Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, että ihmisellä on suojelusenkeli matkassa? Minulle sanottiin noin

Vierailija
22.01.2022 |

Olen huomannut elämäni aikana selvinneeni yllättävän tukalasti tilanteistä hyvin vähillä seuraamuksilla. Olen monesti luullut ja ollut varma, että olen todella kusessa, mutta selvinnyt.
Onko tällä jotain tekoa suojelusenkelin kanssa?
Eräs nainen sanoi minulle, että minulla on suojelusenkeli matkassani.
Siis aivan tuntematon nainen tuli yhtäkkiä juttelemaan.

Kommentit (176)

Vierailija
101/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suojelusenkeli on välillä hermolomalla.

Samoin, johtunee siitä, että olemme varsinaisia jumalan riesoja...

Ilmeisesti jengi ei tunne enkelten alkuperää oikeastaan ollenkaan. Heitä ei ole luotu ihmisten suojelemiseen, vaan jumalan sotajoukoiksi. Jumala kun onnistui riitaantumaan oman poikansa kanssa, ei siis sen lellikin, vaan sen toisen, jolla oli omiakin ajatuksia, eli luciferin. Siitä seurasi sota mm. tästä maailmasta ja ihmisten sieluista ja tähän sotaan jumala varusti omat sotajoukkonsa, enkelit.

Näin ollen enkelit ovat täällä siis (olettaen, että olisivat) puolustamassa jumalista suunnitelmaa luciferin suunnitelmia vastaan. Yksi ihminen tai tuhat tai satatuhatta ei siinä sodassa paina, joten ajatus omasta suojelusenkelistä on yhtä vinksahtanut kuin ajatus omasta henkivartijasta sodassa. Tai siis, voihan sellainen tietysti jollakin olla, jos ajattelet olevasi olennainen osa jumalan sotastrategiaa. Siis varsin tärkeä ja merkityksellinen henkilö - moniko meistä on?

Nämä "melkein sattui muttei sattunutkaan"-jutut ovat joka päivää jokaiselle. Koko ajan tosiaankin voi sattua mitä vaan, mutta me huomaamme luonnollisesti vain ne asiat, jotka huomaamme. Emme niitä, joissa olisi voinut sattua vielä pahemminkin, mutta meni meiltä ohi koko juttu. Mielemme myös varastoi koko ajan tietoa, jota emme tiedä tietävämme. Se nousee merkillisesti esiin ja etenkin unissa ja unen ja valveen rajamailla. Tietysti sitä tietoa kannattaa kuunnella, mutta ennen kaikkea arvostaa sitä tietona itsestämme ja parantaa sen voimin itsetuntemustaan.

Vierailija
102/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikilla on suojelusenkeli, koska olemme elossa."

Jos näin on, niin sitten on paljon itkeviä enkeleitä. Koska huomaavat että ihmiset elävät tehden pahaa ennen kaikkea itselleen:valinnoilla, teoilla, tunteettomuudella ja empaattisuuden puutteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suojelusenkeli on välillä hermolomalla.

Samoin, johtunee siitä, että olemme varsinaisia jumalan riesoja...

Ilmeisesti jengi ei tunne enkelten alkuperää oikeastaan ollenkaan. Heitä ei ole luotu ihmisten suojelemiseen, vaan jumalan sotajoukoiksi. Jumala kun onnistui riitaantumaan oman poikansa kanssa, ei siis sen lellikin, vaan sen toisen, jolla oli omiakin ajatuksia, eli luciferin. Siitä seurasi sota mm. tästä maailmasta ja ihmisten sieluista ja tähän sotaan jumala varusti omat sotajoukkonsa, enkelit.

Näin ollen enkelit ovat täällä siis (olettaen, että olisivat) puolustamassa jumalista suunnitelmaa luciferin suunnitelmia vastaan. Yksi ihminen tai tuhat tai satatuhatta ei siinä sodassa paina, joten ajatus omasta suojelusenkelistä on yhtä vinksahtanut kuin ajatus omasta henkivartijasta sodassa. Tai siis, voihan sellainen tietysti jollakin olla, jos ajattelet olevasi

Unet ja alitajunta. Siinäpä käyttövoima! Aivot puhdistuu unessa ja alitajunta työntää unien kautta tietoisuuteen huomioita vaativia asioita. Itsetuntemuksen kasvattamisessa omia unia kannattaa opetella tulkitsemaan. Sieltä tulee viisaita neuvoja joita kannattaa kuunnella.

Kun läheiselläni menee elämässää vähän liian lujaa, hän näkee unen että ajaa autoa ja sen kaikki mittarit on punaisella. Siitä tietää, että nyt täyttyy vaihtaa suuntaa ja rauhoittua.

Vierailija
104/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on suojelusenkeli, koska olemme elossa.

Minne suojelusenkeli menee, kun ihminen kuolee? Mahtaa olla tiukka paikka, kun on monta kymmentä vuotta vahdannut, ja sitten sanotaankin, että lähdepäs menemään, päämiehesi tilttaa kohta.

Vierailija
105/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet unta että olet uudessa, omassa kodissa - se uni ei tiedä hyvää. Etenkin sairaalla tämä uni on enne taivaan kodista.

Jos uit, sairastut. Mitä syvempää, tummenpaa vesi on sitä pahempi tauti.

Hieman ennen koronaepidemiaa näin unen että seisoin järven rannalla ja järvi oli täynnä ihmisiä. No, korona tuli aika moni sairastui. Itse säästyin tartunnalta. Toki edelleen kun näen unta että olen uimassa tiedän odottaa että parin päivän päästä jokin virus tai infektio tuleen.

Vierailija
106/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näet unta että olet uudessa, omassa kodissa - se uni ei tiedä hyvää. Etenkin sairaalla tämä uni on enne taivaan kodista.

Jos uit, sairastut. Mitä syvempää, tummenpaa vesi on sitä pahempi tauti.

Hieman ennen koronaepidemiaa näin unen että seisoin järven rannalla ja järvi oli täynnä ihmisiä. No, korona tuli aika moni sairastui. Itse säästyin tartunnalta. Toki edelleen kun näen unta että olen uimassa tiedän odottaa että parin päivän päästä jokin virus tai infektio tuleen.

Nämä ovat siis sinun tulkintojasi ja varmaan omalla kohdallasi pätevät. Mitään yleismaailmallista näissä kuitenkaan ei ole, eivätkä samat asiat merkitse muille samaa. Itse esimerkiksi olen nähnyt uudesta, omasta kodista unta tilanteissa, jossa työpaikan vaihdosta tulee ajankohtainen. Joko uni varoittaa: uudessa kodissa onkin jotain kamalia puutteita, esim. itselleni vieraat ihmiset asuvat siellä, vaikka koti on minun, tai sitten kodista löytyykin ihania aarteita, kuten kokonainen upea yläkerta. Ihan loogista: mieleni työstää asioita, joita en ole tietoisesti tajunnut esim. työhaastattelussa. Aina on vienyt oikeaan.

Joka uniinsa uskoo, se varjoaan pelkää, sanoo vanha kansa. Ja se on totta, vaikka unet kertovatkin meille itsestämme ja niitä kannattaa siinä mielessä kuunnella ja tutkia, ei kannata alkaa kuvittelemaan, että niillä on jotain ennustusvoimaa.

Vierailija
107/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uiminen/sairastuminen on itselläni "toiminut" aina. Takuuvarma merkki itselleni, että tauti tulossa. Ei ole pettänyt kertaakaan.

Vierailija
108/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ohimenevänä hetkenä huomaat tutun tuoksun..et tiedä mistä se tulee vai oliko se vain kuvittelua. Siitäkin tiedät että lähelläsi käväistiin.

Hohhoijakkaa.

Vierailija
109/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin vuosia sitten jäädä junan alle.

En jostain syystä ollut huomannut junan tuloa, kuullut varoituskelloja tai edes nähnyt autokaistan kohdalla alhaalla olevia puomeja (kyseessä vanha tasoristeys, jossa harvemmin menee junia, kävelytie menee myös ajotien ohella yli mutta puomit vain ajotien kohdalla), kävelin vain raiteiden yli muina mimmeinä kuten joka aamu ennenkin.. sitten havahduin yks kaks siihen kun aivan valtava tuulenpuuska selän takana kaatoi minut maahan.

Autoilija, joka odotti junan menemistä, juoksi junan mentyä minun luo selvästi järkytyksestä itkien miten oli varma että liiskannun junankuljettajan ikkunaan ja totesi suojelusenkelin olleen minun matkassa. Itse edelleen ihan pihalla tapahtuneesta, että häh, minähän vaan kaaduin..? Olin oikeasti mennyt just junan edestä ja siksi se "tuulenpuuska" heitti minut nurin.

En tajua edelleenkään miten en havainnoinut  yhtäänmitään, mutta jatkossa olen kyllä kii

Sellanen tarina sieltä sitten.

Pari aika räikeää virhettä, mutta muuten ihan jees stoori.

4/5

Vierailija
110/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ohimenevänä hetkenä huomaat tutun tuoksun..et tiedä mistä se tulee vai oliko se vain kuvittelua. Siitäkin tiedät että lähelläsi käväistiin.

"Totta! Äskenkin tunsin hienoisen pierun hajun leijuvan ilmassa. Lienee enkeli käynyt ns. heittämässä leijan ja häipynyt sitten vähin äänin."

Ennalta arvattavan kommentit heitit. Kannattiko sitä edes kirjoittaa?

Miksi muuten äimistelet tässä keskustelussa, kun pieru ja kakka -osasto on sulle tutumpi ja turvallisempi.

Eiköhän pieru ja kakka -osasto ole kaikille normaaleille se tutumpi ja turvallisempi. :D

-ohis

Vierailija
111/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään toisten kommenttien kritisointi on kirjoittajalta hukkaan heitettyä aikaa, turhaa. Eikä sillä ole meille muillekaan mitään merkitystä.

Vierailija
112/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui tosi elämässä:

Olin keväisenä päivänä maalaamassa talon seinää. Äkkiä eteeni tuli puhtaan valkoinen höyhen, joka leijaili hitaasti maahan. Ensimmäinen ajatus oli, että kappas - enkelin höyhen, sitten soi puhelin.

Se oli juuri ajokortin saanut poikani, joka oli ajanut kolarin (auto lunastukseen, mutta lähes vammoitta itse selvisi). Ajattelin, että törmäys oli niin kova että siinä saattoi suojelusenkelinkin höyhenet pöllähtää ja yksi niistä toi aavistuksen minullekin etukäteen.

Tai sitten se oli jostain linnusta.

t. Occam

Näin se todellisuudessa olikin, mutta jollakin mielikuvitus vaan laukkasi.

Tai mikä vieläkin todennäköisempää, niin päätti vaan meitä "ilahduttaa" tarinallaan.

Vierailija
113/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen tapaus tosielämästä:

Elettiin kevättä. Lähdimme aamulla autolla töihin. Pysähdyttiin pariksi sekunniksi ennen päätielle ajamista. Tien toisella puolella naapurin Paula-emäntä oli pitkässä valkoisessa yöpaidassaan haravan kanssa kasvimaalla ja aamuaurinko valaisi ja kirkasti hänet siten, että totesin miehelleni että katsohan, Paula näyttää ihan enkeliltä.

Sitten ajoimme päätielle. Samassa lauma hirviä juoksi tien yli. Jos emme olisi pysähtyneet pariksi sekunniksi katsomaan Paulan "ilmestystä" niin törmäys hirvien kanssa olisi ollut varma.

Jepjep.

Ihme kun ei vielä Paulan yöpaituli noussut korviin tuulenpuuskassa ja paljastanut rehevän Paulan, rehevän puuskan.

Nyt jotain rajaa näihin tarinoihin.

Vierailija
114/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Totta! Äskenkin tunsin hienoisen pierun hajun leijuvan ilmassa. Lienee enkeli käynyt ns. heittämässä leijan ja häipynyt sitten vähin äänin."

Ennalta arvattavan kommentit heitit. Kannattiko sitä edes kirjoittaa?

Miksi muuten äimistelet tässä keskustelussa, kun pieru ja kakka -osasto on sulle tutumpi ja turvallisempi.

Eiköhän pieru ja kakka -osasto ole kaikille normaaleille se tutumpi ja turvallisempi. :D

-ohis

Toimena tuttu juttu kaikille, mutta että keskustelussa kun ajatus pyörii vielä ruumiintoiminnoissa niin no joo...ketä kiinnostaa.

Mut voihan olla että se kakka ja pieru on kirjoittajalle itselleen tosi tärkeä toimi ja puheenaihe. Muistisairauteen muuten kuuluu se, että kakasta ja pierusta tulee elämän tarkoitus. Vaikka just olisit käynyt kakalla kohta täytyy mennä taas vaikka ei mitään tuliskaan. Mutta tulihan ainakin pieru ja hetken on hyvä olla :D

Vierailija
115/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon siihen, että nainen toivoi sinulle sydämestään hyvää, sinun on jyvä jatkaa. Suojelusenkeli olkapäällä🙋

Vierailija
116/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elettiin kevättä. Lähdimme aamulla autolla töihin. Pysähdyttiin pariksi sekunniksi ennen päätielle ajamista. Tien toisella puolella naapurin Paula-emäntä oli pitkässä valkoisessa yöpaidassaan haravan kanssa kasvimaalla ja aamuaurinko valaisi ja kirkasti hänet siten, että totesin miehelleni että katsohan, Paula näyttää ihan enkeliltä.

Sitten ajoimme päätielle. Samassa lauma hirviä juoksi tien yli. Jos emme olisi pysähtyneet pariksi sekunniksi katsomaan Paulan "ilmestystä" niin törmäys hirvien kanssa olisi ollut varma.

Jepjep.

Ihme kun ei vielä Paulan yöpaituli noussut korviin tuulenpuuskassa ja paljastanut rehevän Paulan, rehevän puuskan.

Äläs nyt. Minäkin olen nähnyt tuollaisia auringon kirkastamia naapureita ja kylänmiehiä monta kertaa, varmaan jo 70-luvullakin näin. Vielä vain ei ole mennyt hirvilaumaa auton editse tai tapahtunut muutakaan niin, että olisi vähältä pitänyt. Mutta ootellaan. ;)

Vierailija
117/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän tarkoittaa juuri sitä, että kyseessä olin niin paha tilanne, että olisit voinut kuolla tai vammautua vakavasti, mutta kas kummaa, sulla oli tuuria eikä mitään käynyt.

Vierailija
118/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Odotinkin, koska ensimmäinen puskajussi pitkäkoipi sieltä loikkii. Onnea vaan valitsemallesi tyylille ja osanottoni lyylille jos joku tuollaisen matkaan on erehtynyt.

Vierailija
119/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Odotinkin, koska ensimmäinen puskajussi p

Höpöhöpö, tyylissäni ei ole mitään vikaa ja ylimääräisiä rouviakin saanut hätistellä jaloista pois.

Mutta on minussa se "vika", etten jaksa tuollaista paskanpuhumista.

Vierailija
120/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulit tässä keskustelussa puhuttavan? Enkeleistä, ok.

Paskanpuhumisen aloitti kyllä joku muu kuin minä. Enkä paskanjauhannasta pidä minäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän