Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsen kyllä treffeille, mutta siihen se sitten jääkin...miksi?

Vierailija
28.04.2015 |

Nettitreffeistä kyse: treffit menevät aina hyvin ja keskustelua ja yhteisiä mielenkiinnonkohteita riittää, mutta sitten mies ei enää soita/tekstaa. Miksi??   Olen ihan kaunis ja järkevä, en mikään lähiövalas tms...

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettideitit kusee, ei niistä mitään irtoa!

Vierailija
2/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt niin että en ota yhteyttä naiseen. Jos häntä oikeasti kiinnostaa ottaa hän itse yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset onnistuu jotenkin todella hyvin huijaamaan kuvissa. Itse taas näytän paremmalta livenä, kuin kuvissa, niin...

Vierailija
4/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän ikävältä siinä mielessä, että pidät itseäsi parempana kuin joku 'lähiövalas'. Hämmästyttävää kyllä, monella lähiövalaalla on aika hotit miehet ja muutenkin asiat paljon paremmin kuin oletat.

Vierailija
5/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 12:59"]Naiset onnistuu jotenkin todella hyvin huijaamaan kuvissa. Itse taas näytän paremmalta livenä, kuin kuvissa, niin...
[/quote]

Niin, siis tässä tapauksessa pitäisi varmaan sitten olla sitä seksiä heti ekojen treffien lopuksi.

Vierailija
6/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on käynyt niin, että nainen/mies on kuvissa hottis ja livenä lihavampi. Eli "lähiövalas". Sitä tässä kai tarkoitetaan.

Vierailija
7/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä me voidaan semmonen asia tietää?

Vierailija
8/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah pääset edes treffeille. Miksi et itse ota yhteyttä miehiin treffien jälkeen?

Vierailija
9/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä vielä: Miehet siis pyytävät treffien päätteeksi numeroni, ehdottavat uutta tapaamista ja sitten heistä ei kuulukaan! He siis ovat alotteellisia, mutta eivät sitten kuitenkaan..

Vierailija
10/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä alkaa ujostuttaa? Laita itse viestiä vaikka viikon päästä treffeistä.

Vierailija
11/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pääse treffeille, treffit menee ihan hyvin jne. Kun myöhemmin otan mieheen yhteyttä ja kyselen fiiliksiä, vastaus on aina sama: "Ei ollut sitä kipinää, sori".

En tiedä mikä mussa on vikana, mutta en uskalla lähteä enää yksillekään nettitreffeille. Jos ei livenä tule ketään vastaan, niin sitten olen yksin loppuelämäni.

Vierailija
12/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikko? Et näytä yhtä hyvältä mitä kuvissasi? Sun kanssa on vaikea keskustella? Tapailet vääränlaisia miehiä? Kuinka monta kertaa noin on ylipäänsä käynyt?

Vierailija
13/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä livenä yhtä hyvältä kuin laittamassasi kuvassa.

Vierailija
14/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:24"]

[/quote]

+ tapailemillasi miehillä on rahkeita paremmannäköisiinkin naisiin. Joskus epätoivoisena jotkuthan jaksaa treffata rumiakin sen 3-5 krt.

Vierailija
15/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:25"]

[/quote]

+ tapailemillasi miehillä on rahkeita paremmannäköisiinkin naisiin. Joskus epätoivoisena jotkuthan jaksaa treffata rumiakin sen 3-5 krt.

[/quote]

On kyllä tosi julmaa touhua...kumminpäin tahansa. Me kaikki olemme arvokkaita ihmisiä, emme jotain kertakäyttö -hyödykkeitä...

Vierailija
16/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:25"]

[/quote]

[/quote]

On kyllä tosi julmaa touhua...kumminpäin tahansa. Me kaikki olemme arvokkaita ihmisiä, emme jotain kertakäyttö -hyödykkeitä...

[/quote]

Olen samaa mieltä, mutta eipä tässä huonon näköisenä naisena muusta tiedä. Inhottavintahan on esittää olevansa kiinnostunut, ap:lle ollaan sentään suoraselkäisiä ettei haluta enää tavata (tosin tuntemattomasta syystä).

Vierailija
17/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen liikayrittäminen voi olla syynä. Miehet pelästyvät! 

Ota rennommin, äläkä suhtaudu joka treffihin kuin alttarille pääsykokeeseen. Paha tietysti sanoa, kun ei ole ollut kärpäsenä katossa. 

Jotkut ihmiset vain hurmaavat ensisilmäyksellä ja jotkut eivät. Syystä tai toisesta kuulut jälkimmäisiin. 

Yleisiä syitä: puhut liikaa itsestäsi, et anna tilaan toiselle. Tai olet liian varautunut, et puhu mitään itsestäsi! Et ole niin hyvännäköinen kuin ehkä oletat. Lähiövalaan ja kaunottaren väliin jää paljon tilaa. 

Jne, kerro vähän lisää vaikutelmistasi treffeillä, niin ehkä jotain aukeaa, jota voi kommentoida. 

Vierailija
18/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse oikeasti kiinnostunut treffikumppanista? Vai haluatko vain uudestaan treffeille?
Itse käyn välillä treffeillä, kun ei ole muutakaan. Eihän niistä koskaan mitään romanssia tule.

Vierailija
19/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sai pimpslooraa ja muuta heitä ei sitten kiinnostakaan joten heillä ei ole syytä jatkaa.

Vierailija
20/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on hakemassa vain seksiseuraa. Oletan, ettet anna heti ja sitten vaikutat sellaiselta ettet annakaan ilman vakavaa suhdetta ja ne siksi eivät enää ota yhteyttä.

Ta sitten jos annat heti, ne saivat sen mitä halusivat eikä seurustelu kiinnosta.