Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en kelpaa miehille oikeaan suhteeseen

Vierailija
23.05.2015 |

yleisesti miehet tykästyy ulkonäkööni. tämän huomaan ihan jokapäiväisessä elämässä.

kun jonkun kanssa lähden treffeille, tulee yhdet tai kahdet treffit, mutta sitten mies ilmoittaa, että ei halua kanssani mitään vakavaa. ei ollut siihen tarvittavaa kipinää tai fiilistä. tässä vaiheessa en ole kenenkään kanssa vielä hypännyt sänkyyn, välttämättä edes halaillut tai pussaillut. mutta toisenlaiseen suhteeseen miehet alkaisi mielellään.

onko luonteessani ja henkisessä puolessani jotain todella luotaantyöntävää vai miksi näin on? miksi en ole vaimomatskua, mutta "beibeksi" kelpaan?

väärin ymmärryksen välttämiseksi: en ole silikonibimbo, vaan luonnostaan hyvännäköinen, urheilullinen ja olen yrittänyt pitää pukeutumisessa tyyliä yllä. mielestäni olen myös ihan mukava, jokseenkin vieraiden ihmisten kanssa aluksi aika etäinen ja varautunut.

ikää on 24 vuotta ja miehet yleensä +2-15 vuotta.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:47"]Ehkä asia on juuri siinä, että he ihastuvat vain ulkonäköösi, eikä heitä sen jälkeen kiinnosta tutustua luonteeseesi tai eivät ihastu siihen lainkaan. Tiedän niin tunteen. Moni tuntematonkin jatkuvasti kehuu ulkonäköäni (vaikka omasta mielestäni olen aika tavis) ja monesti huomaan, että minuun ihastuneet tai tutustuneet ihmiset ovat kiinnostuneita vain ulkonäöstäni. Alkuun ovat todella mukavia, mutta nopeasti kiinnostus katoaa. Ärsyttää olla muille kuin jokin näyttelyminenesine! Sen takia itse iskin rinnalleni tavallisen näköisen, mutta sisäisesti kauniin ihmisen, ketä ei vain kiinnosta pelkästään ulkonäköni!
[/quote]

*näyttelyesine. Puhelin taas tykkää muodostaa omia sanojaan :)

Vierailija
2/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tyhmä, mutta kaunis? bullshittiä, että pitäus olla kaunus päästäkseen parisuhteeseen. riittää kun katselee vähän ympärilleen.
tai sit ap on liian kaunis ja liian fiksu?

Vierailija
4/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:48"]

Toisin kuin luulet, niin et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Olet riittävän hyvännäköinen hauskanpitoon, mutta et parisuhteeseen. Sinulla ei myöskään ole tarpeeksi statusta (mutta naisellista, ei liian maskuliinista)?

[/quote]

Tämä pitää paikkansa! Mies rakastuu jos nainen on todella kaunis (makuja on monia), persoonallinen ja fiksu.

Vierailija
5/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma, tai no, toisaalta tiedän olevani itsekin vaativa. Nimenomaan henkisellä puolella. Pitäisi iloita siitä, että ulkonäkö viehättää monia :) Mieti, jos saisit aina kuulla, että luonteeltasi olet täydellinen, mutta naama ei sytytä. Luonnetta voi hioa jos siltä tuntuu, ja naama on jo valmiiksi ok :) Mutta toisaalta kannattaa pitää se oma rima eikä alentua ihan mihin tahansa. Minä olen joskus meinannut "alentua" (anteeksi ruma sana) selkeästi alempitasoisiin miehiin, mutta luojan kiitos olen tajunnut lopulta, etteiinulla ole mitään velvollisuutta.
Kehitä itseäsi sellaiseksi kuin itse haluat :) jos rakastat terveitä elämäntapoja niin keskity niihin, jos rakastat tanssia niin tanssi sydämesi kyllyydestä xd näin löydät sellaisen, joka kiinnostuu sinun erikoisistakin luonteenpiirteistä. Edellä mainitut eivät tietenkään sellaisia ole, mutta varmaan sinulla on jotain omia, vähän outojakin juttuja :) Ne tekevät sinusta ainutlaatuisen ja mielenkiintoisen.

Vierailija
6/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että treffailet jotain teittyä miestyyppiä, joka sitten näkee sinussa vain potentiaalia sänkyyn?

Vierailija
7/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:48"]

Toisin kuin luulet, niin et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Olet riittävän hyvännäköinen hauskanpitoon, mutta et parisuhteeseen. Sinulla ei myöskään ole tarpeeksi statusta (mutta naisellista, ei liian maskuliinista)?

[/quote]

Tämä pitää paikkansa! Mies rakastuu jos nainen on todella kaunis (makuja on monia), persoonallinen ja fiksu.
[/quote]

Älkääpä viitsikö jauhaa paskaa. Olen nainen, mutta ei minullekaan pelkkä ulkonäkö riitä. On noita erittäin hyvännäköisiäkin miehiä ollut, mutta luonne on ollut täyttä paskaa, joten mielenkiintoni on lopahtanut kuin vaarin kikkeli. Ei kukaan normaali aikuinen (!) ihminen ajattele, että voi ei, se ei näyttäny fötöshöpätylt luonnossa joten se ei ollu tarpeeks hotti.

Vierailija
8/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen kelvatessasi hyvännäköiseksi säädöksi eikä toisinpäin niinkuin minulla.

Parisuhteeseen kelpaisin, jos olisin edes ok, sillä luonteeni on kuulemma mahtava ja olen valloittava tyyppi. Yhdenyön jutuksi tai säädöksi kelpaan vain kännisille yökerhossa, olen liian ruma.

Sinun ei tarvitse kuin kehittää luonnettasi, ulkonäön parannus hankalampaa!

Vierailija
9/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun seurassasi ei voi rentoutua tai et anna itsestäsi henkisellä tasolla mitään.

Eli juuri tuo etäisyys, ujous ja hiljaisuus.

Vierailija
10/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:52"]

olet tyhmä, mutta kaunis? bullshittiä, että pitäus olla kaunus päästäkseen parisuhteeseen. riittää kun katselee vähän ympärilleen. tai sit ap on liian kaunis ja liian fiksu?

[/quote]

Niinpä.

Kolmekymppisten kaveripiirissäni ne kuumimmat kissat elelee sinkkuna.

Mahdollinen syy ehkä, jos deittimiehet hyvätasoisia ja fiksuja(eli ei playereita), että näkevät huomiota herättävän hyvännäköisen naisen potentiaalisena epäluotettavana pettäjänä?

Ei sellaista haluta vakavaan suhteeseen.

Tästä on tutkimustietoakin, että korkean estrogeenitason omaavat on alttiimpia pettämään.

Vierailija
11/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:19"]

Olisit onnellinen kelvatessasi hyvännäköiseksi säädöksi eikä toisinpäin niinkuin minulla.

Parisuhteeseen kelpaisin, jos olisin edes ok, sillä luonteeni on kuulemma mahtava ja olen valloittava tyyppi. Yhdenyön jutuksi tai säädöksi kelpaan vain kännisille yökerhossa, olen liian ruma.

Sinun ei tarvitse kuin kehittää luonnettasi, ulkonäön parannus hankalampaa!

[/quote]

Ai jos on aina ollut luonteeltaan hiljainen ja ujo, niin sitä voi noin vain ryhtyä valloittavaksi, huippusosiaaliseksi tyypiksi.. just joo..Kerrotko vielä miten tämä käytännössä tapahtuu? ja kuka oikeesti haluaa olla joku panopatja joka ei kelpaa oikeaan suhteeseen?

Vierailija
12/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:22"]

Sun seurassasi ei voi rentoutua tai et anna itsestäsi henkisellä tasolla mitään.

Eli juuri tuo etäisyys, ujous ja hiljaisuus.

[/quote]Joko tuo tai sitten deittailet liian suosittuja miehiä, joilla on monta sivusäätöä päällä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
13/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:48"]Toisin kuin luulet, niin et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Olet riittävän hyvännäköinen hauskanpitoon, mutta et parisuhteeseen. Sinulla ei myöskään ole tarpeeksi statusta (mutta naisellista, ei liian maskuliinista)?
[/quote]
Tätä minäkin veikkaisin, sinulla on liian suuret luulot itsestäsi.

Vierailija
14/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiinnostunut vääränlaisista miehistä.

Vierailija
16/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mistä näitä tietää. Mulla oli nuorempana niin päin, että olin kuulemma sitä vaimomateriaalia. Mutta kun kiinnostavat tyypit eivät vielä silloin halunneet sitoutua, vaan viettää "villiä" nuoruutta. Joidenkin kanssa päädyin kaveriksi, ja sitten kun olisivat olleet valmiita sitoutumaan, olikin jo myöhäistä.

Vierailija
17/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein tapaat näitä miehiä? Jos jossain tinderissä tai treffipalstoilla, niin tuo on ihan normimeininkiä.

Vierailija
18/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:01"]

Onko mahdollista, että treffailet jotain teittyä miestyyppiä, joka sitten näkee sinussa vain potentiaalia sänkyyn?

[/quote]

Varsinkin siinä +15 ikäluokassa, liekö siinä edes paljon muita. Tai onko noin paljon nuorempia naisia hakevalla ylipäänsä järkeä ollenkaan ja tarkoitus päätyä vakavaan suhteeseen.

Vierailija
19/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatkoi miten puhua???? Oletko kiinnostava??? Tapaatko vääriä miehiä ts joilla ei päässä raksuta. Oletko luotaantyöntävä?

Vierailija
20/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän samalainen tapaus kuin ap, paitsi että olen melkein 10 vuotta vanhempi. Olen käynyt netin kautta paljon treffeillä. Yleensä treffikumppanit kehuu ulkonäköäni ja myös baarissa saan paljon lähestymisyrityksiä miehiltä, silloin harvoin kun siellä käyn, joten uskon olevani ihan hyvännäköinen nainen. Ongelmani on varmaankin juuri siellä luonnepuolella eli olen aika hitaasti lämpenevä ja varovainen uusien tuttavuuksien suhteen. Olen huomannut, että miehet aluksi mieltyvät kovasti ulkonäköön, mutta pettyvät sitten kun huomaavat etten ole heti valmis seksiin vaan haluan tutustua hitaammin. Usko sen olevan osittain tämän nettideittailun syytä, koska netin kautta niitä mahdollisia treffikumppaneita on tälläisessa isohkossa kaupungissa tarjolla sen verran paljon, että jos heti ei synny isoa kipinää treffikumppanin välillä, miehet siirtyvät seuraavaan ehdokkaaseen.

Olen miettinyt, että minulle sopisi varmaan parhaiten sellainen samantyylinen mies kuin mitä olen itse, eli aika tavallinen, rauhallinen ja ei kovin sosiaalinen. Sellaiset vain tuntuvat karttelevan minua ja minua lähestyvät lähinnä miehet joilla on suht hyvin vientiä naisten keskuudessa. ilmeisesti ne vähemmän sosiaaliset miehet eivät oikein usko omiin mahdollisuuksiin naismarkkinoilla, eivätkä uskalla lähteä edes yrittämään. Minulle on jopa pari miestä sanonut, etteivät halua alkaa tutustumaan kanssani, koska eivät usko minun voivan aidosti olla kiinnostunut.. hankalaa :/