Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero seksin takia!

Vierailija
22.01.2022 |

Ei voi olla totta! Mies täräytti kunnon lauantaipommin pikkupäissään! Sanoi että laitetaan lusikat jakoon ja syy se ettei ole riittävästi seksiä! Toki tiedän että mies haluaa enemmän kuin minä ja tunnustan etten oikeastaan välitä enää koko seksistä, mutta kyllä minä ukolle olen yrittänyt välillä antaa vaikka homma maistuu puulle.

Voiko jollekin oikeasti seksi olla niin määräävässä asemassa parisuhteessa että se antaa syyn erota?? Meillä on oikeasti mielestäni hyvä parisuhde, eikä taloudellisestikkaan mene huonosti. Nämä ei tunnu vaikuttavan yhtään mitään jos ei pääse viikottain panemaan.

Kommentit (1009)

Vierailija
121/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa on halut lähteneet. Syynä on se, että oman työni lisäksi joudun hoitamaan kaikki kotityöt sekä lapset. Seksi ei vaan kiinnosta, koska parisuhteemme ei ole tasa-arvoinen. Joku varmaan kohta kommentoi, että miksi en eroa. Se on sitten toinen juttu, kunhan vaan toin oman näkökulmani tähän haluttomuus keskusteluun.

Länsimaisen naisen luxus - ongelma. Tuskinpa jossain vaikka etelä-Koreassa miehet tekevät kotitöitä tai hoitavat lapsia kovin paljon, onko maa silti täynnä haluttomia naisia? Pätee varmaan moneen muuhunkin kulttuuriin.

Vierailija
122/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa samanlaiset halut on täysin olennaista, jos toisella on haluja ja toisella ei, niin pidemmän päälle tällainen suhde ei ole kummallekaan tyydyttävä. Kenenkään ei kannata vähätellä seksin puutetta parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa kuukaudessa on ihan tavallinen seksitahti, jopa normaalia enemmän ja aika harvat pidemmässä parisuhteessa harrastaa enemmän. Yleensä vähemmän. Jos tuollainen määrä ei miehelle riitä, niin ihmettelen kovasti. Kyllä meilläkin on ollut yli puolen vuoden katkoja, eikä mies ole ollut mihinkään lähdössä.

Meillä tämä 'normaali' olisi kyllä jo hiljainen kausi, ollaan oltu vajaa 20v yhdessä, lapset ja ruuhkavuodet ja kaikki. Silti tahti on se pari kertaa viikko keskimäärin. Synnytysten jälkeen pisimmät kuivat kaudet olleet luonnollisesti, noin sen kuukauden ajan mikä menee toipuessa. Toki välillä kiinnostaa vähemmän ja välillä enemmän, mutta siihen vaikuttaa jo niin paljon ulkoiset asiat, kiire ja stressi.

Vierailija
124/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa on halut lähteneet. Syynä on se, että oman työni lisäksi joudun hoitamaan kaikki kotityöt sekä lapset. Seksi ei vaan kiinnosta, koska parisuhteemme ei ole tasa-arvoinen. Joku varmaan kohta kommentoi, että miksi en eroa. Se on sitten toinen juttu, kunhan vaan toin oman näkökulmani tähän haluttomuus keskusteluun.

Länsimaisen naisen luxus - ongelma. Tuskinpa jossain vaikka etelä-Koreassa miehet tekevät kotitöitä tai hoitavat lapsia kovin paljon, onko maa silti täynnä haluttomia naisia? Pätee varmaan moneen muuhunkin kulttuuriin.

Onhan näitä tutkimuksia joiden mukaan esim. Japanilaisia ei kiinnosta enää seksi tai parisuhde. Sinä taas yrität verrata suomalaisia naisia sellaisten maiden naisiin, joilla ei itsemääräämisoikeutta. Se on aika vastenmielistä. Oli sitten kyseessä mies tai nainen, niin jokaisella pitäisi olla oikeus päättää omasta kehostaan.

Vierailija
125/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa kuukaudessa on ihan tavallinen seksitahti, jopa normaalia enemmän ja aika harvat pidemmässä parisuhteessa harrastaa enemmän. Yleensä vähemmän. Jos tuollainen määrä ei miehelle riitä, niin ihmettelen kovasti. Kyllä meilläkin on ollut yli puolen vuoden katkoja, eikä mies ole ollut mihinkään lähdössä.

Juuri näin.  Nainen määrittelee suhteessa kuinka paljon seksiä suhteessa on, ja minkälaisesta työsuoritteesta sitä on mahdollista vastikkeeksi saada. Mitä miehet oikein luulevat että parisuhde on pohjimmiltaan? Pelkää panemista ja champions-liigan katsomista? Naisen tulee ymmärtää, niin parisuhteessa kuin sinkkunakin, pimppinsä arvo. Jos sitä parisuhteessa jakelee kuin vaaliteltalla ilmapalloja, niin se kärsii inflaation. Seksin tulee olla miehelle juhlahetki, joka ei toistu kuin muutaman kerran vuodessa silloin kun mies on toiminut parisuhdetta eteenpäin vievällä tavalla vaimon toiveitten mukaisesti. Kun lapset on tehty, vaimo ei seksiä tarvitse. Mies tarvitsee, joten se on hänen ansaittava. Ilmaisia lounaita ei ole olemassa.

Vierailija
126/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko jokukuvittelee, että seksielämä vaan jatkuu jatkuu jatkuu, kiihkeänä. Vuodesta toiseen. Vai oletteko valmiita pistämään kumppanin vaihtoon kun suhde etenee kiihkeästä alkukiimasta arkiseksi kumppanuudeksi.

Eihän se alkukiihko jatkukaan, mutta toimiva seksielämä on ihan täysin mahdollinen pitkässäkin suhteessa. Vajaa 20 v. yhdessä ja seksielämä on säännöllistä, tyydyttävää ja vielä jopa kiihkeääkin, vaikkei toki siinä määrin kuin alussa oli. Silloin ei kyllä malttanut pitää näppejä toisesta erossa, mutta tulee näitä tunteita edelleen. Ehkä se juttu on siinä oikeassa kumppanissa.

Vierailija
127/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tajua miksi seksi on niin pakkomielle monelle. Kuulostaa joltain kotityöltä sanoa, että pitäisi olla seksiä "joka viikko" tai "joka päivä". Välillä on enemmän, välillä vähemmän ja elämässä on aika paljon muutakin ajateltavaa.

Ymmärtäisin jos sitä ei olisi ollenkaan, mutta kuinka yksinkertaisen ihmisen mieli pyörii jatkuvasti alapään hinkutuksen ympärillä?

Haha, minut on jätetty, kun kahdestikaan päivässä ei riittänyt!! Kaiken maailman sirkustemppuja tuli senkin äijän kanssa tehty (vanhempi sijoittaja Lontoossa): jalat niskan takana ja välillä spagaatissa (olen tanssija). Edestä ja takaa ja silloin tällöin ylösalaisin. Jumankauta - joskus yksi ihminen ei tosi janoisille riitä. :D 

Kaikkea sitä joutuu elämässä kokemaan. Miestä ei ole ikävä, mutta hänen isoa kattohuoneistoaa kyllä. LOL

Vierailija
128/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset on tehty, vaimo ei seksiä tarvitse. Mies tarvitsee, joten se on hänen ansaittava. Ilmaisia lounaita ei ole olemassa.

Kaikesta muusta on pulaa paitsi ihmisistä.

Ohis

Vierailija
129/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tämä 'normaali' olisi kyllä jo hiljainen kausi, ollaan oltu vajaa 20v yhdessä, lapset ja ruuhkavuodet ja kaikki. Silti tahti on se pari kertaa viikko keskimäärin. Synnytysten jälkeen pisimmät kuivat kaudet olleet luonnollisesti, noin sen kuukauden ajan mikä menee toipuessa. Toki välillä kiinnostaa vähemmän ja välillä enemmän, mutta siihen vaikuttaa jo niin paljon ulkoiset asiat, kiire ja stressi.

Entä lapsilla, onko heillä lukko ovessa ja parittelurauha?

Vierailija
130/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein! Nainen määrittää mikä on seksin oikea määrä, ja mies pitäköön kitansa kiinni! Mitä se seksin määrä miehelle kuuluu!

Kyllä siinä itku pääsee mammaltam kun mies hakee sen seksin sitten sugarbabylta.

mies53v

Vierailija
131/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastin exääni todella paljon 11vuotta kestäneessä suhteessamme. Teimme pariskuntana paljon kaikkea yhdessä, mutta exälle seksi ei ollut ensimmäisen kahden vuoden jälkeen tärkeää. Yritin keskustella asiasta, kävimme jopa vajaan vuoden parisuhde terapiassa ruotimassa aihetta. Mikään ei muuttunut. En enää lopulta kestänyt torjutuksi tulemista ja seksin puutetta ja otin eron. Nykyisen puolison kanssa yhdessä jo 5vuotta ja seksiä on vähintään 1-2kertaa viikossa ja kaikki muukin toimii.

T. Vaihtamalla paranee M43

Mullekin tuli ero exästä ja yhtenä syynä eroon exän mielestä oli se, että koki liikaa seksin puutetta ja torjutuksi tulemista mun taholta. Meillä oli seksiä 2-3 kertaa viikossa. Mun olisi pitänyt hankkia apua haluttomuuteeni. Näin ne voi olla tilanteet erilaisia vaikka määrät samat. 

Vierailija
132/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma ap? Nyt sun ei tarvitse harrastaa seksiä senkään vertaa!

Ongelma on se, että joutuu itse kokonaan kustantamaan elämänsä, ei ole ebää ketään joka maksaa puolet kuluista.

Eli h*oraamiselta putosi pohja pois? Eikö se pudonnut jo silloin, kun mies lakkasi saamsta vastinetta rahoilleen eli sinä lopetit seksin?

Vierailija
133/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä teitä jotka olette pitkässä parisuhteessa, miten teitä jaksaa kiinnostaa sama mies. Ymmärrän että aluksi seksikin luonnollisesti kiinnostaa, mutta en saa mitään kiksejä omasta miehestä enää 8 vuoden jälkeen. Edelleen annan, mutta eipä tuo ukko enää varsinaisesti himoa nosta.

Kuulostaa surulliselta. Kyllä minun mies vieläkin, reilu 16 vuoden jälkeen saa minut villiksi. Ei yhtään kyllästytä. Ihmetyttää kyllä itseäkin kun edelleenkään minulla ei ole silmiä muille miehille ollenkaan. Tai joo, toki jotkut nyt on komeita ja saa ehkä pään kääntymään mutta minkäänlaista mielenkiintoa ja seksuaalista värähtelyä ei kyllä muut saa juuri tuntumaan tuohon omaan verrattuna. Oma mies ei ehkä ole sellainen yleisesti kovin komeana pidetty tai mistä minä tietäisin sen varmaksi, sellainen perusmies, mutta minut saa kyllä edelleen kuumaksi ihan vaan olemalla. Monesti edelleen perhosia vatsanpohjassa hänen kanssaan. On sellainen miehinen mies, mutta osaa myös puhua ja olla hellä minua kohtaan ja leperrellä, kaikki siis kohdillaan hänessä. Jotain siinä omassa on, on ollut aina. Hankala kuvitella että se hiipuisi enää näin monen vuoden jälkeen jos suhde pysyy muuten kunnossa.

Vierailija
134/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten parisuhteen toimivuus näyttää perustuvan vain seksin määrään. Jos seksiä on vähän=huono parisuhde, seksiä paljon=hyvä parisuhde. En yhtään ihmettele naisparien jatkuvaa yleistymistä...

Vierailija
135/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puute on ihan hyvä syy erota. Jokainen määrittelee itse mitä parisuhteestaan odottaa.

Seksi on mulle ainakin todella tärkeää, se on intiimiä, tyydyttävää ja äärimmäistä läheisyyttä. Meidän s elämälle annan arvosanan 10+

Tällaisen suhteen jälkeen en koskaan voisi enää tyytyä mihinkään kädenlämpöiseen melko ok seksielämään.

Me jotka olemme seksuaalisia kärsimme ihan oikeasti siitä jos oma kumppani ei halua ja elämme jatkuvassa puutteessa. Sellaistakin elämää olen elänyt, en koskaan ollut tyydytetty ko. kumppanin kanssa.

Parisuhde on ainoa suhde mihin kuuluu seksi. Jos sitä ei saa kuin satunnaisina armopaloina en ihmettele erohaluja.

Vierailija
136/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin puute on ihan hyvä syy erota. Jokainen määrittelee itse mitä parisuhteestaan odottaa.

Seksi on mulle ainakin todella tärkeää, se on intiimiä, tyydyttävää ja äärimmäistä läheisyyttä. Meidän s elämälle annan arvosanan 10+

Tällaisen suhteen jälkeen en koskaan voisi enää tyytyä mihinkään kädenlämpöiseen melko ok seksielämään.

Me jotka olemme seksuaalisia kärsimme ihan oikeasti siitä jos oma kumppani ei halua ja elämme jatkuvassa puutteessa. Sellaistakin elämää olen elänyt, en koskaan ollut tyydytetty ko. kumppanin kanssa.

Parisuhde on ainoa suhde mihin kuuluu seksi. Jos sitä ei saa kuin satunnaisina armopaloina en ihmettele erohaluja.

Odotahan vuosikymmen niin ei enää alapää kutka. Silloin ihmettelet noita limaisia juttujasi. Libido on lissäntymisikäisten biologinen vaiva, ohimenevää ja merkityksetöntä, kuten elämäkin.

Vierailija
137/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä ihmiset on takana pitkä suhde jossa kaikki asiat kohdillaan, mutta kumppani sairastuu tai loukkaantuu vaikka onnettomuudessa siten ettei seksi enää onnistu, jätättekö siinäkin tilanteessa?

Jos vastaus on kyllä, niin surullista!

On vissi ero, onko kykenemätön vai haluton huolehtimaan kumppaninsa tarpeista. Ottaisin eron, jos vaimo ei haluaisi seksiä. Jos hän vaikkapa sairauden vuoksi olisi kyvytön, jatkaisin suhdetta.

Ei tulisi mieleen selvittää, mistä vaimon haluttomuus johtuu? Ero vaan ja uutta reikää tilalle. Oksettavaa.

Ja miksi vaimo ei itse selvitä mistä haluttomuus johtuu? Voisi tehdä asialle jotain varmaan 

Vierailija
138/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tajua miksi seksi on niin pakkomielle monelle. Kuulostaa joltain kotityöltä sanoa, että pitäisi olla seksiä "joka viikko" tai "joka päivä". Välillä on enemmän, välillä vähemmän ja elämässä on aika paljon muutakin ajateltavaa.

Ymmärtäisin jos sitä ei olisi ollenkaan, mutta kuinka yksinkertaisen ihmisen mieli pyörii jatkuvasti alapään hinkutuksen ympärillä?

En oo minäkään ymmärtänyt tuota koskaan. Minulla kaatui 1 suhde sen takia, että seksiä oli vain kerran viikossa. Ei se mies muuta osannutkaan tehdä, kun käydä salilla, panna, maata ja käydä töissä.

Vierailija
139/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikille naisille parisuhdetta toisen naisen kanssa. Käytännössä kaikki ongelmat poistuvat ja seksikin on paljon aistillisempaa ja orgasmitaattua. Itsekin tajusin tämä vasta yli 15 vuotta seurusteltuani eri miesten kanssa ja aina oli aivan kaoottisia ongelmia ja ei pelkästään seksin takia. Nyt 1,5 parisuhteessa naisen kanssa ja kaikki aiempien parisuhteiden ongelmat ovat kadonneet.

Vierailija
140/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.[/quote]

Odotahan vuosikymmen niin ei enää alapää kutka. Silloin ihmettelet noita limaisia juttujasi. Libido on lissäntymisikäisten biologinen vaiva, ohimenevää ja merkityksetöntä, kuten elämäkin.[/quote]

Pettymykseksesi kerron että olen viisikymppinen ja oon aina ollut seksuaalinen, jos sinä olet kuivakka, älä missään nimessä yleistä sitä kaikkiin ihmisiin. Seksuaalisuus ja rakkaus on kaunista. Ei limaista.

Olen pahoillani merkityksettömästä elämästäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan