Ystävääni petetty!
Pakko avautua vaikka täällä todella vaikeasta aiheesta. Samalla kysyn, onko kenelläkään tällaisesta kokemusta. Läheinen ystäväni on ollut miehensä kanssa jotain kahdeksan vuotta yhdessä. Heillä on kaksi pientä lasta. Olemme tunteneet alakoulusta asti toisemme ja edelleen tapaamme usein ja juttua riittää.
Noin pari viikkoa sitten ystävä löysi miehensä matkalaukun sivutaskusta oudon kännykän. Se oli auki, mut ilmeisesti äänettömällä. Hän oli sitten alkanut tutkia kännyä uteliaisuuttaan. Siellä oli ollut kymmeniä tekstareita hänen SISKOLTAAN! Tekstarit oli tyyliin, milloin tulet... mennäänx panemaan... olit aika kova viimeks.... nyt haluttaa...jne. Mukana oli ollut myös muutama nakuposeeraus hänen siskostaan. Ystävä oli mennyt ihan shokkiin. He olivat aiemmin puhuneet pettämisestä ja mies oli tosissaan vakuuttanut ettei koskaan pettäisi ystävääni. Aavistukset olivatkin aiheellisia.
Harmittaa niin pirusti, kun ystävä oli sitten hyökännyt puhelimen kanssa miehensä kimppuun tämän tullessa kotiin. Mies oli ottanut kännyn väkivalloin pois ja väittänyt kirkkain silmin, että kuvittelet kaiken. Känny oli muka työkaverin ja aikoi palauttaa sen hänelle. Ystävä oli sit raivonnut, et mitä ne yhteiskuvat siskon kanssa petipuuhissa ovat ja ne seksiviestit. Mies siihen, et kuvittelet vaan.
Nyt känny on miehellä, lienee poistanut kaikki todisteet tai nakanneen jokeen tms. Ystävä soitti minulle ja oli aika sekaisin. Hän on ihan normaali nainen, korkeakoulutettu ja tosi kiva tyyppi. Tätä joku tietty epäilee heti, et kotona on nalkuttava vaimo. Lasten takia on ollut viime vuodet kotona, kun miehensä on kulkenut pidemmillä työmatkoilla rahan takia.
Miten autan ystävääni, joka on aivan murtunut. Tuntuu kuin häneltä olisi pudonnut pohja kaikesta. Ei ole kostajatyyppiä, joten sekään ei ole ratkaisu. Tuntuu silti rakastavan miestään, mutta nyt ei enää voi luottaa häneen. Voiko tätä mitenkään enää korjata? Ystävä kai masentui, kun ei tunnu jaksavan huolehtia ulkonäöstään ja tiuskii välillä lapsilleen. Tuntuu pahalta katsoa vierestä, kun niin positiivisesta ihmisestä tuli itkeskelevä hermoraunio.
Kertokaa millainen mies tekee noin vaimolleen? Voiko hän rakastaa vaimoaan, jos pitää salasuhdetta vaimonsa siskoon?! En tunne tuota siskoa hyvin, mutta ystäväni mukaan ovat olleet ihan hyvissä väleissä eikä hän olisi ikinä uskonut tuollaista siskostaan. Tämä on tuskallinen tilanne ystävälleni. Nyt sain hänet vihdoin houkuteltua eräälle keikalle. Voiko luottamus palautua kaiken tuon jälkeen? Tahtoisin sen vanhan iloisen ystäväni takaisin.
Kommentit (16)
Kuulostaa kusipäiseltä mieheltä ja siskolta. Auta ystävääsi eroamaan. Ole tukena, kun etsii asuntoa, muuttaa jne. Itse en ainakaan antaisi moista anteeksi koskaan. Onneksi oma siskoni on myös hyvä kaverini. Luottamus pelaa puolin ja toisin. . Tuollaisen jälkeen en ole ihan varma miten toimisin. Ehkä pakkaisin kamani ja lähtisin. Siinäpä kutesivat keskenään. Kaikenlaistatähän maailmaan mahtuukin.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:15"]Tää on kyllä huono provo.
[/quote]
Todella huono
Miksi se lortto menee muiden puhelimia tutkimaan? Se on rikos. Ansionsa mukaan sai kun vainoaa ja kyttää miestä.
KUKA ellei ap on ottanut ne "yhteiskuvat siskon kanssa petipuuhista"?
Ei ole provo. Ei ehkä paras paikka käsitellä tätä, mut ikävä kyllä täyttä totta. Ei ole pakko uskoa. Ehkä en itsekään uskoisi, jos kyseessä ei olisi hyvä frendi. Hän on sydänjuuriaan myöten hajalla nyt. Ei oo mitään helppoa ratkaisua. Kaikki satuttaa.
Suosittelen eroa. Heti. Toipuminen alkaa nopeammin.
Toki voi jäädäkin mutta elämä on helvetillistä. Luottamus ja kunnioitus miestä kohtaan katoaa, jäljelle jää viha, inho ja ällötys. Moni ei jää enää avioliittoon. Minä jäin. Hengissä olen, mutta pystyynkuollut.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:18"]
Miksi se lortto menee muiden puhelimia tutkimaan? Se on rikos. Ansionsa mukaan sai kun vainoaa ja kyttää miestä.
[/quote]
Heillä mies on se mustasukkainen osapuoli. Nyt ymmärrän, että pelkäsi vaimonsa pettävän, kun itse teki sitä. Mies tutkii ystävän puhelimen usein. Soittelee usein perään, kun olemme mökillä tai muualla tyttöjen illassa. Olen pitänyt miestä vähän ressukkana, kun roikkuu noin naisessaan. Mitä vielä! Olen niin vihainen ystäväni puolesta, että tekisi mieleni käydä sanomassa suorat sanat tuolle äijälle. Yhtä ällöttävä on toinen osapuoli. Miten julmia ihmiset osaavat olla niin halutessaan. En tule koskaan ymmärtämään. Lortto on ihan tuo sisko, ei miehen vaatteita pyykkiin hakenut vaimo. Ties miten pitkäänolisi jatkunut, jos ei olisi jäänyt ns. rysän päältä kiinni. Eipä tuolle pohjalle taida enää luottamusta rakentua. Komea ulkokuori, mutta sisältä mätäukko. Ap.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:20"]
KUKA ellei ap on ottanut ne "yhteiskuvat siskon kanssa petipuuhista"?
[/quote]
En tiedä tarkkaan miten kuvat on otettu. Kai ne oli selfiekuvia, joissa näkyi, ettei ole vaatteita päällä.Joku suihinottokuva oli ollut myös. Kai se ukko sit niitä myöhemmin katseli ja tumputti tattiaan. Yök, mikä limanuljaska! Ap.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:18"]
[/quote]
Heillä mies on se mustasukkainen osapuoli. Nyt ymmärrän, että pelkäsi vaimonsa pettävän, kun itse teki sitä. Mies tutkii ystävän puhelimen usein. Soittelee usein perään, kun olemme mökillä tai muualla tyttöjen illassa. Olen pitänyt miestä vähän ressukkana, kun roikkuu noin naisessaan. Mitä vielä! Olen niin vihainen ystäväni puolesta, että tekisi mieleni käydä sanomassa suorat sanat tuolle äijälle. Yhtä ällöttävä on toinen osapuoli. Miten julmia ihmiset osaavat olla niin halutessaan. En tule koskaan ymmärtämään. Lortto on ihan tuo sisko, ei miehen vaatteita pyykkiin hakenut vaimo. Ties miten pitkäänolisi jatkunut, jos ei olisi jäänyt ns. rysän päältä kiinni. Eipä tuolle pohjalle taida enää luottamusta rakentua. Komea ulkokuori, mutta sisältä mätäukko. Ap.
[/quote]
Myös meillä mies nykyään tutkii mun puhelimen tekstarit, kenen puhelinnumeroita on tallennettu mun puhelimeen, sähköpostin salasanaa on pyytänyt ja kun en anna niin yrittää kurkkia sitä, kun kirjaudun spostiin. Tutkii kaikki pankkitilin tapahtumat (yhteinen tili) ja kysyy mitä on ostettu eri ostotapahtumista. Soittelee mulle mun työmatkoilla iltaisin, kai tsekkaa olenko jo hotellihuoneessani.
Koskaan en ole pettänyt, mutta nykyään en tahallanikaan vastaa työmarkaltani Illalla puhelimeen, sanon vaan että olin jo nukkumassa tms. Mitäpä se sille enää kuuluu mitä mä teen, mutta ilmeisesti pelkää että petän.
- 9
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:18"]
[/quote]
[/quote]
Myös meillä mies nykyään tutkii mun puhelimen tekstarit, kenen puhelinnumeroita on tallennettu mun puhelimeen, sähköpostin salasanaa on pyytänyt ja kun en anna niin yrittää kurkkia sitä, kun kirjaudun spostiin. Tutkii kaikki pankkitilin tapahtumat (yhteinen tili) ja kysyy mitä on ostettu eri ostotapahtumista. Soittelee mulle mun työmatkoilla iltaisin, kai tsekkaa olenko jo hotellihuoneessani.
Koskaan en ole pettänyt, mutta nykyään en tahallanikaan vastaa työmarkaltani Illalla puhelimeen, sanon vaan että olin jo nukkumassa tms. Mitäpä se sille enää kuuluu mitä mä teen, mutta ilmeisesti pelkää että petän.
- 9
[/quote]
Okei, toi on pelottavaa. Sun miehen täytyy olla taivaallinen rakastaja, kun jaksat kattoo tollasta. Vai etkö uskalla lähteä?
No niinhän se jostainsyystä menee, että himot on kovimmat usein juuri niiden suhteen, joita vähiten pitäisi panna. Kiellettyä hedelmää. Kurjia juttuja nuo pettämiset aina on, ja luottamus tosiaan meni nyt useampaan samalla. Vaikea tuota on kyllä niellä. Anteeksi antamista saattaisi helpottaa, jos ajattelet, että he vain harrastivat seksiä, eikä tarkoituksena sinänsä ollut pettää sinua tai aiheuttaa pahaa mieltä. Jos tuota nyt pystyy mitenkään antamaan anteeksi.
Aivan kamala, kamala mies ja sisko! Tuollaista ei tarvitse eikä missään nimessä pidäkään antaa anteeksi. Ap, ole nyt ystäväsi tukena ja auta läpi eroprosessin jne. Vaikeata tulee ystävälläsi varmasti olemaan, mutta mä en näe muuta vaihtoehtoa kuin ero, jos aikoo itsekunnioituksestaan edes jotain säästää. Hyi helv**ti, minkälaisia ällötyksiä sitä ihmisinä esiintyykin...
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:18"]
[/quote]
[/quote]
- 9
[/quote]
Okei, toi on pelottavaa. Sun miehen täytyy olla taivaallinen rakastaja, kun jaksat kattoo tollasta. Vai etkö uskalla lähteä?
[/quote]
En uskalla, on uhkaillut niin pahasti että mitä tekee jos lähden ja sanoo vievänsä lapset mukanaan. Sanoo tekevänsä mun elämästä hankalaa juristien avulla. Kai se on mielenvikainen tai narsu.
Nyt kun olen hiljaa kotona ja kaikesta samaa mieltä niin se on ihan ok. Mutta vainoharhainen. En voi olla mistään eri mieltä tai se käy silmille.on tämä hullua, ei kenenkään kuulu elää tällaista elämää. Ja silti meitä on paljon.
-9
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:18"]
[/quote]
[/quote]
- 9
[/quote]
[/quote]
En uskalla, on uhkaillut niin pahasti että mitä tekee jos lähden ja sanoo vievänsä lapset mukanaan. Sanoo tekevänsä mun elämästä hankalaa juristien avulla. Kai se on mielenvikainen tai narsu.
Nyt kun olen hiljaa kotona ja kaikesta samaa mieltä niin se on ihan ok. Mutta vainoharhainen. En voi olla mistään eri mieltä tai se käy silmille.on tämä hullua, ei kenenkään kuulu elää tällaista elämää. Ja silti meitä on paljon.
-9
[/quote]
Mitä miehellä on sua vastaan? Pystyisitkö uhmaamaan miestä sen verran, että kävisi suhun käsiksi? Saisit ainakin lähestymiskiellon ja lapset itsellesi. Onko sun mahdollista nauhoittaa miehen uhkailuja? Saisit todistusaineistoa.
Miehestä tuon voi uskoa , mutta että oma sisko..