Kannattaako erota?
Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta, ei lapsia. Kun tavattiin, oltiin molemmat urheilullisia, mies kävi salilla ja minä jumpissa. Kumpaakin kiinnosti oma ulkonäkö ja huolehdittiin terveistä elämäntavoista. Nykyään vain minä käyn juoksemassa ja salilla, miestä ei enää kiinnosta. Hän vetää joka päivä olutta, eikä lähde mukaan vaikka kuinka yritän. Mä en enää jaksa kattoa tota jokapäiväistä juopottelua, kun omat kiinnostuksenkohteet on ihan muualla. Mies on muuttunut niin paljon siitä kun tavattiin, että oon sen takia miettinyt eroa. Oon vielä nuori, joten tuntuu että heitän vaan aikaa hukkaan tommosen ihmisen kanssa. Jos mies ei joisi koko ajan ja alkaisi liikkumaan, luulen että tästä voisi vielä tulla jotain, onkohan siis mitään tehtävissä? Mä en ole tuollaiseen ihmiseen ihastunut aikoinaan, joten mun mielestä mun ei tarvitse tuollaista katsellakaan.
Kommentit (20)
Hyvä eron syy on just se joka sinusta tuntuu hyvältä eron syyltä, etenkin silloin kun ei ole lapsia.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:20"]Ainakin voisit mainita hänelle asiasta?
[/quote]
Joo olen sanonut, ei ole kuulemma mitään ongelmaa juomisen kanssa. Ihmiset kuulemma muuttuu, eikä kaikkia kiinnosta urheilla koko ajan. Joo ymmärrän ettei koko ajan, mutta jos nyt edes joskus pitäisi huolta itsestään. Ap
Joo en minä ainakaan olisi miehen kanssa jonka ensimmäinen kiinnostuksen kohde ei olisikaan enää oma ulkonäkö..
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:32"]Joo en minä ainakaan olisi miehen kanssa jonka ensimmäinen kiinnostuksen kohde ei olisikaan enää oma ulkonäkö..
[/quote]
Taisit ymmärtää pointin nyt vähän väärin. Tarkoitin, että ennen oli yhteiset kiinnostuksen kohteet ja nykyään molempia kiinnostaa aivan eri asiat. Toisella ykkösenä terveelliset elämäntavat ja toisella kaljan juominen jokaikinen päivä... Ap
ap ehkä miehesi on kyllästynyt sun urheiluun
Jos vähänkin epäröit suhdettasi, niin kannattaa. Sittenpä näet.
Entäs syyt jatkaa yhdessä? Onko niitä?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:47"]ap ehkä miehesi on kyllästynyt sun urheiluun
[/quote]
Niin ja minä hänen juopotteluun. Kysymys kuului kannattaako erota vai onko jotain vielä tehtävissä? Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:49"]Entäs syyt jatkaa yhdessä? Onko niitä?
[/quote]
Meillä on todella mukavaa ja hauskaa yhdessä silloin kun mies ei juo. Kun ilta tulee, alkaa juominen. Ja arki-iltaisin ensimmäinen olut aukeaa aikalailla heti kun pääsee töistä kotiin. En vaan jaksa katsella tommosta. Paljon mukavampi olisi lähteä yhdessä salille tai lenkille. Esim. eilinen ilta meni näin: minä lähdin salille klo 21 ja kävin kaupassa, tulin 23.30 ja oltiin sovittu että katotaan vielä leffa kun tuun. Mies olikin jo nukkumassa eli sammunut kun tulin.. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:49"]Entäs syyt jatkaa yhdessä? Onko niitä?
[/quote]
Meillä on todella mukavaa ja hauskaa yhdessä silloin kun mies ei juo. Kun ilta tulee, alkaa juominen. Ja arki-iltaisin ensimmäinen olut aukeaa aikalailla heti kun pääsee töistä kotiin. En vaan jaksa katsella tommosta. Paljon mukavampi olisi lähteä yhdessä salille tai lenkille. Esim. eilinen ilta meni näin: minä lähdin salille klo 21 ja kävin kaupassa, tulin 23.30 ja oltiin sovittu että katotaan vielä leffa kun tuun. Mies olikin jo nukkumassa eli sammunut kun tulin.. Ap
[/quote]
Noni. Joo. Ehkä on aika erota. Kyllä. :P toi vika lause paljasti paljon.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:47"]ap ehkä miehesi on kyllästynyt sun urheiluun
[/quote]
Niin ja minä hänen juopotteluun. Kysymys kuului kannattaako erota vai onko jotain vielä tehtävissä? Ap
[/quote]
Ette halua samaa tulevaisuudelta. Erotkaa.
Jos miestä ei enää kuntoilu kiinnosta, niin oletko ehdottanut muuta yhteistä tekemistä? Jos et olisikaan mennyt salille ja kauppaan vaan olisitte alkaneet katsoa leffaa aiemmin?
Alkoholistin kanssa pilaat tulevaisuutesi
Alkkis on aina alkkis. Vaikka mitä lupaisi. T. sellaisen ex-vaimo
Oliko mies siis aivan oikeasti sammunut vai vain nukkumassa? Itsekin menen klo 23 nukkumaan vaikken käytä alkoholia.
Anna miehellesi vielä yksi mahdollisuus, äläkä heti eroa. Sano että kalja tai minä. Jos ei muutosta tapahdu heti, sitten eroat!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:07"]Jos miestä ei enää kuntoilu kiinnosta, niin oletko ehdottanut muuta yhteistä tekemistä? Jos et olisikaan mennyt salille ja kauppaan vaan olisitte alkaneet katsoa leffaa aiemmin?
[/quote]
Mä olen ehdottanut vaikka mitä yhteistä tekemistä, mutta kun ei jaksa. Mä ehdotan aina esim. leffaan tai syömään menoa, lintsillä käymistä, juoksemaan, kävelemään, salille, yhdessä shoppailemaan, brunssille tai ihan mitä vaan. Yleensä vastaus on aina et ei nyt jaksa, väsyttää. Totta kai väsyttää kun ei pidä huolta itsestään. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:16"]Oliko mies siis aivan oikeasti sammunut vai vain nukkumassa? Itsekin menen klo 23 nukkumaan vaikken käytä alkoholia.
[/quote]
No ei se edes herännyt kun tulin kotiin, ei reagoinut ollenkaan, kuului vaan kova kuorsaus. Ap
No sitten kannattaa varmaan erota ja etsiä samanhenkisempää seuraa.
Ainakin voisit mainita hänelle asiasta?