Ero seksin takia!
Ei voi olla totta! Mies täräytti kunnon lauantaipommin pikkupäissään! Sanoi että laitetaan lusikat jakoon ja syy se ettei ole riittävästi seksiä! Toki tiedän että mies haluaa enemmän kuin minä ja tunnustan etten oikeastaan välitä enää koko seksistä, mutta kyllä minä ukolle olen yrittänyt välillä antaa vaikka homma maistuu puulle.
Voiko jollekin oikeasti seksi olla niin määräävässä asemassa parisuhteessa että se antaa syyn erota?? Meillä on oikeasti mielestäni hyvä parisuhde, eikä taloudellisestikkaan mene huonosti. Nämä ei tunnu vaikuttavan yhtään mitään jos ei pääse viikottain panemaan.
Kommentit (1009)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa kuukaudessa on ihan tavallinen seksitahti, jopa normaalia enemmän ja aika harvat pidemmässä parisuhteessa harrastaa enemmän. Yleensä vähemmän. Jos tuollainen määrä ei miehelle riitä, niin ihmettelen kovasti. Kyllä meilläkin on ollut yli puolen vuoden katkoja, eikä mies ole ollut mihinkään lähdössä.
Tämä on sinun näkökantasi. Miehellä voi olla han toinen. Oletteko keskustellet, eli tiedätkö oikeasti onko mies samoilla linjoilla.
Mistä tiedät ettei mies ole ollut lähdössä? Hän on voinut miettiä kyllä, mutta esimerkiksi lapset vaikuttavat päätökseen.
Toinen mahdollisuus on, ettei mies ole ollut mihinkään lähdössä, hänellä on toinen nainen.
Kyllä puolen vuoden katkos jo vaikuttaa jos haluaisi enemmän.
Varsinkin naiset pitävät itsestäänselvyytenä, että se mikä riittää itselle riittää myös toiselle.Ei voi toisen puolesta määritellä mikä on tarpeeksi.
Tämä. Meillä on ollut yli puolen vuoden katkoja ja kyllä minä olen lähtöä pohtinut hyvin vakavasti. Kumppani ei vaan sitä tiedä. Muutoin ollaan kyllä haluttomuudesta keskusteltu, mutta erouhkauilut ei minusta auta mitään, en minä halua että kumppani suostuu eron pelossa vastentahtoiseen velvollisuusseksiin. Yritetään muilla keinoin pitää seksielämä kasassa ja jos ei onnistu niin sitten suoraan ero ilman uhkailuja tai painostusta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko jokukuvittelee, että seksielämä vaan jatkuu jatkuu jatkuu, kiihkeänä. Vuodesta toiseen. Vai oletteko valmiita pistämään kumppanin vaihtoon kun suhde etenee kiihkeästä alkukiimasta arkiseksi kumppanuudeksi.
Vastasit itse kysymykseesi. Kiima jatkuu vain kumppania vaihtamalla.
Vierailija kirjoitti:
Multa on halut lähteneet. Syynä on se, että oman työni lisäksi joudun hoitamaan kaikki kotityöt sekä lapset. Seksi ei vaan kiinnosta, koska parisuhteemme ei ole tasa-arvoinen. Joku varmaan kohta kommentoi, että miksi en eroa. Se on sitten toinen juttu, kunhan vaan toin oman näkökulmani tähän haluttomuus keskusteluun.
Olisiko voinut jo aikaisemmin, ennen halujen lähtemistä, järjestää kotityöt ja lastenhoito tasapuolisemmin?
Mikä oli esteenä. Vai olitko jo ennen sitä haluton. Sait hyvän syyn lopettaa seksin noiden syiden varjolla.
mikä tahansa voi olla syy erolle jos toinen niin päättää eikä syytä edes tarvitse kertoa toiselle jos ei halua. Mies kertoi syyn sinulle ja se oli siinä vaikka sinä et haluaisi tai ymmärtäisi miten tuo voi olla syy erolle. Jotkut eivät edes sano että nyt tuli ero vaan muuttavat tavaransa pois kun toinen on esim töissä/matkoilla ja eivät enää vastaa yhteydenottoihin.
SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI olen kyllästynyt kuulemaan SEKSISTÄ
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun seksihalut kohtaavat parisuhteessa niun ei siinä edes mietitö kuinka montaa kertaa täytyisi saada. Se vaan tapahtuu silleen luontevasti, ei siinä mitään aikatauluja ole. Seksiä ei oikeastaan ajatella, no muuten kuin myönteisessä mielessä. Mutta ei siis niin, että pähkäillään koskahan sais tai koskahan täytyis antaa.
Joskus rakastellaan pari kertaa vrk, joskus kerran viikossa jne.Jossain on sanottu, että kun parisuhteessa seksi toimii niin seksiä mietitään 10 %.
Jos seksi ei toimi niin sitä mietitään 90 %.
Juuri näin. Kun menee hyvin, niin eipä tarvitse miettiä eikä stressata. Sitten kun ei mene hyvin niin...
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä ihmiset on takana pitkä suhde jossa kaikki asiat kohdillaan, mutta kumppani sairastuu tai loukkaantuu vaikka onnettomuudessa siten ettei seksi enää onnistu, jätättekö siinäkin tilanteessa?
Jos vastaus on kyllä, niin surullista!
Miehet jättää mut tyhmät naiset jää hoivaamaan miestään.
Vierailija kirjoitti:
Monelle miehelle ajatus seksistä tuntuu vieläkin olevan se, että he itse saavat ja muija vain antaa.
Tai ainakin tällaiseksi se jossain vaiheessa muuttuu. Sitten ihmetellään ja harmistutaan kun ei ole seksiä ja sitten erotaan. Todella järkevä kuvio kaiken kaikkiaan.
Siinä on 2 vaihtoehtoa: ero tai loppuelämä ilman seksiä. Kun se nainen kumminkin elää pitempään.
Koittakaa nyt tajuta, että se liitto on miehelle yleensä niin huono diili, että luulisi nyt edes seksiä saavan.
Aloittaja kauanko olette olleet yhdessä ja onko lapsia?
Rakastin exääni todella paljon 11vuotta kestäneessä suhteessamme. Teimme pariskuntana paljon kaikkea yhdessä, mutta exälle seksi ei ollut ensimmäisen kahden vuoden jälkeen tärkeää. Yritin keskustella asiasta, kävimme jopa vajaan vuoden parisuhde terapiassa ruotimassa aihetta. Mikään ei muuttunut. En enää lopulta kestänyt torjutuksi tulemista ja seksin puutetta ja otin eron. Nykyisen puolison kanssa yhdessä jo 5vuotta ja seksiä on vähintään 1-2kertaa viikossa ja kaikki muukin toimii.
T. Vaihtamalla paranee M43
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa kuukaudessa on ihan tavallinen seksitahti, jopa normaalia enemmän ja aika harvat pidemmässä parisuhteessa harrastaa enemmän. Yleensä vähemmän. Jos tuollainen määrä ei miehelle riitä, niin ihmettelen kovasti. Kyllä meilläkin on ollut yli puolen vuoden katkoja, eikä mies ole ollut mihinkään lähdössä.
Ihan oikein! Nainen määrittää mikä on seksin oikea määrä, ja mies pitäköön kitansa kiinni! Mitä se seksin määrä miehelle kuuluu!
Mun ex poikaystävä pihtasi munaa 4 vuotta,, niin kauan jaksoin katsoa, sitten otin eron. Viisas mies siis sulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa on halut lähteneet. Syynä on se, että oman työni lisäksi joudun hoitamaan kaikki kotityöt sekä lapset. Seksi ei vaan kiinnosta, koska parisuhteemme ei ole tasa-arvoinen. Joku varmaan kohta kommentoi, että miksi en eroa. Se on sitten toinen juttu, kunhan vaan toin oman näkökulmani tähän haluttomuus keskusteluun.
Olisiko voinut jo aikaisemmin, ennen halujen lähtemistä, järjestää kotityöt ja lastenhoito tasapuolisemmin?
Mikä oli esteenä. Vai olitko jo ennen sitä haluton. Sait hyvän syyn lopettaa seksin noiden syiden varjolla.
Arvasin että joku heti hyökkää vihaisena kimppuuni kommenttini takia. En ollut haluton ennen lapsia. Eikä minulla ollut kristallipalloa, josta olisin nähnyt, että mies ei hoida lapsia ja että kotityöt jäävät harteilleni. Eikä ne ole tekosyy lopettaa seksiä. Seksi loppui koska arjenpyöritys vie voimani ja mies on suhteessa vapaamatkustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko jokukuvittelee, että seksielämä vaan jatkuu jatkuu jatkuu, kiihkeänä. Vuodesta toiseen. Vai oletteko valmiita pistämään kumppanin vaihtoon kun suhde etenee kiihkeästä alkukiimasta arkiseksi kumppanuudeksi.
Vastasit itse kysymykseesi. Kiima jatkuu vain kumppania vaihtamalla.
Ja höpöhöpö. Alkukiima ja seksittömyys on ihan eri asioita. Kiiman laannuttuakin on täysin mahdollista löytää toimiva, jopa vuosien varrella paraneva seksielämä jos parisuhteeseen panostaminen vaan kiinnostaa. Ei kiiman loppuminen ole mikään syy lopettaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI SEKSI olen kyllästynyt kuulemaan SEKSISTÄ
SAMA! Olis jo aika saadakin sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli esteenä. Vai olitko jo ennen sitä haluton. Sait hyvän syyn lopettaa seksin noiden syiden varjolla.Arvasin että joku heti hyökkää vihaisena kimppuuni kommenttini takia. En ollut haluton ennen lapsia. Eikä minulla ollut kristallipalloa, josta olisin nähnyt, että mies ei hoida lapsia ja että kotityöt jäävät harteilleni. Eikä ne ole tekosyy lopettaa seksiä. Seksi loppui koska arjenpyöritys vie voimani ja mies on suhteessa vapaamatkustaja.
Mulla sama juttu. Tosin itse pohdin eroa. En seksin puutteen takia, vaan sen vuoksi, ettei mies tee kotona mitään.
Teillä ei selkeästi kohtaa se mitä haluatte suhteeltanne. Sinä haluat kaverisuhteen jossa saat taloudellista turvaa. Mies haluaa parisuhteen ja parisuhteeseenhan kuuluu myös seksi ja läheisyys. Miehelle ei riitä pelkkä kaverisuhde ja se, että hänestä ehkä tuntuu hyväksikäytetyltä kun ei kelpaa sinulle kuin talouden tasapainottajaksi. Miehellä on täysi oikeus lähteä etsimään suhdetta jossa hän saa sen juuri sen läheisyyden mitä parisuhteelta etsii. Sinulla on ap myös täysi oikeus hankkia sellainen kaverisuhde jonka haluat mutta et tietenkään voi pakottaa miestä suhteeseen jollaista hän ei halua. Joko sinä siis lähdet aktiivisesti etsimään keinoja jolla saat halusi takaisin tai sjos tulet siihen tulokseen, että et halua tehdä asian eteen mitään niin päästät miehen menemään.
Tämä sanonta on totta; naisen sytyttää parhaiten kotitöihin osallistuva mies.