Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mulla on? Kutinasta...

Vierailija
24.05.2015 |

Mulla on viikon ollut kutinaa. Kutisee pää, nenä, suun ympärys, korvat, jalat, olkapäät, yläselkä, vatsa, takapuoli, välillä myös alapää ja erityisesti kutisee jalkaterien sisäpuoli. Niin ja välillä myös silmiä kutittaa. Näppylöitä ei näy, tai jos näkyy niin yks jalassa ja yks kädessä. Niitä ei kutita, mutta saatan silti raapia pois. Otsaan ja niskaan on noussut finnin näköisiä, vaikka harvoin mulle finnejä tulee, varsinkaan paljon kerrallaan.
.
Toissapäivänä nousi jalkaan vain yksi nokkospaukaman näköinen kun kutitti ja raavin, ja toiseen kohtaan hieman ihottuman näköistä, mutta ne hävisi parissa tunnissa.
.
Myös kädet ja jalat tuntuu välillä siltä kuin hermot olisi puristuksissa. Välillä myös henkeä ahdistaa, mutta se voi olla myös googlettelun tulosta kun rupeaa itselleen epäilemään kaikenlaista.
.
Pesuaineet ei ole vaihtunut ja en tietääkseni ole allerginen millekään. Muut perheenjäsenet eivät kutia normaalia enempää, eikä heillä näy mitään. Kun olen epäillyt itselleni syyhyä, mutta en näe käytäviä tai muita sopivia ulkoisia merkkejä, vaikka tiirailen ihoani taskulampulla ja suurentavalla peilillä.
.
Apuja, kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyddä maksakokeet. 

Vierailija
2/2 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran vastaavaa, nokkosihottuma, syy ei selvinnyt, mutta antihistamiinikuuri auttoi. Antihistamiinia saa apteekista ilman reseptiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla