Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu just nyt?

23.05.2015 |

Meillä tultiin äsken saunasta. Mies koneella, teini tuossa vieressä sohvalla..

Mukava, tylsä lauantai-ilta..=)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi muksu wc:ssä ähertää kakkaa. Esiteini istuu olkkarin sohvalla ipadin kanssa kuulokkeet korvilla. Minä olen ollut jumissa tässä tietokoneen ääressä ihan liian kauan.

Vierailija
2/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvan nurkassa puhelimella netissä surffaillen. Mies töissä ja lapsi tyhjentää mun rahapussia sohvalla, en jaksa kieltää, leikkikööt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo jotain koneeltaan kuulokkeet korvilla, taapero tanssii keskellä olkkarin lattiaa pelkissä pikkareissa, isompi lapsiluker sohvan nurkassa. Mä tuhlaan aikaani täällä ja alan kohta tekemään herkkulautasta viisukatsomoa varten ja avaan viinipullon..

Vierailija
4/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisia ja säätä katsotaan koko perhe. Minä, mies ja 9 ja 12v. muksut. Nyt mies sanoo, että laita se tabletti veks. ja niin teen. Nyt mennään saunaan ja sitten katsotaan euroviisuja ja syödään ihan parasta pizzaa.

Vierailija
5/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson leffa netflixistä leffaa ja syön sipsiä, samalla selaan av:ta :D

Vierailija
6/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo telkkaria lapsen kanssa. Itse menin sänkyyn jo ja ajattelin nukku kerrankin kunnon yöunet.

Vierailija
7/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on perse paljaana keittiössä, menossa saunaan. Taapero nukkuu ja mä istun sohvalla puhelimen kanssa avlla.. Ja meen nyt saunaan :)

Vierailija
8/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon olkkarissa nukuttamassa vauvaa, mies on menossa laittamaan isompaa lasta nukkumaan yläkertaan. Tiskikone jauhaa. Ei muuta!

Vierailija
9/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kohta runkkaamaan.

Vierailija
10/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa maataan sohvalla ja katsellaan telkkaria, äsken käytiin saunassa.

Vierailija
11/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri katsomassa josko hieho poikisi. Yöllä uudestaan.

Mies  on saunassa.

Tytär  ja vävy nukuttavat yläkerrassa poikiaan.

Vierailija
12/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu, mies meni ulkoilemaan koiran kanssa. Minä sain siistittyä kodin ja nyt sitten vain olelen.

Vierailija
13/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies imuroi sänkyä ja makkaria. Poika katsoo tv:tä. He menee saunaan ja minä alan katsomaan Netflixiä.

Vierailija
14/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapsi katsoo jotain piirrettyä alakerrassa. Kävivät ennen sitä saunassa. Itse en käynyt, ei huvittanut. Minä makaan sängyllä ja palatailen/kattelen telkkaria. Pidän mykkäkoulua miehen kanssa. Perseestä koko lauantai.

Vierailija
15/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukahti juuri. Jotenkin raskas päivä takana, kun kaikki on huonolla tuulella. Mies on koneella, itse löhötän sohvalla puhelin kourassa.

Vierailija
16/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kummatkin lapset nukkuu. Mies tulossa töistä kotiin. Selaan avta ja taidan nukahtaa

Vierailija
17/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuskelee koneellaan, mä sohvan nurkassa kattelen netflixist Under the Dome sarjaa ja plärään puhelimella netissä.
Perus lauantai-ilta ja mä tykkään! :)

Vierailija
18/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja minä molemmat istutaan omilla koneilla ja "katsotaan" sherlock holmesia. Vituttaa koko ihminen tällä hetkellä. Paska lauantai-ilta.

Vierailija
19/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lukee lapsille iltasatua, minä imetän vauvaa sängynreunalla. Jotain iltapalaa yhdessä sitten ku ollaan saatu lapset nukkuun....

Vierailija
20/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:42"]Mies istuskelee koneellaan, mä sohvan nurkassa kattelen netflixist Under the Dome sarjaa ja plärään puhelimella netissä.
Perus lauantai-ilta ja mä tykkään! :)
[/quote]

Onko muuten hyvä sarja? Tuntuu että on tullut katsottua netflixistä kaikki potentiaaliset sarjat kokonaan ja nyt ois hakusessa uus.

Ap:n kysymykseen vastaus: Ei mitään. Istun sohvalla ja lapsi nukkuu. Mies on kotona vasta yöllä. Selailen av:ta ja harkitsen tekiskö dipin sipsien kanssa, mutta ku en jaksa liikkua jääkaapille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan