Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin sielunkumppanin!

Vierailija
24.05.2015 |

Ihan naurettavaa nössöilyä, mutta silti! Ja vieläpä baarissa tavattiin. Sattumalta menin hänen viereen baaritiskille ja vaihdettiin muutama sana. Ja sitten muutama lisää. Ja sitten oliki mennyt kaksi tuntia. Baarista lähdettiin, käveltiin vielä parisen tuntia ympäriinsä. Juttu ei loppunu missään vaiheessa ja koko ajan oli ihan ihmefiilis.
Ja kaikista ihmeellisin juttu - ei oltu ees humalassa! Kumpiki oli kuskina.
Tekis mieli laittaa hälle viestiä jo nyt. Ja soittaa hälle. Ja mennä naimisiin hänen kanssaan. Harmi ettei voi vielä. Ja tietty voi olla etten hänestä enää ikinä mitään kuule.
Päässä vaan surisee!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 08:42"]Apua miten katkeria ihmisiä täällä on :D
[/quote]

Ei katkera. Olen nähnyt tämän kuvion jo kahdesti ja sen verran.saanut asiantuntioilta tietoa että kaava menee usenkin näin. Jos joku on liian hyvää ollakseen totta. Se on.
[/quote]

Niin ja ystävieni suhteissa sama juttu. Sielunkumppanit on tähän mennessä osoittautuneet manipuloiviksi mustasukkaisiksi narsisteiksi aina.

Vierailija
22/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liikaa kuunnella miehen puheita, vaan taukoja niiden välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten löytää rakkautta, kun vain mitään-tästäkään-ei-tullut sielunkumppani sytyttää? Ei voi unohtaa niitä omia toiveita, jotka heräsivät siinä eloon. Että minuakin joku rakastaisi, että minäkin tuntisin olevani elossa ja rakastettu?

Vierailija
24/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niillä toiveilla on hyötyä?? Toiveilla kumppanista, että hän antaisi ja toisi minulle rakkautta, kun niin ei tapahtunut?? Tunnen ilman tällaista oikeaa kumppania oloni aivan mitättömäksi.

16

Vierailija
25/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sielunkumppani jätti heti ekan seksintäyteisen viikonlopun jälkeen.

Vierailija
26/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri. Tuntuu, etten mä selviä ilman sitä miestä, pitäisikö kertoa se hänelle? Ei hänkään ole enemmän arvoinen, kuin minunkaltaisteni ripustautujien ja jos on muuta kuvitellut niin oikaisu on siinä! Katkera olen ja kerron miehelle asian kuin se olisi silkka pelkkä uskomukseni. Mä olen aivan helvetin katkera että hän jätti minut kaikkien tunteitteni kanssa ihan yksin!

Vierailija
27/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 = 16

Vierailija
28/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 08:42"]Apua miten katkeria ihmisiä täällä on :D
[/quote]

Tai olisiko tervejärkinen oikeampi ilmaisu?

Vierailija
29/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä kukaan ei siis erota sielunkumppania normaalista ihastumisesta? Sielunkumppani voi olla kuka vaan ja minkä ikäinen vaan eikä hänen kanssaan tarvitse seurustella. Hän vain on elämässäsi ja kun tapaatte, keskustelu sukeltaa saman tien syvälle. Jos tällaisen löytää puolisokseen, ei hänestä erota ikinä.

Vierailija
30/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on katsonut liikaa kauniita ja rohkeita.

Vierailija
31/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tapasin mun sielunkumppanin. Niin monta väärää miestä tavanneena sen tiesi heti. Ollaan nyt oltu 6 vuotta yhdessä :)

Vierailija
32/33 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla hiukan epäileväinen, jos kumppani tuntuu liian hyvältä ollakseen totta > EI OLE TOTTA ! Eli ei kihlausta,  ei lapsia, ei pankkilainan ottoa, ei rahan lainaamista, ei yhteen muutoa ennen kuin olet tuntenut kaverin 1,5 vuotta. Narskuja on paljon liikkellä.

Vierailija
33/33 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee?