Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu just nyt?

23.05.2015 |

Meillä tultiin äsken saunasta. Mies koneella, teini tuossa vieressä sohvalla..

Mukava, tylsä lauantai-ilta..=)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat nukkuvat. Mies sohvalla näyttää roikkuvan facebooksissa, kuten aina. 16 vuotta sitten olimme ensitreffeillä.

Vierailija
22/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat nukkuvat. Mies sohvalla näyttää roikkuvan facebooksissa, kuten aina. 16 vuotta sitten olimme ensitreffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu, mies katsoo kuulokkeet korvilla tv:tä (Euroviisuja ehkä) ja mä katson kuulokkeet korvilla läppäristä Euroviisuja ja av:ta.

Vierailija
24/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira nuolee tassujaan omalla pedillään. Tultiin juuri iltalenkiltä. Itse istun sohvalla palstailemassa ja välillä vilkuilen televisiosta elokuvaa.

Vierailija
25/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bussissa matkalla laitokselle. Luvallisesti näin myöhään ulkona.

t. laitosnuori

Vierailija
26/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkin miehen baariin (piti vähän patistella kun kerrankin sellainen viikonloppu, että on mahdollisuus.. Kyllä sillä kivaa siellä on, se päätös lähteä on aina vaan niin hankalaa :)), laitoin lapset nukkumaan ja nyt katson viisuja + selailen nettiä puhelimella. Tölkissä 0,33 rekorderlig lime-mansikka ja maistuu Kesältä <3 :) ihana lauantai-ilta.

Vierailija
27/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon siideriä ja katson Euroviisuja. Teini on ulkona ja mies on pienempien lasten kanssa vanhempiensa mökillä.

Vierailija
28/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson netflixistä luontodokkaria kaloista ja pötkötän sohvalla. Avokki lähti käyttämään koiran vielä iltapisulla yötä vasten, ja kissa nukkuu puussa terassilla. Tavallinen lauantai :)

Vierailija
29/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva just nukahti ja kohta arvatenkin herää uudelleen. Tässä välissä vähän euroviisuja. Mies on saunaillassa, joka on kyllä aika harvinaista eli siinä mielessä erilainen lauantai.

Vierailija
30/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuskelee keittiössä kaverinsa kanssa ja rimputtaa kitaraa. Mä istun olohuoneen lattialla selkä patterissa ja puhelin kourassa. Vituttaa kun miehellä pitkästä aikaa vapaapäivä, oisin halunnut hellyyttä ja tehdä yhdessä jotain, mutta taitaa jäädä haaveeksi tänää.

Vierailija
31/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo Varesta telkusta, mä juon sidukkaa ja pyörin täällä palstalla, vauva nukkuu meidän edessä sitterissä, esiteini nukkuu, keskimmäiset lapsukaiset pötköttelee vierekkäin sängyssä ja höpöttelee, kissa nukkuu kiikkustuolissa. Leppoisaa lauantai-iltaa.

Vierailija
32/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona, ei meillä tapahtuu sellasta, että alkoholi laantuu veressä ja haukotuttaa, euroviisut huutaa taustalla ja ihmettelen miesten tyhmyyttä ja laumasieluisuutta etenkin. Eli taas jälleen kerran huomaan että kaikki on paremmin kun ei sekaannu niihin millään tavalla, eli edes juttele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme