Te jotka menette mielellänne huomenna töihin
Kommentit (58)
Lakimies (isossa teollisuuden alan konsernissa). Aiemmista työpaikoista on sunnuntaiahdistus tuttu. Siksi juuri tälläkin hetkellä tuntuu erityisen hyvältä, kun mökiltä kotiin ajaessa EI tunnu synkältä.
Hoidan dementtikkoja. Pomo, työkaverit ja asukkaat ihania, päivät menee siivillä. Yhden asukkaan kanssa sovittiin, että pidetään huomenna kaunistautumispäivää (:D) sen huoneeessa parin muun kans, ootan innolla. :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:19"]Hoidan dementtikkoja. Pomo, työkaverit ja asukkaat ihania, päivät menee siivillä. Yhden asukkaan kanssa sovittiin, että pidetään huomenna kaunistautumispäivää (:D) sen huoneeessa parin muun kans, ootan innolla. :)
[/quote]
Niin ja oon geronomi.
Ohjaaja. Vedän kiinteistöpalvelut osastoa, kesällä mulle nakitetaan pari muutakin osastoa kun niiden pomot on lomalla, se ei oikein oo kiva kun tuntuu että hyvä kun selviän sesonkiaikana omasta osastosta. Työ on vaihtelevaa, se on parasta, työporukka on erilaisia tyyppejä, ja asiakkat myös, ja työtkin vaihtelee, vaikka itse en yleensä varsinaista fyysistä työtä tee.
Edelleen suunnitteluinsinööri + firman ne vähäiset toimistotyöt, mitä ei tee tilitoimisto tai pomo itse. Niitä on kyllä tosi vähän. Ei asiakaspalvelua kuin ihan vähän, nautin.
IT alalla yhdenlainen työkoordinaattori. Työnimikettä en voi tähän kirjoittaa, yksilöi liikaa, ja tunnistettavasti.
Laboratoriohoitaja. Menen tosi mielelläni töihin huomenna ja muinakin päivinä.
Rakennusinsinööri. Itsenäinen ja vaihteleva työ. Kesä :D
Sh. Viikon ollut lomalla niin ihan mukava mennä taas. Mielenkiintoinen työ hematologialla ja kivat duunikaverit.
Menen nykyään mielelläni töihin vaikka joutuisin loskapaskassa jakamaan posteja. Ennen oli toisin kunnes narsisti kusipää pomo sai potkut :) Ei se työ vaan ne työkaverit ja kivat pomot.
Sihteerinä minäkin. Sihteereillä tuntuu olevan monilla ihan kivaa töissä. :)
Rappujen ja saunojen siivoamista :)
Rahoitusala, varainhoito. Kiva mennä huomenna taas töihin, työ on haastavaa ja vaihtelevaa mutta samalla tosi palkitsevaa. :)
Ensihoitaja. Olen tosin isyyslomalla hoitamassa poikaani.