Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, että ihmisellä on suojelusenkeli matkassa? Minulle sanottiin noin

Vierailija
22.01.2022 |

Olen huomannut elämäni aikana selvinneeni yllättävän tukalasti tilanteistä hyvin vähillä seuraamuksilla. Olen monesti luullut ja ollut varma, että olen todella kusessa, mutta selvinnyt.
Onko tällä jotain tekoa suojelusenkelin kanssa?
Eräs nainen sanoi minulle, että minulla on suojelusenkeli matkassani.
Siis aivan tuntematon nainen tuli yhtäkkiä juttelemaan.

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelusenkeleitä kehutaan kovasti aina, kun joku on selvinnyt suuronnettomuudesta hengissä kuin ihmeen kaupalla. Kukaan ei mainitse niitä suojelusenkeleitä, jotka ilmeisesti olivat kahvitauolla, kun liuta muita ihmisiä menetti henkensä samassa onnettomuudessa.

Vierailija
22/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet joka tapauksessa jossakin kohden, kuten kaikki muutkin, oli enkeleitä tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että hän uskoo suojelusenkeleihin. Sinäkin saat halutessasi uskoa.

Tosin olen itsekin sanonut noin monesti jos joku tuttuni on selvinnyt täpärästi esim. jostain onnettomuudesta. En usko tietenkään silti mihinkään satuhahmoihin, se on vain sanonta.

Miten ne satuihin liittyvät vain ja ainoastaan? 

Mihin muuhun ne liittyisivät?

Vierailija
24/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä kuuluisat enkeliopettajat pilanneet enkelten maineen ihmisten keskuudessa? Harhaanjohtajat sekä kaikki valheelliset satuilijat saisivat ansaita huonoa karmaa itsellensä. Älä luopuko uskostanne suojelukseen sillä käännyttäjät tulevat hiljentymään mutta heitä onkin ollut aika paljon nykyisin. Mistähän kaikesta tämä johtuisi?

Vierailija
25/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojelusenkeleitä kehutaan kovasti aina, kun joku on selvinnyt suuronnettomuudesta hengissä kuin ihmeen kaupalla. Kukaan ei mainitse niitä suojelusenkeleitä, jotka ilmeisesti olivat kahvitauolla, kun liuta muita ihmisiä menetti henkensä samassa onnettomuudessa.

Oletko sinä katkera jotenkin? Jokainen kuolee kun on aika, kannattaisi hyväksyä se. Muista elää kuten tässäkin opetat.

Vierailija
26/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolet joka tapauksessa jossakin kohden, kuten kaikki muutkin, oli enkeleitä tai ei.

Jotenkin erikoista ja täysin uutta minulle että joku kuvittelee joidenkin ihmisten elävän iänikuisesti. Taitavat olla näitä psyykkisesti vammautuneita jotka eivät oikein osaa tätä elämää eivätkä ymmärrä edes perusasioita oikein. 

Vierailija
27/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että hän uskoo suojelusenkeleihin. Sinäkin saat halutessasi uskoa.

Tosin olen itsekin sanonut noin monesti jos joku tuttuni on selvinnyt täpärästi esim. jostain onnettomuudesta. En usko tietenkään silti mihinkään satuhahmoihin, se on vain sanonta.

Miksi et osaa vastata? Etkö pysty siihen? Vastaa. Vastaa. Vastaa.

Vierailija
28/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleistä on kai sitten työvoimapula, kun niitä ikäviä myös oikeasti tapahtuu niin monille?

Ihan oikeasti, miksi naiset ovat niin hihhuleita, täälläkin aina järkiselityksille alapeukkua?

Vierailija
29/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuma ja tuuri ovat oikeampia.

Vierailija
30/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeleistä on kai sitten työvoimapula, kun niitä ikäviä myös oikeasti tapahtuu niin monille?

Ihan oikeasti, miksi naiset ovat niin hihhuleita, täälläkin aina järkiselityksille alapeukkua?

Miksi ikävät asiat tapahtuvat? Oletko kuullut joskus ihmisten elämän olevan tapaturmatonta? Etkö opi koskaan mitään? Lapsellinen aikuinen olet sinäkin.

Vierailija
31/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin erikoista ja täysin uutta minulle että joku kuvittelee joidenkin ihmisten elävän iänikuisesti. Taitavat olla näitä psyykkisesti vammautuneita jotka eivät oikein osaa tätä elämää eivätkä ymmärrä edes perusasioita oikein. 

Se tarkoitti vain sitä että jokainen kuolee jossakin kohden, eikä mikään enkeli sitä estä. Oli sitten vaikka sata suojelusenkeliä, niin se kuolema on jossakin kohden väistämätön.

Vierailija
32/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai huomenta Holly! 

Vierailija
33/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuma ja tuuri ovat oikeampia.

Ei tarkoita sitä että enkeleitä ei olisi olemassa tämäkään asia.

Vierailija
34/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoitti vain sitä että jokainen kuolee jossakin kohden, eikä mikään enkeli sitä estä. Oli sitten vaikka sata suojelusenkeliä, niin se kuolema on jossakin kohden väistämätön.

Ei kukaan väittänytkään että enkelit pelastavat tarkoitukselliselta kuolemalta mutta tapaturmista voi pelastua kuolematta koska ei ole tarkoitus kuolla vielä.

Vierailija
35/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ikävät asiat tapahtuvat? Oletko kuullut joskus ihmisten elämän olevan tapaturmatonta? Etkö opi koskaan mitään? Lapsellinen aikuinen olet sinäkin.

Ei yhtään oikeaa vastausta ja kysyjän haukkuminen. NIIIN tyypillistä.

Vierailija
36/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai huomenta Holly! 

Etkö keksinyt enää muuta? Ohita, ohita ja vastaa aivan väkisin vain jotakin. Katsotaan milloin pimahdat kunnolla.

Vierailija
37/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa mullakin. Olen jatkuvasti vaikeuksissa!

Nii, mutta selviät niistä.

Ehkä sinuakin suojataan.

Ehkäpä jossain vaiheessa opit välttämään niitä vaikeuksia tai muuttamaan niitä tai, että ne ovat pienempiä.

Vierailija
38/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään oikeaa vastausta ja kysyjän haukkuminen. NIIIN tyypillistä.

Älä projisoi köyhä ihminen sinäkin. Sinulta ei saa mitään koska et ole mitään muuta kuin turhake.

Vierailija
39/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan väittänytkään että enkelit pelastavat tarkoitukselliselta kuolemalta mutta tapaturmista voi pelastua kuolematta koska ei ole tarkoitus kuolla vielä.

Vai olisiko vaan tuurinkauppaa?

Vierailija
40/176 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama asia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi