Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en kelpaa miehille oikeaan suhteeseen

Vierailija
23.05.2015 |

yleisesti miehet tykästyy ulkonäkööni. tämän huomaan ihan jokapäiväisessä elämässä.

kun jonkun kanssa lähden treffeille, tulee yhdet tai kahdet treffit, mutta sitten mies ilmoittaa, että ei halua kanssani mitään vakavaa. ei ollut siihen tarvittavaa kipinää tai fiilistä. tässä vaiheessa en ole kenenkään kanssa vielä hypännyt sänkyyn, välttämättä edes halaillut tai pussaillut. mutta toisenlaiseen suhteeseen miehet alkaisi mielellään.

onko luonteessani ja henkisessä puolessani jotain todella luotaantyöntävää vai miksi näin on? miksi en ole vaimomatskua, mutta "beibeksi" kelpaan?

väärin ymmärryksen välttämiseksi: en ole silikonibimbo, vaan luonnostaan hyvännäköinen, urheilullinen ja olen yrittänyt pitää pukeutumisessa tyyliä yllä. mielestäni olen myös ihan mukava, jokseenkin vieraiden ihmisten kanssa aluksi aika etäinen ja varautunut.

ikää on 24 vuotta ja miehet yleensä +2-15 vuotta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan: olet viivasuu, joka ei hymyile.

Vierailija
42/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:43"]

Veikkaan: olet viivasuu, joka ei hymyile.

[/quote]

hymyilen kyllä ja pidän silmäpeliä kiinnostavan miehen seurassa, toki olen aika hiljainen aluksi, kuten aiemmin kerroin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4=ap

Vierailija
44/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asia on juuri siinä, että he ihastuvat vain ulkonäköösi, eikä heitä sen jälkeen kiinnosta tutustua luonteeseesi tai eivät ihastu siihen lainkaan. Tiedän niin tunteen. Moni tuntematonkin jatkuvasti kehuu ulkonäköäni (vaikka omasta mielestäni olen aika tavis) ja monesti huomaan, että minuun ihastuneet tai tutustuneet ihmiset ovat kiinnostuneita vain ulkonäöstäni. Alkuun ovat todella mukavia, mutta nopeasti kiinnostus katoaa. Ärsyttää olla muille kuin jokin näyttelyminenesine! Sen takia itse iskin rinnalleni tavallisen näköisen, mutta sisäisesti kauniin ihmisen, ketä ei vain kiinnosta pelkästään ulkonäköni!

Vierailija
45/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin luulet, niin et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Olet riittävän hyvännäköinen hauskanpitoon, mutta et parisuhteeseen. Sinulla ei myöskään ole tarpeeksi statusta (mutta naisellista, ei liian maskuliinista)?