Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, että ihmisellä on suojelusenkeli matkassa? Minulle sanottiin noin

Vierailija
22.01.2022 |

Olen huomannut elämäni aikana selvinneeni yllättävän tukalasti tilanteistä hyvin vähillä seuraamuksilla. Olen monesti luullut ja ollut varma, että olen todella kusessa, mutta selvinnyt.
Onko tällä jotain tekoa suojelusenkelin kanssa?
Eräs nainen sanoi minulle, että minulla on suojelusenkeli matkassani.
Siis aivan tuntematon nainen tuli yhtäkkiä juttelemaan.

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne enkelit sitten tulevat väkisin mieleen? 

Koska sellaisista on voinut kuulla lapsena tai koulussa. Se on helppo yleistysnimike asialle tai ilmiölle, jonka kulku ei ole kausaalisesti välttämättä niin looginen, tai jokin pieni todennäköisyys toteutuu (iso tod.näk.loukkaantua vakavasti/pieni tod.näk.ettei uurikaan käy kuinkaan).

Todellisuus on kerrostunutta arkkitehtuuria. Eri tasoilla toimii eri protokollat. Makromaailmalla ja mikromaailmalla on eri lainalaisuudet fysiikassakin. Toinen on indeterministinen ja toinen ei. Toisella tasolla ajalla on suunta, ja toisella ei. Toisella siis pätee kausaliteetti ja toisella todennäköisyydet.

Toistaiseksi näitä ei ole voitu liittää yhden teorian alle. Se ei tarkoita, etteikö ne voisi joskus limittyä niin, että tietoisuus saa tapahtumasta havainnon. Ei tietoisuuttakaan ole selvitetty vielä. Ja sekin tutkimus kohdistuu kerrostuneen arkkitehtuurin muodostelmaan; aivoihin.

Asiaan ei tarvitse liittyä uskomuksia tai magiaa. Me emme vain tunne tarpeeksi olemassaolomme ja olevaisuuden lainalaisuuksia.

Einstein totesi, että "Jumala ei heitä noppaa." "Nopanheitto" on fysiikassa kuitenkin todellisuutta. Joku voisi vetää johtopäätöksen noista, että Jumalaa ei siis ole. Joten samaan tarinaan kuuluvia enkeleitäkään ei. Mutta ilmiö sinänsä on mahdollinen. Sille ei vaan ole asianmukaista nimitystä, jota kaikki voisi käyttää.

Vierailija
42/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tekemistä, minkään suojelusenkelin kanssa.

Ihan siitä syystä, ettei sellaisia ole olemassakaan.

Kyllä on olemassa vaikka sinä et uskoisikaan.

Älä jaksa sekoilla, on liian aikaista tuollaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että eletään pimeää keskiaikaa uskonnollisuuksineen.

Suojelusenkeli ei todellakaan ole niitä pahimpia keskiaikaisuuksia, joihin täällä maailmassa jatkuvasti törmää. Valitettavasti.

Vierailija
44/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että hän uskoo suojelusenkeleihin. Sinäkin saat halutessasi uskoa.

Tosin olen itsekin sanonut noin monesti jos joku tuttuni on selvinnyt täpärästi esim. jostain onnettomuudesta. En usko tietenkään silti mihinkään satuhahmoihin, se on vain sanonta.

Miten ne satuihin liittyvät vain ja ainoastaan? 

Mihin muuhun ne liittyisivät?

Miksi et osaa vastata? Etkö pysty siihen? Vastaa. Vastaa. Vastaa.

Eikun en ymmärtänyt kysymystä niin en voi vastata. Kerran vielä: mihin muuhun satuhahmot liittyisivät kuin satuihin?

Vierailija
45/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sellaisista on voinut kuulla lapsena tai koulussa. Se on helppo yleistysnimike asialle tai ilmiölle, jonka kulku ei ole kausaalisesti välttämättä niin looginen, tai jokin pieni todennäköisyys toteutuu (iso tod.näk.loukkaantua vakavasti/pieni tod.näk.ettei uurikaan käy kuinkaan).

Todellisuus on kerrostunutta arkkitehtuuria. Eri tasoilla toimii eri protokollat. Makromaailmalla ja mikromaailmalla on eri lainalaisuudet fysiikassakin. Toinen on indeterministinen ja toinen ei. Toisella tasolla ajalla on suunta, ja toisella ei. Toisella siis pätee kausaliteetti ja toisella todennäköisyydet.

Toistaiseksi näitä ei ole voitu liittää yhden teorian alle. Se ei tarkoita, etteikö ne voisi joskus limittyä niin, että tietoisuus saa tapahtumasta havainnon. Ei tietoisuuttakaan ole selvitetty vielä. Ja sekin tutkimus kohdistuu kerrostuneen

Sinä et nyt oikein ole halunnut hyväksyä koko elämää ja lisäksi kiellät totuuksia joita on jo tutkittu. Tiedätkö että tutkimuksia voi edelleenkin jatkaa jos niihin pystyy mutta pystymmekö joskus selvittämään aivan kaiken elämästä? Jos emme niin mistä se johtuu tai jos voimme niin mistä tämä ajatus kumpuaa sinulle? Jos sinä keskityt tuolla tavoin aiheeseen niin et tule löytämäänkään oikeita vastauksia. Onko kaikki elämässä mielestäsi aukottoman loogista tai yksiselitteistä muutenkaan? Sinulla voi olla sokerinpala mutta mitä sinulla on kun sen murskaa?

Vierailija
46/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäjä on saapunut paikalle. Oi suuri tietäjä, mikä olisikaan ajankohtaista juuri sopivasti tällä hetkellä?

Vierailija
47/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että hän uskoo suojelusenkeleihin. Sinäkin saat halutessasi uskoa.

Tosin olen itsekin sanonut noin monesti jos joku tuttuni on selvinnyt täpärästi esim. jostain onnettomuudesta. En usko tietenkään silti mihinkään satuhahmoihin, se on vain sanonta.

Eikun en ymmärtänyt kysymystä niin en voi vastata. Kerran vielä: mihin muuhun satuhahmot liittyisivät kuin satuihin?

Et ymmärrä yksinkertaista kysymystä, älä kysy lisää vaan selvitä ensin alkuperäinen ongelmasi.

Vierailija
48/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi ensin tarkentaa kysymystäsi? Saat sitten minulta vastauksen siihen kun sitä niin penäsit.

Kysymys siis vielä kerran: mihin muuhun satuhahmot voivat liittyä kuin satuihin?

Vierailija
49/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäjä on saapunut paikalle. Oi suuri tietäjä, mikä olisikaan ajankohtaista juuri sopivasti tällä hetkellä?

Juu, täällä ollaan.

Näin aikaisin on hyvä aloittaa rennommin, vaikka kirota säätä.

Tai nauraa vaikkapa Elokapinan idioottimaisuuksille.

Sitten kun on töissä saatu muutamat kupit kahvia ja koneet käyntiin, niin jaksaa taas kuunnella hihhuleiden paasausta jumalasta, maailmanlopusta, tai hallituksesta.

Vierailija
50/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi näitä ei ole voitu liittää yhden teorian alle. Se ei tarkoita, etteikö ne voisi joskus limittyä niin, että tietoisuus saa tapahtumasta havainnon. Ei tietoisuuttakaan ole selvite

Minä en ymmärtänyt viestisi sisältöä.  En ole ymmärtänyt totuuksia ja en halua hyväksyä elämää? Väitätkö siis, että enkelien olemassaolo on tieteellisesti selitetty? Enkeli-nimikkeen säilyttäen? Tieteelliset tutkimukset fysiikan alueella jatkuu, enkä tiedä, kuinka paljon vastauksia vielä saadaan, ja millä aikavälillä. En tule löytämään vastauksia? Miksi sinä löytäisit, mutta minä en? Eroa tietenkin on, että sinun totuutesi on subjektiivinen, ja minun on objektiivinen.

Onko elämäni ollut aukotonta ja loogista? Ei ole ollut. Olen kokenut itsekin pari asiaa, joille ei suoraa vastausta ole. Ja se ruokkii edelleen kiinnostustani, ja motivoi miettimään vastauksia. En vain hae niitä enkelitarinoista. Eikä henkinen kasvu ole tarinoistasi riippuvaista. Se usein seuraa, kun jotain poikkeavaa tapahtuu. Ei tosin kaikilla.

Minulla on sokeripala ja sitten sokerimurua? Minulla on myös atomeja ja ne on osittain tyhjää. Mitä tarkalleen ottaen haet kysymykselläsi?

Vierailija
51/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojelusenkeleitä kehutaan kovasti aina, kun joku on selvinnyt suuronnettomuudesta hengissä kuin ihmeen kaupalla. Kukaan ei mainitse niitä suojelusenkeleitä, jotka ilmeisesti olivat kahvitauolla, kun liuta muita ihmisiä menetti henkensä samassa onnettomuudessa.

Oletko sinä katkera jotenkin? Jokainen kuolee kun on aika, kannattaisi hyväksyä se. Muista elää kuten tässäkin opetat.

No mitä ne suojelusenkelit ovat olleet tekemässä, kun suojeltavat ovat sinkoilleet pitkin seiniä lento-onnettomuudessa ja hautautuneet kotitalojensa raunioihin pommituksissa?

Sinun kommenttisi ovat kummallisen irrallisia. Ne eivät liity mitenkään minun kommenttiini. Voisitko selittää ne omin sanoin?

Vierailija
52/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun en ymmärtänyt kysymystä niin en voi vastata. Kerran vielä: mihin muuh

Onko sinulla ymmärrysongelmia todellakin? Vastaa ensin itse alkuperäiseen kysymykseen ja saat lisää vastauksia. Et voi tässä kohdassa vaatia yhtään mitään. Itsehän en alentuisi anelemaan noin nolosti, näytät silleesti vähän tyhmältä jos et itse huomaa asiaa..

Vierailija
53/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina niin surullinen mieli, kun aikuiset ihmiset hölisevät enkeleistä ihan tosissaan. Pohjattoman surullista.

Vierailija
54/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi näitä ei ole voitu liittää yhden teorian alle. Se ei tarkoita, etteikö ne voisi joskus limittyä niin, että tietoisuus saa tap

Huomaatko kuinka paljon sinä kyselet koko ajan vain lisää kun käännät asiat haluamallesi tolalle? Mitä sinä yrität saavuttaa tällä oikeasti? Eihän sinulle voi antaa mitään kun triplaat pyyntösi kääntämällä kaiken vain takaisin. Teet itsestäsi lähinnä typerää aikaa tuhlaten.

Vierailija
55/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun en ymmärtänyt kysym

No, sitten täytyy lopettaa. Satuhahmot liittyvät ilmeisesti sinulla muuhunkin kuin satuihin, muilla ei. Vaikeaa lähteä tästä eteenpäin, ei riittävästi kiinnosta vääntää tyhjästä kun et ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
56/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojelusenkeleitä kehutaan kovasti aina, kun joku on selvinnyt suuronnettomuudesta hengissä kuin ihmeen kaupalla. Kukaan ei mainitse niitä suojelusenkeleitä, jotka ilmeisesti olivat kahvitauolla, kun liuta muita ihmisiä menetti henkensä samassa onnettomuudessa.

Oletko sinä katkera jotenkin? Jokainen kuolee kun on aika, kannattaisi hyväksyä se. Muista elää kuten tässäkin opetat.

No mitä ne suojelusenkelit ovat olleet tekemässä, kun suojeltavat ovat sinkoilleet pitkin seiniä lento-onnettomuudessa ja hautautuneet kotitalojensa raunioihin pommituksissa?

Sinun kommenttisi ovat kummallisen irrallisia. Ne eivät liity mitenkään minun kommenttiini. Voisitko selittää ne omin sanoin?

Valitettavasti en nyt voi koska se ei hyödyttäisi sinua, ymmärryksesi ei riitä käsittelemään edes normaaleja elämän asioita. Ei kannata kysellä kun ei kiinnosta, en itse tuhlaa aikaani turhuuksiin.

Vierailija
57/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee aina niin surullinen mieli, kun aikuiset ihmiset hölisevät enkeleistä ihan tosissaan. Pohjattoman surullista.

Ihan oma on säälittävä surullisuutesi. Että ihan aikuiset säälittävät kun keskustelevat elämästä? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia ainakaan, se vasta olisikin varmasti suuri suru hieman useammallekin henkilölle.

Vierailija
58/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma on säälittävä surullisuutesi. Että ihan aikuiset säälittävät kun keskustelevat elämästä? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia ainakaan, se vasta olisikin varmasti suuri suru hieman useammallekin henkilölle.

Vau, uskis yrittää olla häijy ja loukata. :D

Muista rakastaa myös lähimmäistäsi, älä tuhlaa kaikkea enkeleihin.

Vierailija
59/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt taisi sinulla ottaa liian koville. Ja kyllä liittyvät myös muuhun kuin satuihin, sen osasit lukea ja käsitellä oikein. Kyllä se siitä etenee hiljalleen, sinullakin on jokainen päivä mahdollisuus oppia lisää kuolemaasi saakka.

Vierailija
60/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään. Sekopään sepityksiä...

Uskisten selitys onnelle ja viisaudelle, joiden avulla joku selviää pienin vahingoin tai vammoitta uhkaavista ja vaarallisista tilanteista.

Tosi viisas ei niihin ennakointitaitonsa vuoksi edes joudu, joten hän3n yhteydessään ei puhuta suojelusenkeleistä.

Kielikuva siinä missä "hannu hanhi" ja onnellisten tähtien merkeissä  syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä