Järjestettäisiinpä CERN:issä turistikierroksia
Olisi niin hienoa käydä siellä. Harmittavasti perheeni ei oikein innostunut ideasta lähteä katsomaan rakennusta ulkopuolelta... :D
Missä sellaisissa paikoissa minne ei yleensä pääse te muut haluaisitte vierailla?
Kommentit (32)
Haluaisin päästä kuuntelemaan suljetuin ovin käytäviä poliittisia neuvotteluita, esimerkiksi tärkeimpiä TTIP-neuvotteluita. Niissä puhutaan suoraan ja päätetään oikeasti asioista, yleisölle avoimissa tilaisuuksissa lähinnä hymistellään ja selostetaan aiemmin päätettyä.
Olen käynyt. Ei siellä ole muuta näkemistä kuin pieni mikrokosmos-näyttely. Maan alla olevat tukiasemat ovat mielenkiintoisempia. Niihin järjestetään kyllä avointen ovien päiviä. Toki siis silloin, kun kiihdytin ei ole käytössä (eli ei nyt).
Cernissä on avoimia ovia, sen kun googlettaa ja ottaa lennot Geneveen. Ja joku tovi sitten pääsi sinne maan allekin vierailulle, kuulemma hieno paikka. Toki siellä päin on paljon muutakin kivaa mitä voi tehdä ja nähdä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:23"]Ohhoh, ei uskoisi ap:ta naiseksi (ei se sitä kyllä väittänytkään olevansa)! Etkö kuitenkin mieluummin menisi katsomaan jotain laukkuputiikkia tai esittelemään itseäsi (vaikkei kukaan huomaa) johonkin rantakohteeseen??? [/quote] Mitä yrität selittää?
[/quote]
Sitä että naisia harvemmin kiinnostaa mikään mielenkiintoinen :D
Yleensä se on se ranta (jossa varmasti kaikki katsovat juuri minua) ja vaatekaupat mitkä naisia turistireissuillla kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:23"]Ohhoh, ei uskoisi ap:ta naiseksi (ei se sitä kyllä väittänytkään olevansa)! Etkö kuitenkin mieluummin menisi katsomaan jotain laukkuputiikkia tai esittelemään itseäsi (vaikkei kukaan huomaa) johonkin rantakohteeseen??? [/quote] Mitä yrität selittää?
[/quote]
Yleensä se on se ranta (jossa varmasti kaikki katsovat juuri minua) ja vaatekaupat mitkä naisia turistireissuillla kiinnostaa.
[/quote]
Kerrot nyt enemmän itsestäsi. Kannattaa yrittää tutustua hieman useampaan naiseen.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:45"]
[/quote]
[/quote]
Pysy erossa pissisnaisista niin huomaat naistenkin olevan kiinnostuneita muustakin kuin itsensä esittelystä :D
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:45"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä kannattaisi hankkia laadukkaampaa naisseuraa? :) t. etenkin CERN:in ADS-tutkimusta innolla seuraava nainen (joka tykkää myös vaatekaupoista)
Mä haluaisin käydä ainakin Valkoisessa talossa, Pentagonissa, ajaa meren ali Suomenlinnaan, Presidentinlinnassa, Mikko Paateron toimistossa. Nää nyt tuli ekana mieleen :)
Mä olin aikoinani Cernissä töissä ja kiersin kaikki ne paikat mihin suinkin pääsi käymään, kiihdytinlaboratoriot sun muut. Eipä niissä taloissa ulkoapäin ole mitään näkemistä, sellaisia vanhoja kerrostaloja. Kaikki jännä on maan alla.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:26"]
Mustakin olisi hienoa käydä CERN:issa, enkä edes ole mikään fysiikan ammattilainen. Mutta onhan se legendaarinen paikka! Ja etenkin hiukkaskiihdyttimet olisi hienoa nähdä livenä.
[/quote]
Ja ihan nainen olen minäkin, jos joku tämän relevantiksi kokee :D