Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, että ihmisellä on suojelusenkeli matkassa? Minulle sanottiin noin

Vierailija
22.01.2022 |

Olen huomannut elämäni aikana selvinneeni yllättävän tukalasti tilanteistä hyvin vähillä seuraamuksilla. Olen monesti luullut ja ollut varma, että olen todella kusessa, mutta selvinnyt.
Onko tällä jotain tekoa suojelusenkelin kanssa?
Eräs nainen sanoi minulle, että minulla on suojelusenkeli matkassani.
Siis aivan tuntematon nainen tuli yhtäkkiä juttelemaan.

Kommentit (176)

Vierailija
141/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ette usko enkeleihin? Kerro rehellinen syy asialle.

En ole nähnyt yhtään. Niistä ei myöskään ole kuulunut ääntä tai jäänyt jälkiä.

Okei. Minä olen nähnyt ja moni lähimmäisenikin on nähnyt. Henkimaailmastakin jätetään jälkiä sekä annetaan ääninäytteitäkin merkeiksi. Oletko sellaisia nähnyt tai kuullut? Enkelit ovat aina turvanamme mutta he tietävät että meitä kiinnostaa henkimaailmakin joten he ovat kanssamme jännittämässä kaikenlaisia asioita. Enkelit ovat periaatteessa suojelijoitamme joita ei tarvitse edes ajatella eikä heidän toimenkuvansa muutu vaikka et uskoisikaan heihin. He tekevät hommansa siltikin samalla tavalla. He ymmärtävät sinua kyllä ihan täysin ja läpikotaisin.

Et ole nähnyt, eikä ole kukaan muukaan.

Vierailija
142/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ette usko enkeleihin? Kerro rehellinen syy asialle.

En ole nähnyt yhtään. Niistä ei myöskään ole kuulunut ääntä tai jäänyt jälkiä.

Okei. Minä olen nähnyt ja moni lähimmäisenikin on nähnyt. Henkimaailmastakin jätetään jälkiä sekä annetaan ääninäytteitäkin merkeiksi. Oletko sellaisia nähnyt tai kuullut? Enkelit ovat aina turvanamme mutta he tietävät että meitä kiinnostaa henkimaailmakin joten he ovat kanssamme jännittämässä kaikenlaisia asioita. Enkelit ovat periaatteessa suojelijoitamme joita ei tarvitse edes ajatella eikä heidän toimenkuvansa muutu vaikka et uskoisikaan heihin. He tekevät hommansa siltikin samalla tavalla. He ymmärtävät sinua kyllä ihan täysin ja läpikotaisin.

Et ole nähnyt, eikä ol

No hyvänen aika kun oletkin muuten epäkohtelias. Kyllä olen ja näen kaikkea muutakin. Enkelini puhuu minulle. Se on myös erittäin pätevä todiste ja olen suuresti kiitollinen asiasta. En ole todellakaan koskaan yksin. Okei, haluaisin joskus olla. Vitsillä vitsillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit ovat suojelijoitamme, meillä on jokaisella omamme. Voit ihan pistellä silmäsi ummeksiin ja kuvitella miltä enkelisi näyttäisi? Voit myös pyytää enkeliltäsi näkyä hänestä tai muista auttajistasi. Mitä näet? Joskus joutuu tekemään niitä harjoituksia useita, joskus sinut yllätetään. Samalla metodilla voit yrittää kysyä enkeliltäsi mitä tahansa, myös hänen nimeä. Jotkut puhuvat arjessakin enkelille ääneen tai mielessä ihan muina muikkeleina asioita. Toiset saavat hyviä ajatuksia enkeliltä tai vastauksiakin jopa mieleensä. On aivan sama miten toimit jos haluat kommunikoida enkelisi kanssa, sinä voit kokeilla millaiset tavat sopivat teille. Onnea elämiinne.

Vierailija
144/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita mitään, koska enkeleitä ei ole.

Kyllä niitä on. Ne voivat tarrata sinuun kiinni niin ettet pysty liikkumaan tai pystyvät pysäyttämään sinun kulkusi. Mitäs siihen sanot?

Mistä sinulla tällaista tietoa on? Oletko itse kokenut? Jos olet, niin mistä päättelit varmuudella että kyse oli juuri enkelistä?

Vierailija
145/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on. Ne voivat tarrata sinuun kiinni niin ettet pysty liikkumaan tai pystyvät pysäyttämään sinun kulkusi. Mitäs siihen sanot?

Mistä sinulla tällaista tietoa on? Oletko itse kokenut? Jos olet, niin mistä päättelit varmuudella että kyse oli juuri enkelistä?

Tuossa ylläkin juuri kirjoitin. No enkeleitä sanovat olevansa joten paree luottaa siihen. Enkeleitä on erilaisia kylläkin. Tietoa olen saanut elämässäni monin tavoin mutta lopullinen varmuus löytyy keskustelemalla enkelteni kanssa. Täytyy luottaa siihen mitä he totuudeksi kertovat. Olen kokenut paljon erilaisia juttuja mutta oppinut myös muiden ihmisten kanssa elämällä elämää. Tavallista toki mutta kaikkia kokemuksia on avattu enemmän ja niistä on kerrottu enemmän. Kysy vain jos haluat vielä jotakin selkeyttä johonkin asiaan.

Vierailija
146/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ylläkin juuri kirjoitin. No enkeleitä sanovat olevansa joten paree luottaa siihen. Enkeleitä on erilaisia kylläkin. Tietoa olen saanut elämässäni monin tavoin mutta lopullinen varmuus löytyy keskustelemalla enkelteni kanssa. Täytyy luottaa siihen mitä he totuudeksi kertovat. Olen kokenut paljon erilaisia juttuja mutta oppinut myös muiden ihmisten kanssa elämällä elämää. Tavall

Entä jos kyseessä on vain oman mielikuvituksesi tuotteet?

Vierailija
147/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ylläkin juuri kirjoitin. No enkeleitä sanovat olevansa joten paree luottaa siihen. Enkeleitä on erilaisia kylläkin. Tietoa olen saanut elämässäni monin tavoin mutta lopullinen varmuus löytyy keskustelemalla enkelteni kanssa. Täytyy luottaa siihen mitä he totuudeksi kertovat. Olen kokenut paljon erilaisia juttuja mutta

Nyt täytyy jo sanoa että kun joku puhuu sulle mielessäsi selkeällä suomenkielellä ihan asiaa niin en jaksa uskoa. Olen kuullut jo vuodesta 2020 alkaen ja olen kuunnellut niin paljon asioita että en epäile mielikuvituksen tuotteeksi. Kuulostaa esimerkiksi samalta tavallaan kun kuuntelisit opetusta kuulokkeilla, näin nyt sitä vertaisin. 

Vierailija
148/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ylläkin juuri kirjoitin. No enkeleitä sanovat olevansa joten paree luottaa siihen. Enkeleitä on erilaisia kylläkin. Tietoa olen saanut elämässäni monin tavoin mutta lopullinen varmuus löytyy keskustelemalla enkelteni kanssa. Täytyy luottaa siihen mitä he totuudeksi kertovat. Olen kokenut paljon erilaisia juttuja mutta oppinut myös muiden ihmisten kanssa elämällä elämää. Tavall

Minun ongelmani tässä on, että on aika ylimielistä kuvitella, että enkelien hommaa olisi juoksennella ihmisten asioilla ja kuulostella yksittäisten tyyppien höpinöitä ja fiiliksiä. Enkelit todellakin ovat taivaan sotajoukko, kuten joku tuolla sanoikin, valitettavasti heillä ei ole vastuuta pelastella ajatuksissaan junan alle haahuilijoita. He ovat meidän ja saatanan välissä.

Enkelit myös ovat aivan oikeasti pelottavia, karmaisevia, jos heidät näkee. Et totisesti sellaisen olennon kanssa kykenisi rupatella menemään. He ovat yliluonnollisia sanan jokaisessa merkityksessä.

Vierailija
149/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ylläkin juuri kirjoitin. No enkeleitä sanovat olevansa joten paree luottaa siihen. Enkeleitä on erilaisia kylläkin. Tietoa olen saanut elämässäni monin tavoin mutta lopullinen varmuus löytyy keskustelemalla enkelteni kanssa. Täytyy luottaa siihen mitä he totuudeksi kertovat. Olen kokenut paljon erilaisia juttuja mutta oppinut myös

Sinäkin olet vain ihminen joka säikkyy tuntematonta. Älä syytä siitä enkeleitä. Siunausta elämääsi.

Vierailija
150/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne hiton enkelit olivat, kun lapseni kuoli?

Uskovaisten höpinöitä. Tätini kehtasi vielä lapsen kuoleman jälkeenkin löpistä noista enkeleistä, miten ne olivat lapseni kanssa. Miksi eivät estäneet onnettomuutta? 

Lapsesi aika oli kuolla, muuten hän ei olisi kuollut.Tämä ei ole rienaukseksi, vaan tähän uskoon ja tietoon olen tullut tutkiessani kuolemanrajakokemuksia.Heille on valo-olento sanonut,ettei ole heidän aikansa.Tämän kertoneita on miljoonia eri uskonnoista ja ateistejakin, joten ei se ole palturiakaan.

Eikö olisi parempi sinunkin uskoa niin, että saisit mielenrauhan.Eihän siitä olisi sinulle haittaakaan vaan hyötyä. Ellet halua olla surun murtama ja masentunut koko elämääsi ihan tarkoituksella.

Miten kehtaat kirjottaa jollekin lapsensa menettäneelle tuollasta pjaskaa? Häpeä edes. 

Vierailija
151/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uskoo suojelusenkeleihin joku taas ei, minä uskon. 

Vierailija
152/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne hiton enkelit olivat, kun lapseni kuoli?

Uskovaisten höpinöitä. Tätini kehtasi vielä lapsen kuoleman jälkeenkin löpistä noista enkeleistä, miten ne olivat lapseni kanssa. Miksi eivät estäneet onnettomuutta? 

Lapsesi aika oli kuolla, muuten hän ei olisi kuollut.Tämä ei ole rienaukseksi, vaan tähän uskoon ja tietoon olen tullut tutkiessani kuolemanrajakokemuksia.Heille on valo-olento sanonut,ettei ole heidän aikansa.Tämän kertoneita on miljoonia eri uskonnoista ja ateistejakin, joten ei se ole palturiakaan.

Eikö olisi parempi sinunkin uskoa niin, että saisit mielenrauhan.Eihän siitä olisi sinulle haittaakaan vaan hyötyä. Ellet halua olla surun murtama ja masentunut koko elämääsi ihan tarkoituksella.

Miten kehtaat kirjottaa jollekin lapsensa menettäneelle

Häpeällisempää on valehdella ja kieltää totuuksia. Häpeä ihan itse vain omassa rauhassasi.

Vierailija
153/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin uskon mutta ei sillä nyt sinänsä väliä ole varmaan jos ei usko, asia ei siitä miksikään muutu. Monelle vain tuo turvaa ajatella sitä suojelusenkeliä. 

Vierailija
154/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeällisempää on valehdella ja kieltää totuuksia. Häpeä ihan itse vain omassa rauhassasi.

Oikeasti nämä enkeluskovaiset ovat juuri näin kajahtaneita. Tulevat lässyttämään "totuuttaan" tilanteessa, joka on pahin mahdollinen, mitä ihminen voi kohdata, oman lapsen yllättävä kuolema. Selostavat silmät ymmyrkänä, miten oli parempi näin.

Jos sinä tarvitset jotain uskonsössöä kestääksesi elämää, niin yritä nyt edes jollain empatian asteella ymmärtää, että sinun totuutesi ei ole välttämättä toisten totuus ja mieti, missä tilanteissa tulet sitä tyrkyttämään.

Vierailija
155/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että sanoja on puhunut vastoin parempaa tietoa tai on valehdellut.

Vierailija
156/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin uskon mutta ei sillä nyt sinänsä väliä ole varmaan jos ei usko, asia ei siitä miksikään muutu. Monelle vain tuo turvaa ajatella sitä suojelusenkeliä. 

Siinähän ei ole mitään pahaa. Sen sijaan siinä on, että menee tolkottamaan lapsensa menettäneelle, joka ei usko, näitä enkeltarinoitaan.

Vierailija
157/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee aina niin surullinen mieli, kun aikuiset ihmiset hölisevät enkeleistä ihan tosissaan. Pohjattoman surullista.

Älä valehtele.

Nautiskelet tiedosta, että olet parempi kuin he. Omasta mielestäsi.

Pohjattoman surun aiheet on kyllä ihan muualla kuin siinä, uskooko ihmiset joulupukkiin, hammaspeikkoon tai keijukaisiin.

Vierailija
158/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääkö suojelusenkelini siis vieressäni myös kun istun vessassa?

Vierailija
159/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkelit ovat suojelijoitamme, meillä on jokaisella omamme. Voit ihan pistellä silmäsi ummeksiin ja kuvitella miltä enkelisi näyttäisi? Voit myös pyytää enkeliltäsi näkyä hänestä tai muista auttajistasi. Mitä näet? Joskus joutuu tekemään niitä harjoituksia useita, joskus sinut yllätetään. Samalla metodilla voit yrittää kysyä enkeliltäsi mitä tahansa, myös hänen nimeä. Jotkut puhuvat arjessakin enkelille ääneen tai mielessä ihan muina muikkeleina asioita. Toiset saavat hyviä ajatuksia enkeliltä tai vastauksiakin jopa mieleensä. On aivan sama miten toimit jos haluat kommunikoida enkelisi kanssa, sinä voit kokeilla millaiset tavat sopivat teille. Onnea elämiinne.

2.Kor.11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

Vierailija
160/176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti nämä enkeluskovaiset ovat juuri näin kajahtaneita. Tulevat lässyttämään "totuuttaan" tilanteessa, joka on pahin mahdollinen, mitä ihminen voi kohdata, oman lapsen yllättävä kuolema. Selostavat silmät ymmyrkänä, miten oli parempi näin.

Jos sinä tarvitset jotain uskonsössöä kestääksesi elämää, niin yritä nyt edes jollain empatian asteella ymmärtää, että sinun totuutesi ei ole välttämättä toisten totuus ja mieti, missä tilanteissa tulet sitä tyrkyttämään.

Totuus kuolemasta sössö on sama riippumatta siitä mihin uskot. Olen vain hieman vahvempi ihminen niin en pysty valitettavasti taipumaan valheelliseen mielistelysössötykseesi. Olen siitä hyvin pahoillani mutta samalla helvetin onnellinen. En kyllä myöskään ole uskovainen ja siitäkin olen saatanan ylpeä. Empatia ei ole sääliä, sori nyt jos olet joutunut väkisin opiskelemaan asian niin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi