Kalastajan Vaimo -blogi loppuu Me Naisissa
Voi vain arvata kumman osapuolen päätös, kun Johanna kertoo ilmoittavansa sitten kun tietää mille alustalle siirtyy.
Joku Gloria olisi ehkä hyvä. Joka tapauksessa joku vanhahtava, ei niin tiedostava yhteisö, joka jaksaa hurrata Johannan ylenpalttiselle shoppailulle ja kulutushysterialle.
Kommentit (328)
Tuntuu olevan niin loppusuoralla ko blogi, kun postauksia tulee harvoin, ja ovat todella pinnallisia. Viimeisin postaus siitä, minkälaisen flowelämyksen bloggaaminen hänessä saa aikaa, ei ollut kyllä missään määrin uskottava.
"Tulen taas tänne pian. Kuten sanottu, syksy näyttää toiveikkaalta. Näyttää siltä että mulla on taas aikaa mun parhaalle flowlle. <3"
Nähdään taas pian, Mulla on tunne, että nähdään pian.
Tätähän se on ollut. Ja läyhäisiä elämänohjeita. Ja sen korostamista, että stressiä, surua ja harmeja hänellä riittää ja että "liian" hieno ympärustö "nolostuttaa".
Hän kertoo positiivista psykologiaa käsittelevästä esityksestään koululaisille. En aivan vakuuttuisi hänen taidoistaan.
Vierailija kirjoitti:
344/388 |
klo 15:11 | 22.11.2018
Näytä aiemmat lainaukset (4)
Vierailija kirjoitti:
Tää tuntuu olevan ilkeiden ja rumien ihmisten ketju. Kauniilla ihmisillä ei ole tarvetta mollata ketään.
Muistan joskus 2011 Johanna kirjoitti, että blogin kommenttikenttään oli tullut eri nimimerkeiltä solvaavia ja törkeitä kommentteja. Johanna oli selvittänyt, että ne kaikki oli lähetetty samasta osoitteesta. Eli voi olla että täälläkin on vain yksi vainoaja, jonka elämäntehtävänä jostakin syystä on Johannan kiusaaminen ja pilkkaaminen. Hänen pitäisi halea apua itselleen.
Onneksi me tervejärkiset ja normaalit kommentoijat emme usko tuota ilkimystä. Muistattehan, että sekin on kiusaamista, jollei puutu, vaikka näkee
Yllä oleva: https://www.vauva.fi/keskustelu/3300664/onkohan-kalastajan-vaimo-lopett…
Luin vanhoja lankoja täällä ja silmiini osui tuollainen kirjoitus siitä, että Johanna on selvittänyt jonkun ip -osoitteen? Oliko tuollainen luvallista vielä tuohon aikaan? Ja millä alustalla hän toimi silloin, luovuttiko alustan ylläpitäjä ip-tietoja eteenpäin?
Mäkin muistan kun Johanna kirjoitti blogissaan selvittäneensä jonkun ip -osoitteen. Silloin kun kaikki tuollainen oli vielä mahdollista...Huh huh....
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ero tulossa?
Mistä näin päättelet? Vastahan avioituivat ja upean kodin laittaneet.
Lukeeko joku oikeasti näiden hörhöjen typeriä juttuja näistä blogeista?
Tajuatteko, että ette saa sitä aikaa enää ikinä takaisin.
Joku toinenkin on pohtinut mahdollista eroa?
Olen miettinyt että edellisen kerran blogi taisi olla näin hiljainen ja vailla sisältöä ennen sitä minä muutan, vain minä paljastusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että edellisen kerran blogi taisi olla näin hiljainen ja vailla sisältöä ennen sitä minä muutan, vain minä paljastusta.
Onko tullut ilmoitusta erosta?
On kyllä jotenkin surumielisiä postauksia. Toivottavasti kaikki on ok. On kyllä ollut pakko huomata, että viime kuukausina blogi on ollut tummasävyinen, sekä kuvat että teksti.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että edellisen kerran blogi taisi olla näin hiljainen ja vailla sisältöä ennen sitä minä muutan, vain minä paljastusta.Asuuko ne lapset sitten edelleen isällään koko ajan?
On niillä vissiin äidin luona myös huoneet ja saavat kulkea aika vapaasti?
mutta tohtorin lapset eivät varmasti asu tohtorin ja kalastajan vaimon luona edes vuoroviikonloppuisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
344/388 |
klo 15:11 | 22.11.2018
Näytä aiemmat lainaukset (4)
Vierailija kirjoitti:
Tää tuntuu olevan ilkeiden ja rumien ihmisten ketju. Kauniilla ihmisillä ei ole tarvetta mollata ketään.
Muistan joskus 2011 Johanna kirjoitti, että blogin kommenttikenttään oli tullut eri nimimerkeiltä solvaavia ja törkeitä kommentteja. Johanna oli selvittänyt, että ne kaikki oli lähetetty samasta osoitteesta. Eli voi olla että täälläkin on vain yksi vainoaja, jonka elämäntehtävänä jostakin syystä on Johannan kiusaaminen ja pilkkaaminen. Hänen pitäisi halea apua itselleen.
Onneksi me tervejärkiset ja normaalit kommentoijat emme usko tuota ilkimystä. Muistattehan, että sekin on kiusaamista, jollei puutu, vaikka näkee
Yllä oleva: https://www.vauva.fi/keskustelu/33006
Olikohan se tämä yksi tapaus, joka kävi haukkumassa yhden jos toisen blogia. Itsekin kirjoitti yhtä ja oli niin kiva ja hyvä. Sitten kävi haukkumassa ja huseeraamassa toisten blogeissa anonyyminä. Kerran sitten unohti vaihtaa itsensä anonyymiksi ja loppu on historiaa. Kunnostatutui muistaakseni kuvaamalla jonkun vauvan hautaa äitienpäivänä tms. Muistaako kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Kalastajan kanssa elämään tulivat lapset. Ja piti tulla tohtorin kanssakin, mutta se ei sitten onnistunut, kuten kertoivat Anna -lehdessä. Kertoivat myös muista keinoista saada lapsi, adoptiosta ja sijaisvanhemmuudesta.
Tämän haastattelun jälkeen ei asiasta ole vielä kerrottu mitään. Ehkä elämä ei olekaan niin auvoista, kun päivät koostuvat kahden töitä tekevän keski-ikäisen arjesta.
Joku innosti Johannaa lukemaan lääkäriksi ja onnistuisi siinä varmasti. Onhan miehensäkin onnistunut, vaikka ei lukihäiriönsä vuoksi lukenut juurikaan romaaneja ennen kuin aloitti suhteen Johannan kanssa (haastattelussa kerrottua).
Lapset ovat jo isoja ja arjessa varmasti aikaa jollekin uudelle ja mielenkiintoiselle sisällölle. Muistan Johannan aina haikailleen ylempien korkeakoulututkintoon perään. Ainakin siltä se vaikutti. Nyt olisi oma tuki ja tsemppari kotona!
Eiköhän kaikki blogit ala olla jo mennyttä aikaa, Insta-päivitykset ovat nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
"Tulen taas tänne pian. Kuten sanottu, syksy näyttää toiveikkaalta. Näyttää siltä että mulla on taas aikaa mun parhaalle flowlle. <3"
Nähdään taas pian, Mulla on tunne, että nähdään pian.
Tätähän se on ollut. Ja läyhäisiä elämänohjeita. Ja sen korostamista, että stressiä, surua ja harmeja hänellä riittää ja että "liian" hieno ympärustö "nolostuttaa".
Hän kertoo positiivista psykologiaa käsittelevästä esityksestään koululaisille. En aivan vakuuttuisi hänen taidoistaan.
No näkyikö pian ;)? Arvaan ettei....
Vierailija kirjoitti:
En usko, että eka mies oli oikea, mutta ei ole uusikaan. Eron jälkeen varmaan vähän vahingossa päätyi yhteen tämän nykyisen miehen kanssa, koska tämä mies oli niin itsepintainen. Mun mielestä just eron jälkeen asuessaan siinä pikkuasunnossa ja sitä remontoidussa vaikutti tyytyväiseltä.
Samoin minä ajattelin, ja lopetin blogin seuraamisen pian sen jälkeen, kun uusi mies ilmestyi kuvaan. Minusta hän on liian setämäinen olemukseltaan, Johanna on tosi kaunis nainen. Blogi muuttui tylsäksi.
Muuten en ota niin kauhea vakavasti koko blogia. Siinä oli kiva lifestyle-linja, kodikas, kaunis, lämminhenkinen. Tykkäsin ennen kaikkea katsella kuvia. Aviomieheen en kiinnittänyt juuri mitään huomiota.
Kun Johanna selitti hyvin varovaisin sanakääntein, miksi halusi erota ja mikä oli viimeinen pisara, ymmärsin häntä hyvin. Mutta en olisi uskonut, että näin nopeasti sitoutuu uuteen suhteeseen.
Sehän oli ihan bullshittiä että jatkossa ovat ystäviä, pitävät toisiaan kädestä yms eron jälkeenkin. Johannalla oli uusi katsottuna, ei olisi muuten uskaltanyt erota ja yritti vaan pehmitellä eroa.
Ei instakaan oo nykyaikaa
videoita ja tiktokkeja nyt tehdään ja mitä muita
blogien aika on ohi johannasta riippumatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että eka mies oli oikea, mutta ei ole uusikaan. Eron jälkeen varmaan vähän vahingossa päätyi yhteen tämän nykyisen miehen kanssa, koska tämä mies oli niin itsepintainen. Mun mielestä just eron jälkeen asuessaan siinä pikkuasunnossa ja sitä remontoidussa vaikutti tyytyväiseltä.
Samoin minä ajattelin, ja lopetin blogin seuraamisen pian sen jälkeen, kun uusi mies ilmestyi kuvaan. Minusta hän on liian setämäinen olemukseltaan, Johanna on tosi kaunis nainen. Blogi muuttui tylsäksi.
Muuten en ota niin kauhea vakavasti koko blogia. Siinä oli kiva lifestyle-linja, kodikas, kaunis, lämminhenkinen. Tykkäsin ennen kaikkea katsella kuvia. Aviomieheen en kiinnittänyt juuri mitään huomiota.
Kun Johanna selitti hyvin varovaisin sanakääntein, miksi halusi erota ja mikä oli viimeinen pisara, ymmärsin häntä hyvin. Mutta en olisi uskonut, että näin nopeasti sito
No en nyt kauhean varovaisiksi sanakäänteiksi sanoisi mitään, mitä yksin kertoo omasta näkökulmastaan kumppanissa olevista eron syistä, julkisesti omassa blogissaan ja naistenlehtien sivuilla ...
Eikös nuo Annan kaikki blogit vetele viimeisiään? Kalastajan vaimo lienee lopettanut vai vieläkö tekohengittää blogiaan, kun se on sellainen "henkireikä" ja "muistojen paikka" ja liipadalaapaa...
Tuskinpa jatkaa enää, koska kuten täällä joku jo vuosia sitten sanoi, että bloggaajan lasten tullessa tiettyyn ikään blogi loppuu siihen, koska lapset voivat lukea sieltä sellaista minkä lapsille on ehkä kertonut eri tavalla kuin blogissaan.... Näin ne blogit haihtuvat savuna ilmaan.