Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai jestas että sattuu kun vauva liikkuu...!

Vierailija
23.05.2015 |

Rv38+0, eikä vauvakaan ole mikään järjettömän iso, ultrassa painoarvio viim viikolla 2,5kg.
Saisiuskoa jo että ei ole tilaa liikua enää hirveäst sen sijaan ttä ääntyy kyljeltä toielle ja venyttää vatsanahkaa kun heittää pyllyn toiselle puolelle ja ruuvaa päätä koko ajan syvemmälle alas...
Nämä liikkethän sattuu yhtä paljon kuin supistukset kun muutenkin kärsinyt liitoskivuista rv24 saakka ja kävellessäkin tuntuu kuin jou puukottaisi jalkojen väliin!
Eikä Panadolista mitään mainittavaa iloa ole.... No, ei tätä kestä enää kauan....
Eikä yhtään haittaisi vaikka tämä päättäisi syntyä vaikkapa jo tänään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pahimmillaan enää kuukausi jäljellä...
No ei. Kärsi kärsi. Lupaan, ettet muista noista mitään kun nautit vauvasta. Tsempit loppumetreille.

Vierailija
2/4 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:26"]

Niin, pahimmillaan enää kuukausi jäljellä... No ei. Kärsi kärsi. Lupaan, ettet muista noista mitään kun nautit vauvasta. Tsempit loppumetreille.

[/quote] Kiitos tsempeistä =) Jooo, kai tän unohtaa koska en todellakaan muista että kahden edellisen liikkumiset olis sattunut näin paljon =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän melodramaattinen, mutta... Ole pakahtuaksesi onnellinen, että vauva liikkuu <3

Aina muistuu niin mieleen omat odotusajat, kun koko ajan tuntui, että jotain on pielessä ja vauva ei liiku kunnolla. Ehkä se oli äidinvaistoa tai olivat oikeasti vaisumpia verrattuna sisaruksiinsa. Olivat niin hiljaa usein, mutta kuitenkin ultrassa aina kaikki kunnossa. Ei missään mitään, mitään vikaa. Myöhemmin pikkuvauvana sitten tuli molemmille "hiljaisille"  esille liikuntavammaisuus (atetoosi, ataksia, hypotonia ja hypertonia yms.)

Oikein pajon onnea loppuodotukseesi villin vauvan kanssa!

Vierailija
4/4 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:37"]

Olen vähän melodramaattinen, mutta... Ole pakahtuaksesi onnellinen, että vauva liikkuu <3

Aina muistuu niin mieleen omat odotusajat, kun koko ajan tuntui, että jotain on pielessä ja vauva ei liiku kunnolla. Ehkä se oli äidinvaistoa tai olivat oikeasti vaisumpia verrattuna sisaruksiinsa. Olivat niin hiljaa usein, mutta kuitenkin ultrassa aina kaikki kunnossa. Ei missään mitään, mitään vikaa. Myöhemmin pikkuvauvana sitten tuli molemmille "hiljaisille"  esille liikuntavammaisuus (atetoosi, ataksia, hypotonia ja hypertonia yms.)

Oikein pajon onnea loppuodotukseesi villin vauvan kanssa!

[/quote] Voi ei, olen pahoillani =( Miten nuo vaikuttavat arkeenne? Itse olen heittänyt läppää että tämä(kin.... edellisetkin oli kovia liikkumaan vaikka en muista että näin paljon olisi sattunut) olisi tulea ADHD-tapaus kun ei osaa olla paikoillaan, ei ainakaan öisin...
Mutta tuskin on, ei ole edellisetkään (vaikkakin hyvin vilkkaita edelleen...).