Kumilla vai ilman?
Hei, minulla on pulma, joka on hieman nolo. Olen jonkin tasoinen puhtausfriikki ja olen tehnyt itselleni ongelman spermasta. Minulla on jonkin verran seksikokemuksia, mutta ikinä en ole antanut ilman kumia. Nyt rakas poikakaverini haluaisi meidän luopuvan kondomeista ja hoitavan ehkäisyn toisella tavalla.
En huolissani taudeista, luotan poikaystävääni ja luotan myös muihin ehkäisymenetelmiin. Mutta, en halua spermaa sisälleni. Ajatuskin ällöttää. Olenko ajatusteni kanssa yksin? Miltä sperman tuleminen sisälle tuntuu? Kuinka sen saa pestyä pois?
Tiedän olevani outo ja haluan lapsia tulevaisuudessa, en ole vielä miettinyt miten ratkaisen tämän lapsensaanti ongelman....
Kommentit (39)
Älä ole allapäin täällä kohtalotoveri. Kerran olen antanut laueta sisälleni, oli kyllä todella ällöttävää. Nykyään useimmiten harrastamme pelkästään kumin kanssa mutta, mutta jos paljaalla mennään niin ukko laskee joko omalle vatsalleen tai talouspaperin päälle. Näin on paljon siistimpää ja hygienisempää.
Toivottavasti miehenne pääsevät eroon teistä, koska runkkaaminenkin on varmasti ihanampaa kuin teidän nussiminen. Keskeytetty yhdyntä ei ole edes vaivan väärti. Miksi tyydyttää nainen, jos nainenkaan ei tyydytä miestä. Helpompaa ja hygieenisempää molempien tyydyttää itsensä.
Itseasiassa erittäin harva enää nykyään antaa laueta sisälle juurikin sperman ällöittävyyden vuoksi.
Älä turhaan stressaa asiasta. Miehen sisään laukeaminen ei tunnu yhtään miltään. Vasta jälkeenpäin tuntuu kuinka sperma alkaa valua ulos. Sekin on helppo puhdistaa kun laittaa ensin paperia eteen ettei valu ympäriinsä ja sitten menee pesemään alapään. Vagina puhdistaa itse itsensä eli spermat tulevat kyllä itsestään ulos ja vesipesu jälkeenpäin riittää.
Rohkeasti vaan kokeilette seksiä ilman kumia. Se tuntuu ihanalta kun on iho ihoa vasten eikä kumia välissä. Seksi ilman kumia luotettavassa parisuhteessa on parasta mitä tiedän! Opit nauttimaan siitä aivan varmasti. Anna mennä vaan ja älä mieti spermaa!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:28"]Älä turhaan stressaa asiasta. Miehen sisään laukeaminen ei tunnu yhtään miltään. Vasta jälkeenpäin tuntuu kuinka sperma alkaa valua ulos. Sekin on helppo puhdistaa kun laittaa ensin paperia eteen ettei valu ympäriinsä ja sitten menee pesemään alapään. Vagina puhdistaa itse itsensä eli spermat tulevat kyllä itsestään ulos ja vesipesu jälkeenpäin riittää.
Rohkeasti vaan kokeilette seksiä ilman kumia. Se tuntuu ihanalta kun on iho ihoa vasten eikä kumia välissä. Seksi ilman kumia luotettavassa parisuhteessa on parasta mitä tiedän! Opit nauttimaan siitä aivan varmasti. Anna mennä vaan ja älä mieti spermaa!
[/quote]
Nyt on taas pervo Rauno 64 asialla, sisään laukeaminen ei vaan ole enää nykyään muotia niin kuin nuoruudessasi 60-luvulla.
Pitäkää vaan kumit käytössä, e-pillereitä kaverisi varmaan haluaa sun käyttävän mutta entä sivuvaikutuksen joita niistä tuntuu aiheutuvan.
Onko ne muut ehkäisykeinot haittoineen sen arvoisia että naisen pitää niistä kärsiä ettei ukon tarvitse kumia käyttää?
M46
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:28"]Älä turhaan stressaa asiasta. Miehen sisään laukeaminen ei tunnu yhtään miltään. Vasta jälkeenpäin tuntuu kuinka sperma alkaa valua ulos. Sekin on helppo puhdistaa kun laittaa ensin paperia eteen ettei valu ympäriinsä ja sitten menee pesemään alapään. Vagina puhdistaa itse itsensä eli spermat tulevat kyllä itsestään ulos ja vesipesu jälkeenpäin riittää. Rohkeasti vaan kokeilette seksiä ilman kumia. Se tuntuu ihanalta kun on iho ihoa vasten eikä kumia välissä. Seksi ilman kumia luotettavassa parisuhteessa on parasta mitä tiedän! Opit nauttimaan siitä aivan varmasti. Anna mennä vaan ja älä mieti spermaa! [/quote] Nyt on taas pervo Rauno 64 asialla, sisään laukeaminen ei vaan ole enää nykyään muotia niin kuin nuoruudessasi 60-luvulla.
[/quote]
Anteeksi jos tuotan pettymyksen mutta en ole Rauno 64 vaan nainen 24. Ihan sama mikä on muotia mutta seksissä parasta ainakin omasta mielestäni on yhdessä laukeaminen eikä siitä tule mitään jos aletaan vetämään ulos ja vemputtamaan. Itsellä menee ainakin siinä vaiheessa maku. Sitä paitsi spermassa ei ole mitään pelättävää eikä ole mitään syytä olla laukeamatta sisään jos ehkäisy on kunnossa.
Kumi aina päälle jos ei olla suvunjatkamismielellä liikkeellä!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:17"]
Ei hätää, miehet löytävät uudet
[/quote]
Todellakin hommaisin uuden naisen jos paljaalla ei heru. Kyllä miehellä on oikeus saada paljaalla ja laskea sisään halutessaan!
Runkkaan ennemmin kuin kaytan kumia
m41
Itsenäisenä äippänä silloin kun harvoin saa, niin ilman muuta kumi pitää olla. Vaikka itselläni ehkäisy, onhan ruiskauksista kokemuksia ja seurauksia. Muutenkin mielummin puhtaana, ikävästi seuraavanakin päivänä voi lastia valua pikkuhoususuojaan ja haisee. Kyllä sitten ilman, jos vaki mies kuvioissa. Eipähän noita miehiä kiinnosta etupäässä kuin seksi, enkä minäkään halua nyt ketään pitkäksi aikaa kotiini pyörimään.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:07"]
Hei, minulla on pulma, joka on hieman nolo. Olen jonkin tasoinen puhtausfriikki ja olen tehnyt itselleni ongelman spermasta. Minulla on jonkin verran seksikokemuksia, mutta ikinä en ole antanut ilman kumia. Nyt rakas poikakaverini haluaisi meidän luopuvan kondomeista ja hoitavan ehkäisyn toisella tavalla.
En huolissani taudeista, luotan poikaystävääni ja luotan myös muihin ehkäisymenetelmiin. Mutta, en halua spermaa sisälleni. Ajatuskin ällöttää. Olenko ajatusteni kanssa yksin? Miltä sperman tuleminen sisälle tuntuu? Kuinka sen saa pestyä pois?
Tiedän olevani outo ja haluan lapsia tulevaisuudessa, en ole vielä miettinyt miten ratkaisen tämän lapsensaanti ongelman....
[/quote]
Kyllä sillä voi tauti olla, vaikka kuinka luottaisit. Testaamalla selviää.
Harmi, että asialliselta näyttävä aloitus taas spämmätään.
Mitään vinkkejä miehenä en osaa antaa miten spermasta/siemennnesteestä saisit luonnollisemman asian omassa pääkopassasi. Mutta liiasta siisteysfriikkiydestä voi tulla riskejä parisuhteelle; seksipuolelle ja tunnepuolelle.
Eli perusasia on, että parisuhde eroaa kaikista muista suhteista siitä, että siinä harrastetaan seksiä. Irtoseksissä ja suhteen alussa kannattaa käyttää ja vaikka kaksi päällekkäin. Tästä lienevät kaikki yksimielisiä. Vakiintunut suhde on sitten toinen juttu. Miehinen näkökulma on, että rakastelu on hyvin paljon intiimimpää, jos rakastellaan/sekstaillaan paljaalla. Näin se vaan on.
On nuoruudesta kokemusta, että pitkäaikaisen seurustelusuhteen aikana kumia käytettiin aina vaikka pillerit oli. Kerran sitten oltiin ilman kumia ja ainakin minä olin ihan ekstaasissa ja tunsin erittäin syvää yhteenkuuluvuutta rakastelun aikana ja sen jälkeen. Muistan sen vieläkin.
Nykyisessä elämässä vaimon kanssa välillä ollaan ilman kumia ja toisinaan kumin kanssa. Täydellisessä maailmassa minun kannaltani oltaisiin ilman kumia ja sitten läheisyyttä jatkettaisiin sylikkäin.
Elävässä elämässä, jos rakastellan ilman kuminlaitto-operaatioita, mutta läheisyyden illuusio sitten särkyy heti aktin jälkeen, kun vaimo kiirehtii pesulle tuli perseen alla.
Vaimon pyynnöstä käytetään usein kumia; vaikka kumin käyttö ei lähtökohtaisesti ole vastenmielistä, niin jotenkin pyyntö, vastaus joo laitetaan ja varsinainen "ähellys" vie taianomaisen hetken hurmioituneesta kliiniseksi ja fiiliksen takaisinsaantiin menee hetki tai jopa kaksi.
Toisinaan olen itse aktiivinen kumin käytössä. Siinä on etuna, ettei tarvitse arvailla missä mennään eikä vaimo karkaa sängystä seksin päätyttyä.
Eli rakkautta on myös antaa ilman kumia.
En voi suositella ehkäisypillereitä kenellekään eikä naisestaan välittävä mies ikinä vaadi niitä käyttämään. Kondomi on myös rakkautta ja sillä mies varmistaa helpommin selvitettävät haluttomuusongelmat jatkossa. Tietenkin suhteen jatkuessa oikeasti vakavaksi (+2 vuotta) voisi olla hyvä harkita esim kierukkaa. Jos silti nainen ihan omasta halustaan syö ehkäisypillereitä (ei ole minusta yhteinen asia vaan naisen asia), ei ole mitään järkeä käyttää kumia. Saatika sillä syyllä, että sperma ällöttää. Siinä voisi kyllä joku terapiakäynti auttaa. Spermaa ei myöskään valu housuihin jälkeenpäin, kun taitaa sen peseytymisen salat. Eihän mikään ole ihanampaa kuin aistia paljaan peniksen lämpö ja tuntea kuuma ruiskaus. Monesti itse laukean siemensyöksyn avulla, jos en ole muuten onnistunut saamaan.
N32v
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:03"]Monesti itse laukean siemensyöksyn avulla, jos en ole muuten onnistunut saamaan.
N32v
[/quote]
Minä myös laukean siemensyöksyn avulla.
M37
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:03"]Monesti itse laukean siemensyöksyn avulla, jos en ole muuten onnistunut saamaan.
N32v
[/quote]
Minä myös laukean siemensyöksyn avulla.
M37
[/quote]
Näsäviisas ukkeli:)
N32v
Kumia voi käyttää joskus, mutta eihän se mikään nautinto ole miehelle eikä naiselle.
Ne jotka kumin kanssa joutuu leikkimään jäävät kyllä paitsi paljosta tuntemuksista ja nautinnosta.
Mutta ehkäisy on hyvä olla kunnossa näin nainen nauttii seksistä eikä miehelle jää epäselvyyksiä.
Mutta tuohon ongelmaasi voisit saada apua lääkäriltä. Siemenneste voi joskus ärsyttää, mutta normaalioloissa se ei mikään ongelma ole. Voit pyytää miestäsi tyhjentämään vanhat siemennesteen ulos muutamaa tuntia aiemmin, niin saat puhtaampaa sisälle jos ette joka päivä sekstaile.
Entäs jos sisällesi ruiskutetaan liukastetta, onko tämäkin epämiellyttävää? On myös penis dildoja, joilla voi täyttää naista liukasteilla. Ja jos liukastetta on sisällä enemmän tulee myös siemenneste helpommin ulos.
Mutta jos et onnistu hoitamaan vaivasi. Ota yhteyttä johonkin terapeuttiin, jotta saat itsellesi normaalin elämän. Ei se kamalaa pitäisi olla jos siemenneste on sisällä yhdynnän jälkeen kun vielä nautitte toisistanne. Voit käydä pesulla, mutta vettä ei suositella laittamaan emättimeen. Se kyllä puhdistuu itsestään. Häpy voidaan pestä vedellä tai miedolla siihen tarkoitetulla pesuaineella.
On muitakin puhtausfriikkejä kuin sinä, mutta heti siemennesteen sisään saamisen jälkeen ei ole mukavaa poistua pesulle. Ja muista keskustella myös seksikumppanisi kanssa. Ja ole rehellinen näissä ongelmissa. Jos kumppanisi ymmärtää ongelmaksi on sitä helpompi hoitaa. Toivon että saat vielä nautintoa siemensyöksystä, vaikka siihen voi mennä vielä pitkäaika.
Laukean yleensä naiseni suuhun, en kyllä pussaa sen jälkeen
Anna miehelle mahdollisuus. Jätä se.