Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa taaskaan katsoa Euroviisuja televisiosta :(

Vierailija
23.05.2015 |

Sama juttu jok'ikinen vuosi. Mies ei anna minun katsoa Euroviisuja, MM-jääkiekon finaalia, Superbowlia, Oscar-gaalaa tai MM-jalkapallon finaalia tai esim. olympialaisia televisiosta. En saa myöskään katsoa jouluaattona tiettyjä klassikko-ohjelmia. Muut Facebookissa fiilistelevät em. ohjelmia ja katsovat niitä jopa porukalla, mutta mä en saa katsoa IKINÄ mitään televisiosta, jos mies sattuu olemaan kotona ja jos hän ei pidä jostain tietystä ohjelmasta, josta minä pitäisin. :( Olohuoneessa nököttää monen tonnin 65-tuumainen taulutelevisio ja vain mies saa päättää, mitä siitä katsotaan. Noh, poikkeuksena yhden ainoan kerran sain illalla miehen ollessa kotona katsella televisiosta toivomani leffan ja se oli silloin, kun peruin aiemmin päättämäni avioeron. Tuolloin hän tosiaan oli armollinen mua kohtaan, mutta muuten on tiukka linja. Nyt mies sai jo raivarin mulle ja passitti tönien mut taas "omaan huoneeseen" koko illaksi. :( I hate this life!!!!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma telkkari. Onpahan sitten valmiina kun muutat pois.

Vierailija
22/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:05"]

Netistä onneksi näkee. :)

http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=132913

[/quote]

Ei se saa katsoa nettiohjelmiakaan, koska mies käyttää talon ainoaa tietokonetta aina silloin kun vaimo tarvitsisi sitä. Reseptejä antaa selata, ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sinne sun omaan huoneeseen joku halpa töllö. Elelet siellä rauhassa omaa elämääsi kunnes on otollinen tilanne erota. Äläkä missään nimessä laita tikkua ristiin sen rotjakkeen eteen. Tehköön itse sapuskansa ja pesköön paskaiset kalsarinsa.

Vierailija
24/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:59"]

Sama juttu jok'ikinen vuosi. Mies ei anna minun katsoa Euroviisuja, MM-jääkiekon finaalia, Superbowlia, Oscar-gaalaa tai MM-jalkapallon finaalia tai esim. olympialaisia televisiosta. En saa myöskään katsoa jouluaattona tiettyjä klassikko-ohjelmia. Muut Facebookissa fiilistelevät em. ohjelmia ja katsovat niitä jopa porukalla, mutta mä en saa katsoa IKINÄ mitään televisiosta, jos mies sattuu olemaan kotona ja jos hän ei pidä jostain tietystä ohjelmasta, josta minä pitäisin. :( Olohuoneessa nököttää monen tonnin 65-tuumainen taulutelevisio ja vain mies saa päättää, mitä siitä katsotaan. Noh, poikkeuksena yhden ainoan kerran sain illalla miehen ollessa kotona katsella televisiosta toivomani leffan ja se oli silloin, kun peruin aiemmin päättämäni avioeron. Tuolloin hän tosiaan oli armollinen mua kohtaan, mutta muuten on tiukka linja. Nyt mies sai jo raivarin mulle ja passitti tönien mut taas "omaan huoneeseen" koko illaksi. :( I hate this life!!!!

[/quote] mikä ongelma???? Osta tv, itse ostin tänä vuonna ja maksoi yli 700 verkkokaupasta

[/quote]

Mulla tosiaan oli upouusi ja hyvänmerkkinen & ominaisuuksiltaan asiallinen televisio, mutta mies ei olisi halunnut sitä asuntoonsa ja nalkutti siitä niin kauan, että annoin sen vanhemmilleni. Ostin sen vähän ennen kuin muutimme yhteen ja mies ei käytännössä antanut mun pitää sitä. Sama kohtalo kävi mun digipianolleni - siitäkin hän natkutti niin kauan, että se sitten erään riidan yhteydessä päätyi varastoon pois huoneestani.

Vierailija
25/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma telkkari. Meilläkin perheen miehet katsovat nyt Bondia olkkarissa ja mä fiilistelen makkarissa Euroviisuja omassa rauhassa, sängyssä ihanasti köllötellen, ja kaikki hyvällä mielellä :)

Vierailija
26/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lle ainakin sut päästää näköjään.

Vierailija
27/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:05"]

Netistä onneksi näkee. :)

http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=132913

[/quote]

Ei se saa katsoa nettiohjelmiakaan, koska mies käyttää talon ainoaa tietokonetta aina silloin kun vaimo tarvitsisi sitä. Reseptejä antaa selata, ei muuta.

[/quote]

Tosiaan oma kannettava on ja sitä mies ei ole vielä kieltänyt tai rikkonut. Aina kun on joku riita, niin mies uhkaa rikkoa tavarani tai viedä ne pois. Ilmeisesti kaikki omaisuutenikin on hänen vihansa kohteena: kaikki mun jutut pitää rikkoa, viedä pois kellariin tai antaa pois tai jopa heittää roskikseen.

Vierailija
28/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:25"]

AV:lle ainakin sut päästää näköjään.

[/quote]

Joo, mä "saan" lymyillä toisessa makuuhuoneessa vapaasti. :P Yleensä hän jopa patistaa mut tänne pois olohuoneesta tai muuten "silmistä".

Vierailija
29/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:13"]

Ei oo tullu mieleen hankkia omaa telkkaria? "Yhteiset" rahat joiden käytöstä mies päättää?

[/quote]

Mulla oli ennen oma televisio (uusi ja hieno sekä omilla rahoillani ostama), mutta mies halusi sen pois "tarpeettomana" tilantäyttäjänä samoin kuin melkein kaikki muutkin mun omistamani/ostamani tavarat. Niinpä annoin sen vanhemmilleni. Mun täyspuiset tyylikkäät huonekaluni hän on heivaamassa kellariin melkein joka viikko. Tilalle pitäisi saada jotain Sotkan lastulevyhirvityksiä ja vastaavia, sillä ne ovat miehen makuun.
[/quote]

Ja sä olet antanu tuon kaiken tapahtua! Miestäsi en keksi mitään sanoja kuvaamaan, mutta kyllä mua harmittaa tuollaiset naissukupuolen edustajatkin, jotka vaan heittäytyvät noille vätyksille kynnysmatoiksi eivätkä kunnioita itseään pätkääkään! Se ero ei ole mistään taloudellisesta tilanteesta kiinni, ne ovat vaan tekosyitä kaikki. Aina löytyy jostain apua, että pääset alkuun omillasi. Mutta jollet sitä pian tee, ei susta kohta ole enää mitään jäljellä ja siitä selviytyminen onkin huomattavasti hankalampaa.

Vierailija
30/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso netistä. Oikeasti. Mikä avioliitto tuollainen on kun toinen on ihan tossun alla...

Vierailija
31/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa vanhemmiltasi. Ja kulut vähenee, kun et osta miehelle enää mitään. Eroa heti. Aaaah sitä vapauden, ilon ja voiman tunnetta!

Voiko mies heittäytyä vaaralliseksi? Jos näin, et varoita etukäteen vaan poistut kun on poissa. Anna heti siirtää ne huonekalut vanhemmillesi tai sano, että vuokraat niille varaston.

Vierailija
32/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:27"]

Katso netistä. Oikeasti. Mikä avioliitto tuollainen on kun toinen on ihan tossun alla...

[/quote]

Joo, katson netistä toisella selainikkunalla. Onneksi on Areena ja ne muutkin sivustot. Mun mies oli sellainen "ikuinen vanhapoika" piintyneine tapoineen ja luulin "kesyttävänäni" hänet. Ei mikään ihme, että oli pysynyt poikamiehenä niinkin kauan. Tajusin virheeni jo pari vuotta sitten, mutta sinnikkäänä luonteena päätin vielä yrittää, mutta eihän tätä enää kyllä jaksa. :(

Vierailija
33/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:32"]

[/quote]

Joo, katson netistä toisella selainikkunalla. Onneksi on Areena ja ne muutkin sivustot. Mun mies oli sellainen "ikuinen vanhapoika" piintyneine tapoineen ja luulin "kesyttävänäni" hänet. Ei mikään ihme, että oli pysynyt poikamiehenä niinkin kauan. Tajusin virheeni jo pari vuotta sitten, mutta sinnikkäänä luonteena päätin vielä yrittää, mutta eihän tätä enää kyllä jaksa. :(

[/quote]

Paska provo. Ei vanhatpojat naisia kyykytä. Oot joko jonkun isomunaisen rikkaan miehen nainut hissukka tai sitten se on joku fundamentalisti muslimi.

Vierailija
34/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järjetöntä tuhlata elämäänsä tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
35/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä elämäsi mies mahdollisesti isäsi, jos oikein omaan huoneeseen joudut? Ainoa mies joka saisi minut jättämään euroviisut katsomatta olisi Putin <3

Vierailija
36/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:32"]

[/quote]

[/quote]

Paska provo. Ei vanhatpojat naisia kyykytä. Oot joko jonkun isomunaisen rikkaan miehen nainut hissukka tai sitten se on joku fundamentalisti muslimi.
[/quote]

Mun vastaava tapaus oli ihan vaan suomalainen 25 v keskiluokkaan kuuluva.

Vierailija
37/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:59"]

[/quote] mikä ongelma???? Osta tv, itse ostin tänä vuonna ja maksoi yli 700 verkkokaupasta

[/quote]

Mulla tosiaan oli upouusi ja hyvänmerkkinen & ominaisuuksiltaan asiallinen televisio, mutta mies ei olisi halunnut sitä asuntoonsa ja nalkutti siitä niin kauan, että annoin sen vanhemmilleni. Ostin sen vähän ennen kuin muutimme yhteen ja mies ei käytännössä antanut mun pitää sitä. Sama kohtalo kävi mun digipianolleni - siitäkin hän natkutti niin kauan, että se sitten erään riidan yhteydessä päätyi varastoon pois huoneestani.

[/quote] jätä SE sika

Vierailija
38/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä tämä piintynyt poikamies vaan naisia kyykyttää. Hänen mielestään naisten pitää lähinnä passata miestä, mutta muuten pysytellä poissa näkyvistä, vaikka nainen siis olisi nättikin jne. Veikkaan itse, että hänen asenteensa olivat osasyynä siihen, ettei ollut aikoinaan saanut pidettyä ketään naista. Hän ei ole valitettavasti edes isom*nainen, vaan päinvastoin oikeasti tosi pienellä vehkeella varustettu sekä käytännössä impotentti. Rahaa on jonkin verran, mutta hän on todella pihi (kaikki vähänkin ylimääräinen menee välittömästi osakkeisiin, muuten sitten kituutetaan). Mä oon ihan ok nainen, mutta mulla on todella huono itsetunto, joten haksahdin sitten häneen ja biologinen kellokin tikitti, joten yritin vielä yrittää, vaikka huonoksi jo havaitsin.

Vierailija
39/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä tämä piintynyt poikamies vaan naisia kyykyttää. Hänen mielestään naisten pitää lähinnä passata miestä, mutta muuten pysytellä poissa näkyvistä, vaikka nainen siis olisi nättikin jne. Veikkaan itse, että hänen asenteensa olivat osasyynä siihen, ettei ollut aikoinaan saanut pidettyä ketään naista. Hän ei ole valitettavasti edes isom*nainen, vaan päinvastoin oikeasti tosi pienellä vehkeella varustettu sekä käytännössä impotentti. Rahaa on jonkin verran, mutta hän on todella pihi (kaikki vähänkin ylimääräinen menee välittömästi osakkeisiin, muuten sitten kituutetaan). Mä oon ihan ok nainen, mutta mulla on todella huono itsetunto, joten haksahdin sitten häneen ja biologinen kellokin tikitti, joten yritin vielä yrittää, vaikka huonoksi jo havaitsin.

[/quote]

Täydennän vielä: hänen lapsuudenkodissaan äiti lähinnä häärää keittiössä tekemässä aamiaista, päivällistä ja kahvituksia; muuten hänen äitinsä lähinnä pysyy poissa näkyvistä omassa huoneessaan ja on hiljaa. Mun olisi pitänyt tajuta käydessäni heillä kotona ekan kerran, että poikansa tietenkin haluaa toistaa samaa kaavaa. My bad!! :(

Vierailija
40/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän