviä, jolloin ei huvittaisi mutta enimmäkseen työ on kivaa.
T. Se ketjun toinen ope
Olen lähihoitaja. Vanhusten kanssa ei ole mukava työskennellä; hirveä haju ja höperyys rassaa. Jos haju ja höperyys ei haittaa, niin
Lähihoitaja kehitysvammaisten asiakkaiden parissa. Vaikka työ on vaativaa(pitää olla hyvät organisointitaidot ja rauhallinen, sillä paljon tapahtuu koko ajan), niin meillä on aihan huippu henki siellä ja huumori kukkii.
Olen tuote-esittelijä. Todella kannustava ja rento firma, hyvä henki kannustaa hyviin tuloksiin!
Aamukoneella reissuun eteläiseen Saksaan, työviikon reissu. Tekninen myyntitykki & "toimituksen toimivuuden varmentaja" tms.
Aloitan huomenna uudessa työpaikassa, joten todellakin olen innoissani menossa. Sihteerin hommia menen tekemään, tosin viimeiset pari vuotta olen ollut hotellissa töissä, joka ei todellakaan ole sitä itselleni mieluisinta hommaa. Eli todella iloisena lähden töihin :)
Sairaanhoitaja.