Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero seksin takia!

Vierailija
22.01.2022 |

Ei voi olla totta! Mies täräytti kunnon lauantaipommin pikkupäissään! Sanoi että laitetaan lusikat jakoon ja syy se ettei ole riittävästi seksiä! Toki tiedän että mies haluaa enemmän kuin minä ja tunnustan etten oikeastaan välitä enää koko seksistä, mutta kyllä minä ukolle olen yrittänyt välillä antaa vaikka homma maistuu puulle.

Voiko jollekin oikeasti seksi olla niin määräävässä asemassa parisuhteessa että se antaa syyn erota?? Meillä on oikeasti mielestäni hyvä parisuhde, eikä taloudellisestikkaan mene huonosti. Nämä ei tunnu vaikuttavan yhtään mitään jos ei pääse viikottain panemaan.

Kommentit (1009)

Vierailija
921/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa kuinka täälläkin on ollut ketjuja joissa ihmetellään kuinka puun takaa miehille ero usein tulee ja olisihan se miehen pitänyt aiemmin jo huomata.  Sitten ollaan äimän käkenä jos se eroaloite tuleekin miehen puolelta kun ollaan pihdattu

Vierailija
922/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat sitä mieltä, että seksi ei ole suhteessa tärkeää. Miksi se on sitten niin kamalaa jos mies hakee seksin muualta?

Vai onko niin, että naiselle on tärkeää pystyä hallitsemaan miestä seksin avulla?

Olen kyllä antanut itseni ymmärtää, ettei tämä ole mikään sukupuolikysymys. Molemmin päin saattaapi olla!

Tämäpä juuri. Mitä olen muiden naisten kanssa aiheesta puhunut, niin ei ole lainkaan harvinaista että pitkässä parisuhteessa mies onkin se joka menettää halunsa kumppaniaan kohtaan. Itsekin olen ollut toistuvasti suhteessa se enemmän haluava osapuoli.

N41

Mut kyllähän kaikki hyvää seksiä haluaa.

Ei halua. Mitä olen haluttomien ystävättärien kanssa puhunut, niin kyse on hyvin harvoin siitä. Yhdeltä lähti halut lääkityksestä, toisella sängyn ulkopuolisista parisuhdeongelmista, kolmannen mielestä itse seksi on kivaa mutta kumppani lähestyy väärin, neljäs ei vaan ole koskaan ollut erityisen seksuaalinen ja viides on lapsiarjen väsyttämä (vaikka kumppani on osallistuva). En ole yhdenkään kuullut sanovan syyksi itse seksin huonoutta. Ja kuten edeltä voi ehkä päätellä, minulle puhutaan näistä usein aika avoimesti.

Onpas sinulle kertynyt paljon haluttomia ystävättäriä, ja jokaiselle vielä sattui eri syy haluttomuuteen. Oikein kunnon kokoelma. Nyt on erittäin uskottavaa…

Siis onko sinusta epäuskottavaa että jollain on yli viisi ystävätärtä? No jo on. :D Kyllä naisten haluttomuus on tilastoissakin kymmenissä prosenteissa, joten ei se kovin massiivista kaveripiiriä vaadi että se sinne kourallinen haluttomiakin johtuu. Toki mahtuu myös haluttomien miesten vaimoja.

Ja osa mutkista on tietysti vedetty vähän suoriksi. Voipi olla, että osalla syyt on esitettyjä monitekijäisempiä. Ei minun ollut tarkoituskaan eritellä ystävieni intiimisalaisuuksia tunnistettavassa muodossa julkiseen nettiin. Pointti oli vaan siinä, että seksin huonous ei ole ollut suurimpien syiden joukossa kenelläkään.

No ei se seksi hyvääkään heille ole. Kuten sanoin, joku suhteessa sakkaa kun seksi ei maistu.

Miksi ihmeessä jos asiat on hyvin, on kiva kumppani joka haluaa sinua ja osaa asiansa ja itse haluat häntä, tiedät ja osoitat mitä haluat niin seksi ei olisi hyvää?

No siksi kun joku asia haittaa, että se ei ole hyvää ja olet sen vuoksi myös ainakin osin haluton.

En usko tätä, että seksi on muka hyvää, kumppani mieleinen ja osaava, mutta silti ei huvita.

Mikä sun on, oikeasti? On tosi paljon ihmisiä joille ”seksi ei maita” vaikka puolisossa ei ole mitään vikaa.

En usko tätä. Jos puoliso on mieleinen eikä taustalla ole asioita jotka vaikuttavat negatiivisesti niin miksi ei seksi maistu?

Ette vain halua nostaa kissaa pöydälle.

Joku asia vaikuttaa taustalla tai alitajunnassa silloin. Joku kalvaa suhdetta.

Jos puolisossa ei ole mitään vikaa ja seksi ei maistu niin menkää terapiaan. Minua ainakin asia vaivaisi niin paljon, etten tyytyisi itsekseni kotona miettimään miksi en ole kiinnostunut hyvästä kumppanistani kumppanistani seksuaalisesti.

Ole saatana uskomatta, ketään ei kiinnosta. Mutta lopeta tuo jankkaamisesi seksuaalisten halujen pakosta kaikilla. Se on loukkaavaa, ja sen lisäksi täydellistä idiotismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö AP ehkäisypillereitä tai muuta hormonaalista ehkäisyä? Kannattaa lopettaa niin alkaa panettaa. Luulisi itseäkin huolestuttavan jos ei tee mieli seksiä, se ei ole normaalia. Melko kohtuutonta vaatia miestä olemaan ilman.

Pillereiden lopettaminen varmaankin palauttaa halut, mutta myös se halujen kohde usein vaihtuu.

Vierailija
924/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat sitä mieltä, että seksi ei ole suhteessa tärkeää. Miksi se on sitten niin kamalaa jos mies hakee seksin muualta?

Vai onko niin, että naiselle on tärkeää pystyä hallitsemaan miestä seksin avulla?

Olen kyllä antanut itseni ymmärtää, ettei tämä ole mikään sukupuolikysymys. Molemmin päin saattaapi olla!

Tämäpä juuri. Mitä olen muiden naisten kanssa aiheesta puhunut, niin ei ole lainkaan harvinaista että pitkässä parisuhteessa mies onkin se joka menettää halunsa kumppaniaan kohtaan. Itsekin olen ollut toistuvasti suhteessa se enemmän haluava osapuoli.

N41

Ei halua. Mitä olen haluttomien ystävättärien kanssa puhunut, niin kyse on hyvin harvoin siitä. Yhdeltä lähti halut lääkityksestä, toisella sängyn ulkopuolisista parisuhdeongelmista, kolmannen mielestä itse seksi on kivaa mutta kumppani lähestyy väärin, neljäs ei vaan ole koskaan ollut erityisen seksuaalinen ja viides on lapsiarjen väsyttämä (vaikka kumppani on osallistuva). En ole yhdenkään kuullut sanovan syyksi itse seksin huonoutta. Ja kuten edeltä voi ehkä päätellä, minulle puhutaan näistä usein aika avoimesti.

Niin, mutta kun näille tuttaville kertomiesi syiden takia seksi ei olekaan hyvää. Jos näitä syitä ei olisi haluaisivatko sitten, tai siis olisiko silloin seksi haluttava asia, eli hyvää.

Esimerkiksi mies osaisi lähestyä oikein. Vääränlainen lähestyminen juuri vie sen halun ja seksi ei ole silloin hyvää tälle naiselle.

Edelleen siis jos seksi olisi hyvää (esimerkiksi noille tuttavillesi), nyt ei ole, niin he sitä harrastaisivat ja haluaisivat. Vai miten olisi.

Eri

Osa on kyllä ihan suoraan sanonut, että silloin kun seksiin lopulta ryhtyy se on kivaa ja tyydyttävää ja siinä saa aina tai lähes aina orgasmin. Eli en minä nyt ihan noinkaan sanoisi.

Sitäpaitsi minä pidän kyllä täällä esitettyjä miehiä syyllistäviä väitteitä huonosta seksistä vähän eri juttuna kuin sitä, jos huono seksi on suoraa seurausta haluttomuudesta eikä toisinpäin. Jos seksi on huonoa siksi että esimerkiksi masennus tai lääkitys on tappanut halut, niin ei siitä voi puolisolle lällätellä että mitäs oot niin huono ettei akkas saa. Koska se tuntuu olevan pohjasävy osassa näistä seksin huonoutta korostavista viesteistä.

Mutta kuten sanottu, haluttomuus ei siis aina edes tarkoita että seksi olisi huonoa silloin kun siihen ryhtyy.

KUKA käy tuollaisia keskusteluja kaikkien (ilmeisesti kymmenien) ”ystävättäriensä” kanssa? Mulla ei ole kuin kaksi niin läheistä ystävää, että voisin kuvitella avautuvani heille seksielämästäni. Joillakuilla ei näytä olevan mitään rajoja.

Niin, eli sinullakin on kaksi sellaista ystävää joille voit em. asioista puhua. Minä vaan satun olemaan useammalle ihmiselle se toinen niistä kahdesta ja osalle varmaan se ainut. En tajua miksi tämä tuntuu ärsyttävän sinua?

Ei ärsytä, ihmetyttää vain että kaikki tulevat sinulle avautumaan haluttomuudestaan, orgasmivaikeuksistaan ja ties mistä. Ja kaikilla vielä eri syyt haluttomuudelleen, eikä kenelläkään syynä se, että mies ei vain osaa tai välitä. Jotenkin tuntuu tuo ystäväpiirisi tulevan kuin tilauksesta tähän ketjuun. 😉

Nyt alat jo keksimään ihan omiasi, en minä ole orgasmivaikeuksista sanonut mitään.

Ei nettikeskustelussa tarvitsekaan uskoa muiden kommentteja, mutta se nyt on sori vaan vähän typerää keskustelua, että jää kommenttitolkulla jankuttamaan ettei usko jonkun muun kokemuksia vain koska niiden sisältö ei satu sopimaan omaan agendaan.

Vai anna minun arvata, jos olisin sanonut että kaikkien ystävieni mukaan haluttomuus on miehen surkeiden seksitaitojen syytä, niin sitä sinä et epäilisi yhtään koska se olisi sinusta oikea ja sallittu kokemus?

Vierailija
925/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Onpas sinulle kertynyt paljon haluttomia ystävättäriä, ja jokaiselle vielä sattui eri syy haluttomuuteen. Oikein kunnon kokoelma. Nyt on erittäin uskottavaa…

Siis onko sinusta epäuskottavaa että jollain on yli viisi ystävätärtä? No jo on. :D Kyllä naisten haluttomuus on tilastoissakin kymmenissä prosenteissa, joten ei se kovin massiivista kaveripiiriä vaadi että se sinne kourallinen haluttomiakin johtuu. Toki mahtuu myös haluttomien miesten vaimoja.

Ja osa mutkista on tietysti vedetty vähän suoriksi. Voipi olla, että osalla syyt on esitettyjä monitekijäisempiä. Ei minun ollut tarkoituskaan eritellä ystävieni intiimisalaisuuksia tunnistettavassa muodossa julkiseen nettiin. Pointti oli vaan siinä, että seksin huonous ei ole ollut suurimpien syiden joukossa kenelläkään.

No ei se seksi hyvääkään heille ole. Kuten sanoin, joku suhteessa sakkaa kun seksi ei maistu.

Miksi ihmeessä jos asiat on hyvin, on kiva kumppani joka haluaa sinua ja osaa asiansa ja itse haluat häntä, tiedät ja osoitat mitä haluat niin seksi ei olisi hyvää?

No siksi kun joku asia haittaa, että se ei ole hyvää ja olet sen vuoksi myös ainakin osin haluton.

En usko tätä, että seksi on muka hyvää, kumppani mieleinen ja osaava, mutta silti ei huvita.

Mikä sun on, oikeasti? On tosi paljon ihmisiä joille ”seksi ei maita” vaikka puolisossa ei ole mitään vikaa.

En usko tätä. Jos puoliso on mieleinen eikä taustalla ole asioita jotka vaikuttavat negatiivisesti niin miksi ei seksi maistu?

Jos puolisossa ei ole mitään vikaa ja seksi ei maistu niin menkää terapiaan. Minua ainakin asia vaivaisi niin paljon, etten tyytyisi itsekseni kotona miettimään miksi en ole kiinnostunut hyvästä kumppanistani kumppanistani seksuaalisesti.

Niin. Eli 1) Et usko, että on mahdollista olla haluamatta seksiä jos puoliso on mieleinen. 2) Jos kuitenkin on haluamatta vaikka puoliso on mieleinen, niin suhteessa on joku vika. 3) Jos ei halua seksiä vaikka puoliso on mieleinen eikä suhteessa ole vikaa, niin pitää mennä terapiaan, koska niin sinä tekisit.

Mutta hetkinen miten me edes pääsimme kohtaan 3), kun olet jatkuvasti jankuttanut että sinusta haluttomuus on noilla spekseillä täysin mahdotonta eikä kukaan voi sellaista tuntea?

Ja viimeiseksi, miten niin ei ole taustalla asioita jotka vaikuttavat negatiivisesti? Ei kukaan ole sellaista väittänyt, en minä ainakaan. Vaan että aina ne syyt eivät henkilöidy puolisoon, vaan takana voi olla esimerkiksi masennus, uupumus, lääkitys tai stressi.

Vierailija
926/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sekä haluton, että halukas. Edellisessä parisuhteessa olin lopulta haluton. En osaa itsekään sanoa, että mistä se johtui. Ei vain kiinnostanut tippaakaan se pikaseksi lasten nukahdettua. Mies suhtautui nuivasti tietenkin ja siitä tuli sellainen outo kierre. Kaikki seksuaalisuuteen liittyvä oli vsstenmielistä pl. itsetyydytys.

Nyt minulla on uusi suhde ja seksikin taas kiinnostaa. Nykyinen mies on vetoavampi ulkonäöltään. En haluaisi tunnustaa, mutta silläkin lienee merkitystä.

Kyllä on merkitystä.

Minulla oli ihan samoin. Mieheni ulkonäkö ei miellyttänyt, ei edes alussa. Mutta olin niin lapsellinen, että ajattelin, että hän on kunnollinen ja se ei haittaa. Olin lopussa todella haluton ja yritin kieltäytyä kaikilla tekosyillä.

Kun eron jälkeen tapasin miehen joka miellyttää ulkonäöllisesti, toki myös muissakin asioissa, niin seksi maistuu ja ei olla kyllästytty.

Sanon, vaikka ei saisi sanoa, joku kumppanissa mättää jos halut loppuvat tai seksi on vastentahtoista. Voi olla myös ulkonäkö, moni muukin asia kyllä.

Joskus ero on vaan parempi vaihtoehto. Parempi olla vaikka yksin kuin niin, että seksi on pakkopullaa. Se vaikuttaa kumpaankin.

Silloin antaa myös toiselle vapauden löytää ehkä uusi, sopivampi kumppani.

Miten niin kumppanissa mättää? Sinussahan tuossa vika oli, ihan itse kerroit olleesi niin pöljä että huijasit kumppaniksesi ihmisen johon et koskaan tuntenut vetoa. Se on tyhmää mutta lisäksi äärimmäisen julmaa, jopa hyväksikäyttöä. Ja sinusta vika on miehessä? Katsopa peiliin ja mieti.

Olen tuo ensimmäinen kirjoittaja. Olin 14-vuotias tavatessani tulevan mieheni, että arvostelukyky ei ollut paras mahdollinen. Olin lapsellinen ja kuvittelin, että riittää, kun mies on kunnollinen. Mies oli tuolloin 19- vuotias, että hyväksikäyttöä saattoi olla myös toisinpäin.

Vierailija
927/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon ite just miettinyt että onko tässä parisuhteessa mitään järkeä, jos ei ole intohimoa, hyvää seksiä tai muutenkaan edes samanlaisia mielenkiinnonkohteita. Ja kun yksin asuminen tuntuisi muutenkin luontevammalta. Että pitäisköhän tässä päätyä samanlaiseen ratkaisuun kuin sun mies. 

Syvää rakkautta toki löytyy, joskin nykyään platonista, ja haluaisin pysyä kavereina. 

Vierailija
928/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Niin, mutta kun näille tuttaville kertomiesi syiden takia seksi ei olekaan hyvää. Jos näitä syitä ei olisi haluaisivatko sitten, tai siis olisiko silloin seksi haluttava asia, eli hyvää.

Esimerkiksi mies osaisi lähestyä oikein. Vääränlainen lähestyminen juuri vie sen halun ja seksi ei ole silloin hyvää tälle naiselle.

Edelleen siis jos seksi olisi hyvää (esimerkiksi noille tuttavillesi), nyt ei ole, niin he sitä harrastaisivat ja haluaisivat. Vai miten olisi.

Eri

Osa on kyllä ihan suoraan sanonut, että silloin kun seksiin lopulta ryhtyy se on kivaa ja tyydyttävää ja siinä saa aina tai lähes aina orgasmin. Eli en minä nyt ihan noinkaan sanoisi.

Sitäpaitsi minä pidän kyllä täällä esitettyjä miehiä syyllistäviä väitteitä huonosta seksistä vähän eri juttuna kuin sitä, jos huono seksi on suoraa seurausta haluttomuudesta eikä toisinpäin. Jos seksi on huonoa siksi että esimerkiksi masennus tai lääkitys on tappanut halut, niin ei siitä voi puolisolle lällätellä että mitäs oot niin huono ettei akkas saa. Koska se tuntuu olevan pohjasävy osassa näistä seksin huonoutta korostavista viesteistä.

Mutta kuten sanottu, haluttomuus ei siis aina edes tarkoita että seksi olisi huonoa silloin kun siihen ryhtyy.

KUKA käy tuollaisia keskusteluja kaikkien (ilmeisesti kymmenien) ”ystävättäriensä” kanssa? Mulla ei ole kuin kaksi niin läheistä ystävää, että voisin kuvitella avautuvani heille seksielämästäni. Joillakuilla ei näytä olevan mitään rajoja.

Niin, eli sinullakin on kaksi sellaista ystävää joille voit em. asioista puhua. Minä vaan satun olemaan useammalle ihmiselle se toinen niistä kahdesta ja osalle varmaan se ainut. En tajua miksi tämä tuntuu ärsyttävän sinua?

Ei ärsytä, ihmetyttää vain että kaikki tulevat sinulle avautumaan haluttomuudestaan, orgasmivaikeuksistaan ja ties mistä. Ja kaikilla vielä eri syyt haluttomuudelleen, eikä kenelläkään syynä se, että mies ei vain osaa tai välitä. Jotenkin tuntuu tuo ystäväpiirisi tulevan kuin tilauksesta tähän ketjuun. 😉

Nyt alat jo keksimään ihan omiasi, en minä ole orgasmivaikeuksista sanonut mitään.

Ei nettikeskustelussa tarvitsekaan uskoa muiden kommentteja, mutta se nyt on sori vaan vähän typerää keskustelua, että jää kommenttitolkulla jankuttamaan ettei usko jonkun muun kokemuksia vain koska niiden sisältö ei satu sopimaan omaan agendaan.

Vai anna minun arvata, jos olisin sanonut että kaikkien ystävieni mukaan haluttomuus on miehen surkeiden seksitaitojen syytä, niin sitä sinä et epäilisi yhtään koska se olisi sinusta oikea ja sallittu kokemus?

Sen verran vielä tähän lisään, että vaikka kukaan ei minua uskoisikaan, niin osa näistä naisista nimenomaan painii sen kanssa miten saa kumppanin vakuutettua siitä että haluttomuus EI ole hänen syytään. Ehkä siksi minua risoo aina kun joku väittää haluttomuuden johtuvan aina miehestä. Ei nämä naiset halua, että heidän puolisonsa lukevat netistä tällaisia aivopieruja ja syyttävät itseään entistä enemmän. Koska vaikka se ei varmasti ole kiva tilanne jos kumppani on täysi uuvatti eikä tajua parantaa tapojaan, niin ei sekään ole kiva kun se rakas kumppani on oikeasti hyvä ja huomioiva ja syyllistää itseään turhaan.

Vierailija
929/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kans mietin, että miksi ajatellaan että parisuhteen nyt vaan täytyy olla pitkä ja kestävä jne. 

Jos intohimo loppuu, ja toisen seura ei enää resonoi, niin miksi pitää väkisin koittaa lähteä sitä suhdetta pelastamaan? Jos on lapsia, niin sit jossain määrin kyllä ymmärrän, mutta eiköhän ne lapsetkin loppujen lopuksi ole onnellisempia jos myös vanhemmat ovat onnellisia. 

Pitkä parisuhde ei ole mikään sellainen saavutus, että se tekee ihmisestä jotenkin paremmin. Tai pitkä ura. 

Tai pitkä peniskään. 

Vierailija
930/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin ainoa todellinen tarkoitus kautta evoluution on ollut jälkeläisten tuottaminen.

Ihminen vain on tässäkin asiassa itsekäs ja haluaa seksiä nautinnon vuoksi.

Jep. Juuri näin

Valitettavasti se on mies joka on itsekäs ja hoitaa nautinnon vain itselleen.

Vierailija
931/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Niin. Eli 1) Et usko, että on mahdollista olla haluamatta seksiä jos puoliso on mieleinen. 2) Jos kuitenkin on haluamatta vaikka puoliso on mieleinen, niin suhteessa on joku vika. 3) Jos ei halua seksiä vaikka puoliso on mieleinen eikä suhteessa ole vikaa, niin pitää mennä terapiaan, koska niin sinä tekisit.

Mutta hetkinen miten me edes pääsimme kohtaan 3), kun olet jatkuvasti jankuttanut että sinusta haluttomuus on noilla spekseillä täysin mahdotonta eikä kukaan voi sellaista tuntea?

Ja viimeiseksi, miten niin ei ole taustalla asioita jotka vaikuttavat negatiivisesti? Ei kukaan ole sellaista väittänyt, en minä ainakaan. Vaan että aina ne syyt eivät henkilöidy puolisoon, vaan takana voi olla esimerkiksi masennus, uupumus, lääkitys tai stressi.

No, silloinhan siellä takana ON asioita. Masennus, uupumus jne. Sitähän juuri sanoin. "Joku kalvaa suhdetta". Tottakai masennus tai uupumus "kalvaa".

Silloin täytyy hoitaa ne asiat pois, terapia on ihan hyvä esimerkiksi, kuten sanoinkin.

Edelleen, harvoin on siis tilanetta, että taustalla ei ole mitään suhteeseen tai jomman kumman omaan hyvinvointiin tms. vaikuttavia asioita jotka heijastuvat haluun ja seksiin. Puoliso on mieleinen ja SILTI seksi ei maistu.

Vierailija
932/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan sanottuna mieheni ei enää herättänyt minussa minkäänlaista seksuaalista halua. Mistä se johtui, en osaa tyhjentävästi vastata, mutta niin vain tapahtui. Nyt olen suhteessa miehen kanssa jota haluan.

Vierailija
933/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porno on pilannut jo monen elämän ja hullummaksi menee näiden sairaiden persepano, nielemis ym. vaatimusten kanssa. Ja näiden tekopilluihin hurahtaneiden jätkänrepaleiden kanssa ei naisten kannata alistua, niille ei riitä enää mikään! Henkisesti sairaita äijiä.

Lopeta toi huutaminen. Millä tavoin jonkun miehen itsetyydytys sinua liikuttaa, oli tavat tai välineet mitkä tahansa? Tai kenenkään parin seksiasennot tai muut nautinnot? Et ole osallinen näissä. Sinua iljettää, mutta omasta mielestäni suuseksi on erittäin nautinnollista. Se ei tee minusta, keski-ikäisestä naisesta, eikä kenestäkään muustakaan henkisesti sairasta.

Vierailija
934/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin ainoa todellinen tarkoitus kautta evoluution on ollut jälkeläisten tuottaminen.

Jep. Juuri näin

Meillä nauttii kumpikin osapuoli, mies sekä munat👌.

Vierailija
935/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit kans mietin, että miksi ajatellaan että parisuhteen nyt vaan täytyy olla pitkä ja kestävä jne. 

Jos intohimo loppuu, ja toisen seura ei enää resonoi, niin miksi pitää väkisin koittaa lähteä sitä suhdetta pelastamaan? Jos on lapsia, niin sit jossain määrin kyllä ymmärrän, mutta eiköhän ne lapsetkin loppujen lopuksi ole onnellisempia jos myös vanhemmat ovat onnellisia. 

Pitkä parisuhde ei ole mikään sellainen saavutus, että se tekee ihmisestä jotenkin paremmin. Tai pitkä ura. 

Tai pitkä peniskään. 

Totta, mutta iso varustus helpottaa naaraan metsästyksessä.

Vierailija
936/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sekä haluton, että halukas. Edellisessä parisuhteessa olin lopulta haluton. En osaa itsekään sanoa, että mistä se johtui. Ei vain kiinnostanut tippaakaan se pikaseksi lasten nukahdettua. Mies suhtautui nuivasti tietenkin ja siitä tuli sellainen outo kierre. Kaikki seksuaalisuuteen liittyvä oli vsstenmielistä pl. itsetyydytys.

Nyt minulla on uusi suhde ja seksikin taas kiinnostaa. Nykyinen mies on vetoavampi ulkonäöltään. En haluaisi tunnustaa, mutta silläkin lienee merkitystä.

Kyllä on merkitystä.

Minulla oli ihan samoin. Mieheni ulkonäkö ei miellyttänyt, ei edes alussa. Mutta olin niin lapsellinen, että ajattelin, että hän on kunnollinen ja se ei haittaa. Olin lopussa todella haluton ja yritin kieltäytyä kaikilla tekosyillä.

Kun eron jälkeen tapasin miehen joka miellyttää ulkonäöllisesti, toki myös muissakin asioissa, niin seksi maistuu ja ei olla kyllästytty.

Sanon, vaikka ei saisi sanoa, joku kumppanissa mättää jos halut loppuvat tai seksi on vastentahtoista. Voi olla myös ulkonäkö, moni muukin asia kyllä.

Joskus ero on vaan parempi vaihtoehto. Parempi olla vaikka yksin kuin niin, että seksi on pakkopullaa. Se vaikuttaa kumpaankin.

Miten niin kumppanissa mättää? Sinussahan tuossa vika oli, ihan itse kerroit olleesi niin pöljä että huijasit kumppaniksesi ihmisen johon et koskaan tuntenut vetoa. Se on tyhmää mutta lisäksi äärimmäisen julmaa, jopa hyväksikäyttöä. Ja sinusta vika on miehessä? Katsopa peiliin ja mieti.

Olen tuo ensimmäinen kirjoittaja. Olin 14-vuotias tavatessani tulevan mieheni, että arvostelukyky ei ollut paras mahdollinen. Olin lapsellinen ja kuvittelin, että riittää, kun mies on kunnollinen. Mies oli tuolloin 19- vuotias, että hyväksikäyttöä saattoi olla myös toisinpäin.

Voi voi, nyt tuli kehiin "hyväksikäyttö". Ette nykyään osaa kuvitella miten lapsellinen ja parisuhteen realiteeteista tietämätön maalla asuva nuori tyttö oli niinä aikoina kun mieheeni tutustuin. Minä en hyväksikäyttänyt ketään, mutta olin kyllä aika nätti ja sievä. Moni sanoi, että et kai mene yhteen xxxx kanssa. Koska olimme kovin erilaiset niin ulkoisesti kuin muutenkin. Mutta silloin korostettiin, että kun mies on kunnollinen niin se riittää. Olin itsekin kokematon ja kunnollinen työssäkäyvä ihminen.. Mies kyllä ei mitenkään hävinnyt siinä kaupassa, sen voin sanoa. Jos niin halutaan nyt nähdä.

En siis ymmärtänyt etukäteen miten paljon esimerkiksi ulkonäkö vaikutti, olihan meillä muutenkin ihan erilaiset ajatusmaailmat. Ei silloin keskusteltu kuin pintapuolisesti, eikä mies myöhemminkään kyennyt kovin syvällisiin keskusteluihin.

Ja jos miehen ulkonäkö alkoi mättää niin en kait väkisin sitä toiseksi voinut muuttaa. Ei se ole sen miehen syy muttei mielestäni kyllä minunkaan.

Turha syyllistää. Varsinkin kun täällä on naisia joilla on varmaan ihan komeitakin tai kivan näköisiä miehiä ja silti ei huvita.

Kerroin vain, että kun (uuden) kumppanin ulkonäkö miellyttää seksikin miellyttää paremmin.

Se nyt oli tosiasia.

Vierailija
937/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Juuri näin

Älä leimaa jokaista miestä siitä syystä että sinä olet hyväksynyt sänkyysi sinua huomioimattomia miehiä. Vai voiko olla mahdollista, että olisi peiliinkatsomisen paikka sinullakin? Mies ei ole selvänäkijä, joka tietää mistä asennoista tai kosketuksesta sytyt. Niistä pitää uskaltaa kertoa ja näyttää. En yhtään ihmettele ettei seksi maistu jos kumpikaan ei avaudu ja rohkene näyttää seksuaalisuuttaan.

Vierailija
938/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai pitkä peniskään. 

Minä luulen, ettei siinä suhteen jatkamisessa sen halukkaan kannalta mitään järkeä olekaan. Ne, jotka syyllistävät erosta lienevät niitä haluttomia jotka eivät itse koe suhteessaan olevan mitään vikaa. Haluaisivat itsekkäästi nalkita toisen suhteeseen jossa hän on onneton. Kuten täällä on useampi kirjoittaja todennut, seksi ei ole tärkeää ja henkinen yhteys riittää. Näille ihmisille seksitön suhde on sellaisenaan täydellinen ja kumppani vaan turhaan kiusaa mitättömällä kipuilullaan.

Vrt jotkut patologiset pettäjät, joille ei ole mitään ongelmaa pitää rinnakkaissuhteita ja ärtyvät kun ilkeä kumppani ottaa ja lähtee. Heille kaksoiselämä oli täydellistä, kumppanin tunteista ja tarpeista viis.

Vierailija
939/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei saa haluta munaa.

Eikä miehet p*llua varsinkaan parisuhteessa, jossa seksin tulee olla, jos sitä on ollenkaan lisääntymisen ja vallankäytön väline.

Mutta kun se seksi _on_ lisääntymisen väline. Ja vain sitä 🤷🏻‍♀️

Vain ahdasmielinen uskonto tuota vaatii.. Itse pastorit sitten tekevät vaikka mitä...

Vierailija
940/1009 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on merkitystä.

Voi voi, nyt tuli kehiin "hyväksikäyttö". Ette nykyään osaa kuvitella miten lapsellinen ja parisuhteen realiteeteista tietämätön maalla asuva nuori tyttö oli niinä aikoina kun mieheeni tutustuin. Minä en hyväksikäyttänyt ketään, mutta olin kyllä aika nätti ja sievä. Moni sanoi, että et kai mene yhteen xxxx kanssa. Koska olimme kovin erilaiset niin ulkoisesti kuin muutenkin. Mutta silloin korostettiin, että kun mies on kunnollinen niin se riittää. Olin itsekin kokematon ja kunnollinen työssäkäyvä ihminen.. Mies kyllä ei mitenkään hävinnyt siinä kaupassa, sen voin sanoa. Jos niin halutaan nyt nähdä.

En siis ymmärtänyt etukäteen miten paljon esimerkiksi ulkonäkö vaikutti, olihan meillä muutenkin ihan erilaiset ajatusmaailmat. Ei silloin keskusteltu kuin pintapuolisesti, eikä mies myöhemminkään kyennyt kovin syvällisiin keskusteluihin.

Ja jos miehen ulkonäkö alkoi mättää niin en kait väkisin sitä toiseksi voinut muuttaa. Ei se ole sen miehen syy muttei mielestäni kyllä minunkaan.

Turha syyllistää. Varsinkin kun täällä on naisia joilla on varmaan ihan komeitakin tai kivan näköisiä miehiä ja silti ei huvita.

Kerroin vain, että kun (uuden) kumppanin ulkonäkö miellyttää seksikin miellyttää paremmin.

Se nyt oli tosiasia.

Herranjumala miten ylimielistä soopaa. Ehkä olet hyväksikäyttänyt typeryyttäsi ja nuoruuttasi, mutta kyllä se tosiaankin on julmaa hyväksikäyttöä, että lähtee suhteeseen jossa ei ole alunperinkään ollut fyysistä viehätystä. Kukaan ei halua olla se tylsimys johon tyydytään. Ei sinunkaan puolisosi olisi taatusti sinua ottanut, jos olisi tajunnut mitä hänestä ajattelet. Ei se ole kenellekään mikään "hyvä naimakauppa", että erehtyy omahyväisen prinsessan matkaan joka pitää itsekin itseään liian hyvänä sinulle. Se on hyvä, kun molemmat haluaa ja rakastaa toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme