Vaimo haluaa, että hankin DI:n paperit
Ovat kuulemma tosi miehiä joilla varaa elättää hänet
Kommentit (19)
Senkus hankit. Tosin nykyään harvalla DI:llä on paperia kun kaikki on digiä.
Mulla on talous- ja vessapaperia mitä voin sulle halvalla myyä.
DI 41
Vierailija kirjoitti:
DI 41
Kyllä tutkintotodistuksen edelleen saa paperilla.
Ei ole sinulla tosielämässä vaimoa, ja tuon kuvitteellisen tilalle voit kuvitella paremman, ja itsellesi vaikka tekniikan tohtorin tutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DI 41
Kyllä tutkintotodistuksen edelleen saa paperilla.
Kuka mistään todistuksesta on puhunu?
Semmoinen trolli tänään. Ei DI:n palkalla Suomen verotuksella mitään perhettä elätetä jos toinen ei käy töissä. Jos puhutaan mediaani DI palkoista.
Vaimosi on palstamme DI-hullu. Kerro terveisiä.
Oi ymmärrän kyllä miksi vaimosi toiveissa siintää tulevaisuus Diplom Insinöör miehen vaimona. Se tuo naiselle statusta kun pääsee käsi kynkkää näyttäytymään Diplom Insinöör miehen kanssa. Naapurit ja työ toverit supattaisivat kade miellä ja vaimo hyrisee tyytynväisyyttään. Diplom Insinöör mies ja uusi kallis auto kera käsi laukun koti talon ja lukxus lomien siinäpä ihastusta!
Vaimosi epäröi sukupuolista suuntautumisestaan, siksi hän tuollaisia esittää.
Hoida tiskit loppuun ja sitten opiskelujen pariin uudella puhdilla!
Hanki DI diplomi ja työasu. Ilmesty se päällä ja kädessä makuuhuoneeseen. Kysy riittääkö.
Olet kai jos silmälasit hankkinut? Ne kuuluvat lookkiin.
Kaikkien narsistien kannattaa hankkia DI:n paperit.
Paljonko maksaisit mun DI-papereista? Ekassa työpaikassa niitä näytin, sen jälkeen käyttämättöminä lojuneet.
M49
Nää DI-hullujen jankkaukset saa aina hyvän mielen aikaan vaikkakin kaukana todellisuudesta.
t. DI
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen trolli tänään. Ei DI:n palkalla Suomen verotuksella mitään perhettä elätetä jos toinen ei käy töissä. Jos puhutaan mediaani DI palkoista.
Juu, tarvittaisiin USA:n malli, ja DI:n vaimo yötöihin.
Vierailija kirjoitti:
Olet kai jos silmälasit hankkinut? Ne kuuluvat lookkiin.
"70 % suomalaisista käyttää laseja. ... Silmälaseja käyttää jatkuvasti naisista 58 % ja miehistä 44 %."
Taitaa tämän höpinän kirjoittaja olla sama joka DI kanssa muka syö öky eväitä, varmaan olet vkl vapaalla psykiatrianosastolta.
Sano, että hankkii itse.