Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, että ihmisellä on suojelusenkeli matkassa? Minulle sanottiin noin

Vierailija
22.01.2022 |

Olen huomannut elämäni aikana selvinneeni yllättävän tukalasti tilanteistä hyvin vähillä seuraamuksilla. Olen monesti luullut ja ollut varma, että olen todella kusessa, mutta selvinnyt.
Onko tällä jotain tekoa suojelusenkelin kanssa?
Eräs nainen sanoi minulle, että minulla on suojelusenkeli matkassani.
Siis aivan tuntematon nainen tuli yhtäkkiä juttelemaan.

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että hän uskoo suojelusenkeleihin. Sinäkin saat halutessasi uskoa.

Tosin olen itsekin sanonut noin monesti jos joku tuttuni on selvinnyt täpärästi esim. jostain onnettomuudesta. En usko tietenkään silti mihinkään satuhahmoihin, se on vain sanonta.

Miten ne satuihin liittyvät vain ja ainoastaan? 

Mihin muuhun ne liittyisivät?

Miksi et osaa vastata? Etkö pysty siihen? Vastaa

Kerrotko viimein mihin muuhun ne liittyvät? Haluan oppia! 

Vierailija
62/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee aina niin surullinen mieli, kun aikuiset ihmiset hölisevät enkeleistä ihan tosissaan. Pohjattoman surullista.

Ihan oma on säälittävä surullisuutesi. Että ihan aikuiset säälittävät kun keskustelevat elämästä? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia ainakaan, se vasta olisikin varmasti suuri suru hieman useammallekin henkilölle.

Vau, uskis yrittää olla häijy ja loukata. :D

Muista rakastaa myös lähimmäistäsi, älä tuhlaa kaikkea enkeleihin.

Enkeleihin ei tarvitse tuhlata, he ovat lahjana jokaisella uskoi tai ei. He myös antavat. Enkelit eivät vaadi itsellensä kuten lähimmäiset tekevät helposti joten eivät ole rasite. Väkisin ei tarvitse lähimmäisiinkään tuhlata ellei tietysti halua katkeroitua esimerkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ohimenevänä hetkenä huomaat tutun tuoksun..et tiedä mistä se tulee vai oliko se vain kuvittelua. Siitäkin tiedät että lähelläsi käväistiin.

Vierailija
64/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojelusenkeleitä kehutaan kovasti aina, kun joku on selvinnyt suuronnettomuudesta hengissä kuin ihmeen kaupalla. Kukaan ei mainitse niitä suojelusenkeleitä, jotka ilmeisesti olivat kahvitauolla, kun liuta muita ihmisiä menetti henkensä samassa onnettomuudessa.

Oletko sinä katkera jotenkin? Jokainen kuolee kun on aika, kannattaisi hyväksyä se. Muista elää kuten tässäkin opetat.

No mitä ne suojelusenkelit ovat olleet tekemässä, kun suojeltavat ovat sinkoilleet pitkin seiniä lento-onnettomuudessa ja hautautuneet kotitalojensa raunioihin pommituksissa?

Sinun kommenttisi ovat kummallisen irrallisia. Ne eivät liity mitenkään minun kommenttiini. Voisitko selittää ne omin sanoin?

Valitettavasti en nyt voi koska se ei hyödyttäisi

En minä odottanutkaan, että sinä edes yrittäisit selittää.

Irralliset kommenttisi ovat suoraan uskontojen inttämisoppaista: ympäripyöreitä lausahduksia ja syytöksiä, jotka eivät liity asiaan ja joita ei suurin surminkaan täsmennetä. Pelokkaimpiin ne menevät täydestä, kohteliaimmat eivät kyseenalaista ääneen, ja muille ei sitten vastata.

Vierailija
65/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee aina niin surullinen mieli, kun aikuiset ihmiset hölisevät enkeleistä ihan tosissaan. Pohjattoman surullista.

Ihan oma on säälittävä surullisuutesi. Että ihan aikuiset säälittävät kun keskustelevat elämästä? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia ainakaan, se vasta olisikin varmasti suuri suru hieman useammallekin henkilölle.

Enkeleihin ei tarvitse tuhlata, he ovat lahjana jokaisella uskoi tai ei. He myös antavat. Enkelit eivät vaadi itsellensä kuten lähimmäiset tekevät helposti joten eivät ole rasite. Väkisin ei tarvitse lähimmäisiinkään tuhlata ellei tietysti ha

Eikö se sinun jumalasi tärkein oppi ole nimenomaan lähimmäisen rakastaminen? Valkkaatko rusinat pullasta, kun ei rakastaminen onnistu?

Vierailija
66/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään. Sekopään sepityksiä...

Uskisten selitys onnelle ja viisaudelle, joiden avulla joku selviää pienin vahingoin tai vammoitta uhkaavista ja vaarallisista tilanteista.

Tosi viisas ei niihin ennakointitaitonsa vuoksi edes joudu, joten hän3n yhteydessään ei puhuta suojelusenkeleistä.

Kielikuva siinä missä "hannu hanhi" ja onnellisten tähtien merkeissä  syntynyt.

Ei liity uskovaisiin tämäkään asia. Eikä kukaan väittänyt että vähin vammoin selviytyy, voi vammautua todella pahasti mutta ei se tarkoita että enkelit olisivat pelastaneet hengen siltikään muusta syystä kuin tarkoituksesta. Vammautuminenkin opettaa asioita ja sekin voi olla syy tapaturmalle, muuten kuolisi.

Vierailija
67/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan joku toinen kerta, oppia löytyy netistä, katso sieltä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että hän uskoo suojelusenkeleihin. Sinäkin saat halutessasi uskoa.

Tosin olen itsekin sanonut noin monesti jos joku tuttuni on selvinnyt täpärästi esim. jostain onnettomuudesta. En usko tietenkään silti mihinkään satuhahmoihin, se on vain sanonta.

Miten ne satuihin liittyvät vain ja ainoastaan? 

Mihin muuhun ne liittyisivät?

Vierailija
68/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ohimenevänä hetkenä huomaat tutun tuoksun..et tiedä mistä se tulee vai oliko se vain kuvittelua. Siitäkin tiedät että lähelläsi käväistiin.

Tämä voi liittyä monenlaisiin asioihin. Netistä löytää jonkin verran asioita mutta osa opettaa kummallisia "uusia" totuuksia joten pohdi kun luet tietoa ja kokemuksia. Kirjastosta saattaa löytää vielä jonkin verran vanhempaa tietoa asioista.

Vierailija
69/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin olen itsekin sanonut noin monesti jos joku tuttuni on selvinnyt täpärästi esim. jostain onnettomuudesta. En usko tietenkään silti mihinkään satuhahmoihin, se on v

Ei taida netistä löytyä oppia sinun kuvitelmistasi.

Vierailija
70/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojelusenkeleitä kehutaan kovasti aina, kun joku on selvinnyt suuronnettomuudesta hengissä kuin ihmeen kaupalla. Kukaan ei mainitse niitä suojelusenkeleitä, jotka ilmeisesti olivat kahvitauolla, kun liuta muita ihmisiä menetti henkensä samassa onnettomuudessa.

Oletko sinä katkera jotenkin? Jokainen kuolee kun on aika, kannattaisi hyväksyä se. Muista elää kuten tässäkin opetat.

No mitä ne suojelusenkelit ovat olleet tekemässä, kun suojeltavat ovat sinkoilleet pitkin seiniä lento-onnettomuudessa ja hautautuneet kotitalojensa raunioihin pommituksissa?

Sinun kommenttisi ovat kummallisen irrallisia. Ne eivät liity mitenkään minun kommenttiini. Voisitko selittää ne omin sanoin?

Nyt sinä muutit taas mielesi kun en vastannutkaan.

Vierailija
71/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkeleihin ei tarvitse tuhlata, he ovat lahjana jokaisella uskoi tai ei. He myös antavat. Enkelit eivät vaadi itsellensä kuten lähimmäiset tekevät helposti joten eivät ole rasite. Väkisin ei tar

Ei kun sinä et ymmärrä sitä puolta asiasta että itseäkin on rakastettava sekä oltava itselle armollinen. Jos siis joku vaatii koko ajan niin se vie liikaa voimavaroja, siten vaakakupit menevät epätasapainoon ja ihminen voi sairastua tai jopa kuolla.

Vierailija
72/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kun sinä et ymmärrä sitä puolta asiasta että itseäkin on rakastettava sekä oltava itselle armollinen. Jos siis joku vaatii koko ajan niin se vie liikaa voimavaroja, siten vaakakupit menevät epätasapainoon ja ihminen voi sairastua tai jopa kuolla."

Onko tuo tuntematon ihminen palstalla, jota solvasit, vaatinut sinulta liikaa?

Vierailija
73/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Äskenkin tunsin hienoisen pierun hajun leijuvan ilmassa. Lienee enkeli käynyt ns. heittämässä leijan ja häipynyt sitten vähin äänin.

Vierailija
74/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo netistä ei minun kuvitelmiani löydy mutta minulta niitä saa joten voi pysäyttää jos näkee ja kysyä tai sitten lähestyä somessa. Se on ihan ok.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin olen itsekin sanonut noin monesti jos joku tuttuni on selvinnyt täpärästi esim. jostain onnettomuudesta. En usko t

Vierailija
75/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei kun sinä et ymmärrä sitä puolta asiasta että itseäkin on rakastettava sekä oltava itselle armollinen. Jos siis joku vaatii koko ajan niin se vie liikaa voimavaroja, siten vaakakupit menevät epätasapainoon ja ihminen voi sairastua tai jopa kuolla."

Onko tuo tuntematon ihminen palstalla, jota solvasit, vaatinut sinulta liikaa?

Nyt sinä ymmärsit taas väärin. Ei siinä sanottu näin eikä siinä edes anneta näin ymmärtää. Ei se mitään, toivottavasti tämä nyt selkiytti asiaa ajatuksiisi.

Vierailija
76/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Äskenkin tunsin hienoisen pierun hajun leijuvan ilmassa. Lienee enkeli käynyt ns. heittämässä leijan ja häipynyt sitten vähin äänin.

Monilla on hauska huumorintaju mutta monilla on kyllä paljon suolisto-ongelmia. Voisiko tämä olla merkki siitä että voisit käydä lääkärissä tutkimuksissa?

Vierailija
77/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vuosia sitten jäädä junan alle.

En jostain syystä ollut huomannut junan tuloa, kuullut varoituskelloja tai edes nähnyt autokaistan kohdalla alhaalla olevia puomeja (kyseessä vanha tasoristeys, jossa harvemmin menee junia, kävelytie menee myös ajotien ohella yli mutta puomit vain ajotien kohdalla), kävelin vain raiteiden yli muina mimmeinä kuten joka aamu ennenkin.. sitten havahduin yks kaks siihen kun aivan valtava tuulenpuuska selän takana kaatoi minut maahan.

Autoilija, joka odotti junan menemistä, juoksi junan mentyä minun luo selvästi järkytyksestä itkien miten oli varma että liiskannun junankuljettajan ikkunaan ja totesi suojelusenkelin olleen minun matkassa. Itse edelleen ihan pihalla tapahtuneesta, että häh, minähän vaan kaaduin..? Olin oikeasti mennyt just junan edestä ja siksi se "tuulenpuuska" heitti minut nurin.

En tajua edelleenkään miten en havainnoinut  yhtäänmitään, mutta jatkossa olen kyllä kiinnittänyt erityistä varovaisuutta junaratojen kohdalla.

Vierailija
78/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi liittyä monenlaisiin asioihin. Netistä löytää jonkin verran asioita mutta osa opettaa kummallisia "uusia" totuuksia joten pohdi kun luet tietoa ja kokemuksia. Kirjastosta saattaa löytää vielä jonkin verran vanhempaa tietoa asioista.

Niin löytää. Lääkärikirjoista hengitystietulehdusten ja aivovaurioiden kohdalta.

Vierailija
79/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui tosi elämässä:

Olin keväisenä päivänä maalaamassa talon seinää. Äkkiä eteeni tuli puhtaan valkoinen höyhen, joka leijaili hitaasti maahan. Ensimmäinen ajatus oli, että kappas - enkelin höyhen, sitten soi puhelin.

Se oli juuri ajokortin saanut poikani, joka oli ajanut kolarin (auto lunastukseen, mutta lähes vammoitta itse selvisi). Ajattelin, että törmäys oli niin kova että siinä saattoi suojelusenkelinkin höyhenet pöllähtää ja yksi niistä toi aavistuksen minullekin etukäteen.

Vierailija
80/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Totta! Äskenkin tunsin hienoisen pierun hajun leijuvan ilmassa. Lienee enkeli käynyt ns. heittämässä leijan ja häipynyt sitten vähin äänin."

Ennalta arvattavan kommentit heitit. Kannattiko sitä edes kirjoittaa?

Miksi muuten äimistelet tässä keskustelussa, kun pieru ja kakka -osasto on sulle tutumpi ja turvallisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä