Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI kaikki SOITTAA juuri silloin kun olen PASKALLA!!

Vierailija
23.05.2015 |

Mulle soitetaan harvoin, mutta annas olla kun menen vääntämään päivän tunkkia, niin joku aina keskeyttää tämän nautinnollisen hetken soittamalla minulle. Ärsyttää vääntää torttua kun puhelimen pärinä kantautuu vessaan. Onko täällä kämpässä kamera, vai miten ihmiset onnistuvat aina soittamaan tunkki-aikaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI olet PASKALLA juuri silloin, kun kaikki SOITTAA!! Melko epäkohteliasta...

Vierailija
22/26 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin kiinni istunnon ajaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, että puhelin soi vaativasti, vaan joku rimputtaa myös ovikelloa. Ei auta kuin pusertaa jöötti ulos.

Vierailija
24/26 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI kaikki SOITTAA juuri silloin kun olen PASKALLA!! Mulle soitetaan harvoin, mutta annas olla kun menen vääntämään päivän tunkkia, niin joku aina keskeyttää tämän nautinnollisen hetken soittamalla minulle. Ärsyttää vääntää torttua kun puhelimen pärinä kantautuu vessaan. Onko täällä kämpässä kamera, vai miten ihmiset onnistuvat aina soittamaan tunkki-aikaan?

Puhelimissa on varmaan joku baska-tunnistin, kun mullekin aina soitetaan just kun oon pskalla. :)

Vierailija
25/26 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kääntänyt tämän hyödykseni. Jos odotan puhelua, vierasta tms. jota ei kuulu eikä näy, nopeutan asian etenemistä menemällä vain paskalle. Eiköhän ovikellot soi ja puhelimet pärise alta aikayksikön.

Sama täällä! Jos esim odotan kotiinkuljetusta, jonka on ilmoitettu tulevan klo 16-20 välisenä aikana, niin takuulla se tulee just silloin kun istun vessassa. Muistaakseni kerran kävi niinkin, että menin paskalle noin tuntia ennen ilmoitettua aikaa, ajatellen että tässähän ehtii hyvin. Niin eikö just silloin kuski soittanut että ollaan etuajassa, sopisiko toimitus nyt.

Vierailija
26/26 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitetaan AINA kun olen maksamassa ostoksia kassalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä