En saa taaskaan katsoa Euroviisuja televisiosta :(
Sama juttu jok'ikinen vuosi. Mies ei anna minun katsoa Euroviisuja, MM-jääkiekon finaalia, Superbowlia, Oscar-gaalaa tai MM-jalkapallon finaalia tai esim. olympialaisia televisiosta. En saa myöskään katsoa jouluaattona tiettyjä klassikko-ohjelmia. Muut Facebookissa fiilistelevät em. ohjelmia ja katsovat niitä jopa porukalla, mutta mä en saa katsoa IKINÄ mitään televisiosta, jos mies sattuu olemaan kotona ja jos hän ei pidä jostain tietystä ohjelmasta, josta minä pitäisin. :( Olohuoneessa nököttää monen tonnin 65-tuumainen taulutelevisio ja vain mies saa päättää, mitä siitä katsotaan. Noh, poikkeuksena yhden ainoan kerran sain illalla miehen ollessa kotona katsella televisiosta toivomani leffan ja se oli silloin, kun peruin aiemmin päättämäni avioeron. Tuolloin hän tosiaan oli armollinen mua kohtaan, mutta muuten on tiukka linja. Nyt mies sai jo raivarin mulle ja passitti tönien mut taas "omaan huoneeseen" koko illaksi. :( I hate this life!!!!
Kommentit (44)
Get a life, darling. Älä tuhlaa ainoaa elämääsi tuollaisessa "suhteessa". Eroa. Lähde. Saat parempaa tilalle. Lupaan sen.
Vieläkö ihmiset katsovat propagandaviisuja ? Harrasta vaikka runoutta tai pianonsoittoa mieluummin.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:06"]
Vieläkö ihmiset katsovat propagandaviisuja ? Harrasta vaikka runoutta tai pianonsoittoa mieluummin.
[/quote]
Putlerin trollitkin heräsivät päivystämään? :D Muista, että se pahin "fasisti" Euroopassa tällä hetkellä on se teidän idolinne siellä.
Nosta kytkintä.Heti!