Mitä tarkoittaa, että ihmisellä on suojelusenkeli matkassa? Minulle sanottiin noin
Olen huomannut elämäni aikana selvinneeni yllättävän tukalasti tilanteistä hyvin vähillä seuraamuksilla. Olen monesti luullut ja ollut varma, että olen todella kusessa, mutta selvinnyt.
Onko tällä jotain tekoa suojelusenkelin kanssa?
Eräs nainen sanoi minulle, että minulla on suojelusenkeli matkassani.
Siis aivan tuntematon nainen tuli yhtäkkiä juttelemaan.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten jotkut pienet viattomat lapset kuolevat ja vammautuvat? Aika ilkeita noi suojelusenkelit kun eivät heitä suojele, itse ainakin jos olisin suojelusenkeli, auttaisin varsinkin lapsia joilla koko elämä edessä.
Odotetaan nyt tähän vastauksia. Samalla voisi joku tietävä vastata siihen miksi aikuiset ihmiset kaltoinkohtelevat lapsia ja miksi lastensuojelusta ei saada apujoukkoja. Missä ovat pelastavat suojelusenkelit?
Tarkoittaa, että sanoja on harhainen. Enkeli on mielikuvitusolento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin vuosia sitten jäädä junan alle.
En jostain syystä ollut huomannut junan tuloa, kuullut varoituskelloja tai edes nähnyt autokaistan kohdalla alhaalla olevia puomeja (kyseessä vanha tasoristeys, jossa harvemmin menee junia, kävelytie menee myös ajotien ohella yli mutta puomit vain ajotien kohdalla), kävelin vain raiteiden yli muina mimmeinä kuten joka aamu ennenkin.. sitten havahduin yks kaks siihen kun aivan valtava tuulenpuuska selän takana kaatoi minut maahan.
Autoilija, joka odotti junan menemistä, juoksi junan mentyä minun luo selvästi järkytyksestä itkien miten oli varma että liiskannun junankuljettajan ikkunaan ja totesi suojelusenkelin olleen minun matkassa. Itse edelleen ihan pihalla tapahtuneesta, että häh, minähän vaan kaaduin..? Olin oikeasti mennyt just junan edestä ja siksi se "tuulenpuuska" heitti minut nurin.
En tajua edelleenkään miten en havainnoinut&nb
Sellanen tarina sieltä sitten.
Pari aika räikeää virhettä, mutta muuten ihan jees stoori.
4/5
Mitähän virhettä? Tunnistajat tunnistaa, mutta löytyy itseasiassa pieni juttu ihan lehdestä tapauksestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten jotkut pienet viattomat lapset kuolevat ja vammautuvat? Aika ilkeita noi suojelusenkelit kun eivät heitä suojele, itse ainakin jos olisin suojelusenkeli, auttaisin varsinkin lapsia joilla koko elämä edessä.
Odotetaan nyt tähän vastauksia. Samalla voisi joku tietävä vastata siihen miksi aikuiset ihmiset kaltoinkohtelevat lapsia ja miksi lastensuojelusta ei saada apujoukkoja. Missä ovat pelastavat suojelusenkelit?
Sen lapsen oli nyt vain aika tulla aikuisen raiskaamaksi, paloittelemaksi ja polttamaksi. Niin se vain on, jumala oli sillä tavalla päättänyt. Se ihana kaikkivaltias rakastava isäjumala.
Minulle sanottiin noin kun selvisin nippanappa hengissä rattijuopon ajamana. Vastasin vain että suojelusenkeli ois voinut tulla tällä kertaa ajoissa. Se on aina myöhässä.
Ei tarkoita mitään, koska enkeleitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita mitään, koska enkeleitä ei ole.
Kyllä niitä on. Ne voivat tarrata sinuun kiinni niin ettet pysty liikkumaan tai pystyvät pysäyttämään sinun kulkusi. Mitäs siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanottiin noin kun selvisin nippanappa hengissä rattijuopon ajamana. Vastasin vain että suojelusenkeli ois voinut tulla tällä kertaa ajoissa. Se on aina myöhässä.
Osaat kai sitten hyvin suhtautua osaasi. Mullakin on aina ollut paska tuuri kaikessa. Voitko hyvin nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lapsen oli nyt vain aika tulla aikuisen raiskaamaksi, paloittelemaksi ja polttamaksi. Niin se vain on, jumala oli sillä tavalla päättänyt. Se ihana kaikkivaltias rakastava isäjumala.
Totuus lausuttuna aina rumassa kontekstissa. Lapsiin liittyvät väkivaltaiset asiat ovat sietämättömiä kaikesta totuudellisesta ymmärryksestäni huolimatta.
Miksi te ette usko enkeleihin? Kerro rehellinen syy asialle.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt yhtään. Niistä ei myöskään ole kuulunut ääntä tai jäänyt jälkiä.
Suojelusenkeli, jokin ylempi voima turvana
Joillekin se on menehtynyt lähimmäinen ajatuksissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä että hän uskoo suojelusenkeleihin. Sinäkin saat halutessasi uskoa.
Tosin olen itsekin sanonut noin monesti jos joku tuttuni on selvinnyt täpärästi esim. jostain onnettomuudesta. En usko tietenkään silti mihinkään satuhahmoihin, se on vain sanonta.
Miten ne satuihin liittyvät vain ja ainoastaan?
Mihin muuhun ne liittyisivät?
Miksi et osaa vastata? Etkö pysty siihen? Vastaa. Vastaa. Vastaa.
Ai huomenta Holly!
Etkö keksinyt enää muuta? Ohita, ohita ja vastaa aivan väkisin vain jotakin. Katsotaan milloin pimahdat kunnoll
Mihin viittaan vastauksellani? Tiedätkö vai haukutko vain haukkumisen ilosta? Ihme raivohulluja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä että hän uskoo suojelusenkeleihin. Sinäkin saat halutessasi uskoa.
Tosin olen itsekin sanonut noin monesti jos joku tuttuni on selvinnyt täpärästi esim. jostain onnettomuudesta. En usko tietenkään silti mihinkään satuhahmoihin, se on vain sanonta.
Miten ne satuihin liittyvät vain ja ainoastaan?
Mihin muuhun ne liittyisivät?
Miksi et osaa vastata? Etkö pysty siihen? Vastaa. Vastaa. Vastaa.
Ai huomenta Holly!
Etkö keksinyt enää muuta? Ohita, ohita ja vastaa aivan väki
Okey, kerronpa: ensinnäkin, en ole nuo aiemmat. Huomenta Holly taas tulee siitä, että muutamassa Stephen Kingin kirjassa on henkilö nimeltään Holly Gibney, joka jankkaa vastausta juuri tuohon tapaan. Mikähän tässä sitten veti herneen nokkaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt yhtään. Niistä ei myöskään ole kuulunut ääntä tai jäänyt jälkiä.
Okei. Minä olen nähnyt ja moni lähimmäisenikin on nähnyt. Henkimaailmastakin jätetään jälkiä sekä annetaan ääninäytteitäkin merkeiksi. Oletko sellaisia nähnyt tai kuullut? Enkelit ovat aina turvanamme mutta he tietävät että meitä kiinnostaa henkimaailmakin joten he ovat kanssamme jännittämässä kaikenlaisia asioita. Enkelit ovat periaatteessa suojelijoitamme joita ei tarvitse edes ajatella eikä heidän toimenkuvansa muutu vaikka et uskoisikaan heihin. He tekevät hommansa siltikin samalla tavalla. He ymmärtävät sinua kyllä ihan täysin ja läpikotaisin.
Vierailija kirjoitti:
Suojelusenkeli, jokin ylempi voima turvana
Joillekin se on menehtynyt lähimmäinen ajatuksissa
Enkelit tuovat ajatuksia, menehtynyt lähimmäinen ei voi muuttua enkeliksi mutta saa niin ajatella rakkaasta lähimmäisestä että hän on enkelinä ja suojelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus enkeli vie taivaaseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole Jumalan vika jos ihminen tekee pahaa toiselle ihmiselle. Meillä on kuule vapaus ja mahdollisuus täällä toteuttaa itseämme, valita mitä teemme.