Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetunto alhaalla parisuhteessa

Vierailija
24.05.2015 |

Olisiko vinkkejä.

Minä koen etten ole riittävä miehelleni koska hän katselee muita naisia esim tämä korostui kun lomailimme ulkomailla. Vilkuilu saa aikaan sen että joku nainen alkoi silmäpeliä takaisin kuten rannalla aurinkoa ottaessa tai mies antaa huomiota tarjoilijalle jos nainen nuori ja nätti. Naismaku hänellä on erittäin hyvä, vanhempaa tai tavista tai grammaakaan ylipainoista ei vilkaisekaan.
Minun itsetuntoon tuo vaikuttaa ja samalla onnellisuuteen. Minä olen alkanut miettimään olenko niin epäviehättävä että mies etsii muita naisia vaikka vain silmäilläkseen.
Voiko tuollainen käytös kertoa ettei mies arvosta minua ja näin tuhlaisin vain elämääni tähän huonoon suhteeseen. Suhde on muutoin hyvä, paljon läheisyyttä ja rakkautta, aitoa välittämistä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:59"]

Olisiko vinkkejä. Minä koen etten ole riittävä miehelleni koska hän katselee muita naisia esim tämä korostui kun lomailimme ulkomailla. Vilkuilu saa aikaan sen että joku nainen alkoi silmäpeliä takaisin kuten rannalla aurinkoa ottaessa tai mies antaa huomiota tarjoilijalle jos nainen nuori ja nätti. Naismaku hänellä on erittäin hyvä, vanhempaa tai tavista tai grammaakaan ylipainoista ei vilkaisekaan. Minun itsetuntoon tuo vaikuttaa ja samalla onnellisuuteen. Minä olen alkanut miettimään olenko niin epäviehättävä että mies etsii muita naisia vaikka vain silmäilläkseen. Voiko tuollainen käytös kertoa ettei mies arvosta minua ja näin tuhlaisin vain elämääni tähän huonoon suhteeseen. Suhde on muutoin hyvä, paljon läheisyyttä ja rakkautta, aitoa välittämistä.

[/quote]

Sovitte toisillene mainiosti, koska olette molemmat noin pinnallisen laatutietoisia grammoinenne. Sisältöä ja syvällisempää kiintymästä teillä ei ole, koska koko homma on kiinni rasvaprosenteista. Tosirakkaus löytyy silloin, kun rakastat kumppaniasi nimenomaan siksi, että hän - kuten kaikki muutkin ihmiset - on tavalla tai toisella epätäydellinen. No ehkäpä vielä joskus tajuat tämän. Kauniita naisia on maailma täynnä. Paremman näköisiä kuin sinä. Jos teidän suhde on koko ajan tuollaista puntarointia- ei käy kateeksi.

[/quote]

Sun kannattaa panna pystyyn oma nettipraktiikka, kun noin näppärästi kykenet tekemään ihmisistä syväluotaavia luonneanalyysejä yhden viestin perusteella. 
[/quote]

Kiitos edellinen, se en ollut minä eli ap.

Haluan selventää etten ole arvoiltani pinnallinen! Minä nimeomaan joudun mielestäni nyt puntaroimaan olenko "liian epäviehättävä" miehelleni. Koska tunnen kilpailua näiltä naisilta joille mieheni antaa huomiota ja katselee turhan pitkään. Tämä tuhoaa itsetuntoani koska olen herkkä ja kiltti ihminen.
[/quote]

Tämä siis ap.

Vierailija
2/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:03"]Eli minä sorrun ajattelemaan olenko ulkoisesti jotenkin "alempitasoinen" kuin mieheni. Va voiko miehen epäarvostava asenne näkyä muille, jolloin jotkut naiset alkavat flirttailemaan miehelleni? Miten pystyisin asian ratkaisemaan? Tämä on erittäin raskasta minulle.
[/quote]

Voisitko kysyä asiasta suoraan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voit vielä voittaa(?) itsesi. Mies kyllästyy nimittäin nopeasti jos roikut hänessä ja odotat jatkuvaa boostia heikolle itsetunnollesi, vakuuttelua siitä, että olet tarpeeksi "kuuma", seksikäs ja haluttava. Mutta jos jatkuvasti kipuilet epävarmuuksinesi, hän tosiaan alkaa pitää sinua "alempiarvoisena", vaikka se ei ehkä mitenkään pidä paikkaansa todellisuudessa. Ja muiden kanssa flirtti on kyllä sellainen kynnyskysymys, ettei suhteenne ole vielä mitenkään vakiintunut, jos miehen mielestä sellainen on ok.

Ehkä kannattaisi hakea vastauksia toiselta osapuolelta. Asian puinti täällä ei paranna suhdettanne. Tämä on tosiaan sellaista demi-lehden seksi/suhdepalstan löpinää.

t. sama praktikko

Vierailija
4/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista käytöstä mieheltä tuo, että avoimesti flirttaa muiden naisten kanssa vaikka olet läsnä (ja vaikka et olisikaan). Kyllä mä ottaisin vakavaan keskusteluun tuollaisen toiminnan. 

Vierailija
5/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos miehesi on jotenkin yksinkertainen eikä millään tajua/myönnä kiusaavansa sinua silmäpelillään, voit esim. antaa hänen maistaa omaa lääkeettään. Menette yhdessä viihteelle ja rupeat luomaan kaihoisia katseita johonkin toiseen mieheen, keskustelemaan vilkkaasti baaritiskillä jne. niin mies saa itse kokea, miltä se tuntuu.

Vierailija
6/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:03"]Eli minä sorrun ajattelemaan olenko ulkoisesti jotenkin "alempitasoinen" kuin mieheni. Va voiko miehen epäarvostava asenne näkyä muille, jolloin jotkut naiset alkavat flirttailemaan miehelleni? Miten pystyisin asian ratkaisemaan? Tämä on erittäin raskasta minulle.
[/quote]

[/quote]

Olen kysynyt ja mies suuttui ja vaikutti olevan ymmällään, hän ei katsele kuulemma muita naisia vaan katselee yleisesti vain ympäristöä. Kumma kun joskus vain on käynyt niin että nainen jää tuijottelemaan takaisin kuin olisi saanut mieheltäni signaalin että mies on kiinnostunut.

Vierailija
7/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:03"]Eli minä sorrun ajattelemaan olenko ulkoisesti jotenkin "alempitasoinen" kuin mieheni. Va voiko miehen epäarvostava asenne näkyä muille, jolloin jotkut naiset alkavat flirttailemaan miehelleni? Miten pystyisin asian ratkaisemaan? Tämä on erittäin raskasta minulle.
[/quote]

[/quote]

Olen kysynyt ja mies suuttui ja vaikutti olevan ymmällään, hän ei katsele kuulemma muita naisia vaan katselee yleisesti vain ympäristöä. Kumma kun joskus vain on käynyt niin että nainen jää tuijottelemaan takaisin kuin olisi saanut mieheltäni signaalin että mies on kiinnostunut.
[/quote]

Lisään vielä että tällöin tulee mieleeni olenko siis epäsuhtainen kumppani miehelleni ulkoisesti. Ehkä näytön liian vanhalta kun mieheni nuorekas. Miten saan selvitettyä onko suhteemme jatkamisessa mitään järkeä.

Ap.

Vierailija
8/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap arvostaako miehesi sua ollenkaan?
Musta toi olis loukkaavaa ja ei ihme jos itsetunto nolla!

Vierailija
9/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä katselee muita etenkin suomalaiset miehet ja se johtuu huonosta itsetunnosta. Halutaan saada huomiota kauniilta naisilta että tuntisi itsensä halutuksi. Parhaiten huomiota saa juuri sillä että tuijotetaan kohdetta ja saadaan joko mulkaisu tai flirttaileva katse. Kaikki miehet pyrkivät jälkimmäiseen. Vai tiedättekö ketään miestä joka hakisi ensimmäis vaihtoehtoa?

Tiedän tämän oman kokemuksen kautta - Silloin kun itselläni oli huono itsetunto katselin miehiä ja yritin saada heiltä katsekontaktia takaisin. Toivoin että minut huomataan.
Nykyään kun on jo hyvä itsetunto olen huomannut että tarve saada miehiltä huomiota on jäänyt kokonaan pois.

Vierailija
10/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en todellakaan jaksais miehen katseluja. Nainen keräät loput itsetunnon rippeet ja sitten vaihdat mieheen joka oikeasti kunnioittaa sua sellaisena kuin oot. Tsemppiä ja rakkautta:)

Vierailija
11/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nyt vähän sellainen vaikutelma, että ap saattaa myös olla toivoton kontrollifriikki skitso, joka näkee joka puolella vaaroja. Jos sulla on noin turvaton olo, ei ehkä kannata jatkaa ko. ihmisen kanssa. Ihan oman mielenterveytesi kannalta. Mies kyllästyy jatkuvaan skitsoiluun, vaikka olisit Giselle Bündchen. Ota iisisti.

Vierailija
12/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:58"]Tulee nyt vähän sellainen vaikutelma, että ap saattaa myös olla toivoton kontrollifriikki skitso, joka näkee joka puolella vaaroja. Jos sulla on noin turvaton olo, ei ehkä kannata jatkaa ko. ihmisen kanssa. Ihan oman mielenterveytesi kannalta. Mies kyllästyy jatkuvaan skitsoiluun, vaikka olisit Giselle Bündchen. Ota iisisti.
[/quote]

Ok, ehkä mietin liikaa ja olen liian herkkis. Koska en ole itsevarma ja mietin tosiaan kelpaanko tällä ulkonäöllä minkä omaan niin olisi varmaan parasta lopettaa koko suhde.

Vierailija
13/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:58"]Tulee nyt vähän sellainen vaikutelma, että ap saattaa myös olla toivoton kontrollifriikki skitso, joka näkee joka puolella vaaroja. Jos sulla on noin turvaton olo, ei ehkä kannata jatkaa ko. ihmisen kanssa. Ihan oman mielenterveytesi kannalta. Mies kyllästyy jatkuvaan skitsoiluun, vaikka olisit Giselle Bündchen. Ota iisisti.
[/quote]

Ok, ehkä mietin liikaa ja olen liian herkkis. Koska en ole itsevarma ja mietin tosiaan kelpaanko tällä ulkonäöllä minkä omaan niin olisi varmaan parasta lopettaa koko suhde.
[/quote]

Tulin vain etsimään vastauksia jos sittenkin olisi ollut toivoa tämän suhteen suhteen.
Ap.

Vierailija
14/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Mun exä oli tuollainen, ei osannut tai halunnut arvostaa mua vaan aina tsiikaili olisko ruoho.aidan takana vihreämpää. Noh, jäi sitten roikkumaan exä minuun kun laitoi.n sen pihalle. Liian myöhään huomasi että olin uhkailujeni kanssa tosissani.. Kaikkea ei pidä sietää jos mies ei usko niin vaihtoon.,

Vierailija
15/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi kun en tiedä mitä tehdä.

.
Mies suuttui kun asiasta kysyin ja väittää ettei huomaa itse että katselisi.
Todella outoa että on saanut katselullaan kyllä vastakaikuakin, joten en usko että olen täysin väärässä.

Vierailija
16/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:28"]Voi harmi kun en tiedä mitä tehdä.

.
Mies suuttui kun asiasta kysyin ja väittää ettei huomaa itse että katselisi.
Todella outoa että on saanut katselullaan kyllä vastakaikuakin, joten en usko että olen täysin väärässä.

[/quote]
Ap

Vierailija
17/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:35"]Suurin osa miehistä katselee muita etenkin suomalaiset miehet ja se johtuu huonosta itsetunnosta. Halutaan saada huomiota kauniilta naisilta että tuntisi itsensä halutuksi. Parhaiten huomiota saa juuri sillä että tuijotetaan kohdetta ja saadaan joko mulkaisu tai flirttaileva katse. Kaikki miehet pyrkivät jälkimmäiseen. Vai tiedättekö ketään miestä joka hakisi ensimmäis vaihtoehtoa?

Tiedän tämän oman kokemuksen kautta - Silloin kun itselläni oli huono itsetunto katselin miehiä ja yritin saada heiltä katsekontaktia takaisin. Toivoin että minut huomataan.
Nykyään kun on jo hyvä itsetunto olen huomannut että tarve saada miehiltä huomiota on jäänyt kokonaan pois.
[/quote]

Olen aivan samaa mieltä! Miehellä se huono itsetunto on!

Vierailija
18/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/30 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet selväksi ettet aio hyväksyä tuollaista katselua ja sanot että se loukkaa.
Taitaa harrastaa vertailua sinun läsnäollessa.
Kerrot ettet kestä enää yhtään ja annat aikaa muuttua.
Jos tilanne ei muutu niin sitten ei miestä kiinnosta tarpeeksi ja voit olla rauhallisin mielin kun olit ainakin yrittänyt.

T. Keittiöpsykologi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän