Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI kaikki SOITTAA juuri silloin kun olen PASKALLA!!

Vierailija
23.05.2015 |

Mulle soitetaan harvoin, mutta annas olla kun menen vääntämään päivän tunkkia, niin joku aina keskeyttää tämän nautinnollisen hetken soittamalla minulle. Ärsyttää vääntää torttua kun puhelimen pärinä kantautuu vessaan. Onko täällä kämpässä kamera, vai miten ihmiset onnistuvat aina soittamaan tunkki-aikaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ongelmasi kanssa yksin, haluatko vertaistukea? Mitä jos perustaisimme kerhon vähän samaan tapaan kuin AA? Voisimme haalia lisää jäseniä ja pitää palavereita päästäksemme yhteisen ongelmamme yli.

Vierailija
2/26 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kukaan ei koskaan soita mulle paisti silloin. Kaiken lisäksi on haastetta muutenkin päästä paskalle kun on 2,5kk ikäinen vauva ja 1v 10kk ikäinen taapero. Niin sitten kun on hyvä hetki mennä jöötille ja nauttia siitä niin eikö se puhelin soi ja herätä samalla lapsetkin ja eipäs taaskaan käytykään kakkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soitetaan täysistunnon aikana, niin vastaan samalla mitalla...

- Sait minut kiinni housut kintuissa

- Odotas hetki, jytky tulee

Joku roti pitäisi ihmisten häiritsemiselläkin olla.

Vierailija
4/26 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla että sun ummetus yhä vaan jatkuu.

Vierailija
5/26 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on hammaslääketieteellisen operatsioonin aikana asennettu peräaukkoon paskometri, joka ilmoittaa internetissä millon tunkkaat
www.soitapaskalle.fi

Vierailija
6/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelin lento(paskomis)tilaan kun menet kyykkäämään.

Vierailija
7/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin juuri työhaastattelussa ja unohdin kännykän äänet päälle. Mulle ei ikinä soita kukaan mutta juuri silloin soitti mun tyttö "äiti missä sä oot?". :( Vastasin toki vasta haastartelun jälkeen. Ja haku on talon sisäinen, pelkkä työhaastattelu ei ole peruste.

Vierailija
8/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin käy yleensä näin, mutta otan kännykän mukaan ja vastaan normaalisti. Siinä se puhelu menee mukavasti paskaa pusertaen

Vierailija
9/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vahingossa ladannut puhelimeesi ShitDetective sovelluksen? Se lähettää automaattisesti kiireellisen soittopyynnön puhelimen yhteystietohin, kun huomaa puhelimen haltijan menevän paskalle.

Vierailija
10/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paha, kun odottaa jotain tärkeää puhelua, ja pitäisi päästä käymään paskalla... Pitäisikö siinä tilanteessa vain pidätellä, kunnes puhelu on hoidettu? Vai pitäisikö ottaa puhelin mukaan vessaan? Vai pitäisikö mennä vain ilman puhelinta ja juosta sitten housut kintussa vastaamaan, jos se soi juuri vessareissun aikana?

Vierailija
11/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se menee niin, että isännöitsijä/huoltomies ilmoittaa käyvänsä asunnossani tiettynä päivänä ja tulevat aina silloin kun olen paskalla. Soittavat ovikelloa, enkä ehdi heti pöntöltä avaamaan, niin hyökkäävät sisään avaimillaan. Hätäisesti housuja nostellen tulen vessasta ja sittenhän sitä mennäänkin ihmettelemään sitä tulosyytä juuri sinne paskanhajuiseen vessaan.

Vierailija
12/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se niin vaikeaa sitten paskantamisen jälkeen soittaa takaisin? On teillä huolet.

Vierailija
13/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitetaan harvoin, mutta annas olla kun menen vääntämään päivän tunkkia, niin joku aina keskeyttää tämän nautinnollisen hetken soittamalla minulle. Ärsyttää vääntää torttua kun puhelimen pärinä kantautuu vessaan. Onko täällä kämpässä kamera, vai miten ihmiset onnistuvat aina soittamaan tunkki-aikaan?

:D

Vierailija
14/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota luuri sonnalle mukaan tai laita äänettömälle.

Vierailija
15/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leidi kakalla.

Vierailija
16/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo soittanut sulle

Vierailija
17/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä paskapuhetta.

Vierailija
18/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kääntänyt tämän hyödykseni. Jos odotan puhelua, vierasta tms. jota ei kuulu eikä näy, nopeutan asian etenemistä menemällä vain paskalle. Eiköhän ovikellot soi ja puhelimet pärise alta aikayksikön.

Vierailija
19/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntee itsensä yksinäiseksi niin ei tarvitse muuta kuin mennä paskalle ja taas tuntee olevansa tärkeä ja tarpeellinen. :)

Vierailija
20/26 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan murffin laiksi :D ja sama meilläkin äidillä on oma firma ehkä puhelin ei oo soinu koko aamupäivällä (tosi harvoin) äidillä on ollu yks asiakas aamupäivällä just valmis sen kanssa ja menee vessaan pissalle niin sit puhelin soi just silloin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi